Velociraptor Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dermuszdel Jeg er ikke kristen. DarkPassenger Jo det gjør jeg. Coa 19 år Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når jeg endelig er tilbake i Norge og i Stavanger noen dager ekstra for å møte venner, virker det ikke som om noen har tid til å møte meg. Kan jo ha noe å gjøre med været også. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du er 19 år, og har ingen aning om hvor sårene det er å høre sånt fra sin egen sønn? Where is this world heading.... 1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du er 19 år, og har ingen aning om hvor sårene det er å høre sånt fra sin egen sønn? Where is this world heading.... Jeg sier der her, ikke til han. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Svært så hardcore folk har blitt da. "Ting som irriterer så grenseløst v2.0! " Dette irriterer meg. Det er ikke meningen man skal poste noe som alle er enige i Nei, men det irriterer meg at det i det hele tatt brukes energi på å bekymre seg over Justin Bieber. Snakker du da om meg, eller media? Om du mener meg, så er det minste jeg gjør å bekymre meg. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du er 19 år, og har ingen aning om hvor sårene det er å høre sånt fra sin egen sønn? Where is this world heading.... Jeg sier der her, ikke til han. Åja, da så! Folk sier det burde være aldersgrense på forumet, men hva med modenhetsgrense? 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du er 19 år, og har ingen aning om hvor sårene det er å høre sånt fra sin egen sønn? Where is this world heading.... Jeg sier der her, ikke til han. Med mindre han har voldtatt deg eller andre familiemedlemer, eller gjort noe annet grusomt mot deg/familien/andre ser jeg ingen grunn til å hate han. Og hvis han har vært grusom ser jeg ikke helt hvorfor forumet skulle vært det første stedet du gikk for å få ut sinnet ... 1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det var bare litt deilig og få det ut ( litt ) Slutt. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dermuszdel Jeg er ikke kristen. Neither am I. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Må drite. Føler ikke for å gå på do. Dilemma. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 "siden kan ikke vises...." Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Plastpose. Har ingen rundt meg for øyeblikket. Har noen kopper her på pulten dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ekstremt tregt forum. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst Hei dette er faren din. Dette var synd å høre gutten min, kom ned å spis middag så kan vi snakke om det. Vi skal ha kjøttkaker. Endret 5. januar 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dermuszdel Jeg er ikke kristen. DarkPassenger Jo det gjør jeg. Coa 19 år Jeg er 15 og ville aldri funnet på å skrive det her på forumet. Greit at du hater han, men dette er kanskje ikke det beste stedet å lette på sinnet. 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 ofte lettere å lette på trykket på nettet der du ikke kjenner folk, enn å snakke med noen du kjenner hva passer vel da bedre enn irritasjonstråden? det viser jo at han irriterer seg over at han hater faren... tror jeg irriterer at wow faen ikke funker, har ikke spilt det på 9 måneder elns, og da jeg kjøper cata funker det ikke Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 ARGHHHHHHHHH Er forbanna på den jævla polakken av en stefar jeg har. Husk dette! Hvis din nyskilte mor spør deg om en polakk hun har fått et forhold til kan flytte inn. Si NEI! Det betyr 8-9 år med helvette 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå