Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sånt må man bare regne med når man flyr internasjonalt i en høysesong, med et lavprisselskap.

Hvorfor skal man regne med å ikke få det man har betalt for? Uhell kan skje, men her har selskapet valgt å selge flere reiser enn de har både piloter og fly.

 

Det har skjedd meg så mange ganger at jeg blir glad hver gang flyet går når det skal. Kanskje jeg bare har uflaks? Hvis man kjøper de billigste billettene som finnes, midt i en høysesong, så er det ikke usannsynlighet at noe kan skje.

 

Flyselskaper spekulerer i slikt. De selger til og med et par billetter mer enn det er seter på flyet, fordi de regner med at noen ikke rekker det eller av andre grunner ikke klarer å møte opp. Jeg har faktisk vært med på at flyet står på bakken og at kabinpersonalet sier at noen av de reisende må forlate flyet fordi det ikke er plass til alle. Etter en lang stund meldte et gammelt ektepar seg frivillig til å forlate flyet.

 

Ingenting overrasker meg når det kommer til lavprisselskap. Det er en grunn til at det er så billig.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som skal over fotgjengerfeltet med sykkel, stopper og går rolig over. Du går ikke på barneskolen enda.

Du hindrer meg ved å bruke lang tid. Du kunne bare peisa over. Nei ingen kommer til å kjøre på deg.

 

"På hjul er du kjørende" - Nei, i bil osv er du kjørende. Idioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tull. Det er ikke noen større sjanse for at bilene stopper om du går av. Jeg går aldri av, men bremser ned sånn at bilføreren skjønner at jeg har tenkt meg over og at jeg er klar til å stoppe om han ikke stopper. De aller fleste stopper. Å gå av er bortkastet tid for begge parter.

Endret av Kjøleskap
Lenke til kommentar

Bilene stopper ikke hvis man ikke går av, fordi de vet ikke om man skal over eller om man skal videre på samme siden.

 

Okey, forståelig. Men...

 

Syklist kommer i middels fart på vei rett fram mot gangfltet - jeg sakner ned farten - syklisten har bremset atskillig ned og hopper av sykkelen og går veldig rolig over mens han leier sykkelen - jeg blir nødt til å stoppe nesten helt.

 

Hvis han bare hadde gitt på litt igjen etter han bremsa ned og fikk "klarsignal" i stedet for å gå av så hadde det vært fantatisk og flyten ville vært mye bedre.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...