Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Folk som er tøffe på internett, men så fort de blir konfrontert i virkligheteb, ja da er de blitt en liten pussy.

"Nei, vær så snill ikke mer" ga han noen slag i trynet med tanke på at han ba om det på nettet. Skal man først være badass, så får man stå for det og ikke grine som en svak tulling

Håper han anmelder deg.
Det må han gjerne gjøre. Når han skriver trusler og truer med å banke lille søstra mi så viser jeg med glede utskriftene og anmeldelsen som vi sendte inn, men som ble hennlagt.

 

Heldigvis så ble det filmet der jeg konfronterer han først før han tar fet første slaget.

 

Fatter ikke at folk aksepterer mobbing og trakassering over nettet. Ikke rart at det eksisterer mobbing da, når flertallet aksepterer det

Jævlig bra! Ikke la sånne svin slippe unna!

 

Folk som mener vold ikke er en løsning irriterer meg.

Det er ene alene den eneste løsningen og har vært det siden tidenes morgen og det gjelder alle dyrearter på jorda.

Tydeligvis virker det ut som det er endel folk her inne som er for mobbing på nett, haha. (Ut i fra antall upvotes det ene innlegget har fått) godt at man vet det.

 

Irriterer meg over folk som har kreft og griner etter oppmerksomhet. Gjør oss en tjeneste og bare begå selvmord

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som har kreft og griner etter oppmerksomhet. Gjør oss en tjeneste og bare begå selvmord

 

 

Det er omtrent 1/3 sjanse for at det blir deg i løpet av årene du har foran deg.

Skal se hvor tøff du hadde vært om kroppen din hadde dødd gradvis innenfra, celle for celle... :(

 

Eller om/når en av dine foreldre eller søsken skulle få kreft. Sier du det samme til dem da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Keeping my fingers crossed!

This year July has 5 fridays 5 saturdays and 5 sundays. This happens once every 823 years. This is called money bags. So copy this to your status and money will arrive within 4 days. Based on Chinese philosophy of Feng Shui. Those who read and do not copy will be without money. So let's all try our luck at this and see what happens.

Noen postet dette på Facebook. Hvordan kan man tru på noe sånt? Ser jo umiddelbart at det umulig kan være sant.

 

Fem fredager, lørdager, og søndager i Juli får man hvert eneste år hvor den første Juli faller på en torsdag eller fredag. Det er kjempevanlig, og skjer med 3-4 års mellomrom.

 

Hvordan får du 5 søndager når 1 juli faller på en torsdag? :hmm:

Lenke til kommentar

 

Folk som er tøffe på internett, men så fort de blir konfrontert i virkligheteb, ja da er de blitt en liten pussy.

 

"Nei, vær så snill ikke mer" ga han noen slag i trynet med tanke på at han ba om det på nettet. Skal man først være badass, så får man stå for det og ikke grine som en svak tulling

 

Du føler ikke at det er akkurat det du gjør med den posten da: Tøffer deg på internett? :hmm:

 

Geir :)

Langt i fra. Ingenting i mitt innlegg tilsier/viser til tøffhet. Om det å sette en person som trakasserer, truer, mobber og gir trusler på plass ved å konfrontere, så synes jeg at det er virkelig synd hvor lite ryggrad folk har i dagens samfunn.

 

Når politiet avviser en anmmeldelse, så har man ikke noe annet valg enn å konfrontere personen, og i dette tilfelle så var det personen som vle konfrontert den som gikk fysisk til angrep.

 

Men selvføgelig, om folk ikke har lyst til å stå opp for seg selv og aksepterer mobbing og trusler, så kjør på. La mobbing vokse! Yeah kult.

Lenke til kommentar

Langt i fra. Ingenting i mitt innlegg tilsier/viser til tøffhet. 

 

 

Noen vil vel mene at innlegget ditt oser av det. Men kanskje det bare er jeg som er for gammel og tolker utsagn som "en liten pussy" og "ga han noen slag i trynet" på feil måte.

 

Om fyren fortjente det er en annen diskusjon. Vi hadde -og har - ikke nok info til å vurdere det, annet enn at du hevder at han "ba om det".

 

Geir :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...