Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære Youtube. Space betyr "pause", ikke "scroll litt ned". Dette har jeg nevnt før.  FIKS DET!

Space på nettsider betyr "scroll ned". Har alltid vært sånn.Så dette er ikke noe youtube skal "fikse".

"Space" har alltid vært pause for Youtube i Chrome, inntil nylig hvor det ikke funker i fullskjerm en gang

Lenke til kommentar

Folk som er tøffe på internett, men så fort de blir konfrontert i virkligheteb, ja da er de blitt en liten pussy.

"Nei, vær så snill ikke mer" ga han noen slag i trynet med tanke på at han ba om det på nettet. Skal man først være badass, så får man stå for det og ikke grine som en svak tulling

Håper han anmelder deg.
Det må han gjerne gjøre. Når han skriver trusler og truer med å banke lille søstra mi så viser jeg med glede utskriftene og anmeldelsen som vi sendte inn, men som ble hennlagt.

Heldigvis så ble det filmet der jeg konfronterer han først før han tar fet første slaget.

Fatter ikke at folk aksepterer mobbing og trakassering over nettet. Ikke rart at det eksisterer mobbing da, når flertallet aksepterer det

Jævlig bra! Ikke la sånne svin slippe unna!

Folk som mener vold ikke er en løsning irriterer meg.

Det er ene alene den eneste løsningen og har vært det siden tidenes morgen og det gjelder alle dyrearter på jorda.

Lenke til kommentar

Det funker her, hvis jeg klikker på spilleren først.

Da er jo hele vitsen borte da ved å klikke så setter du videoen på pause

Man kan trykke på TAB én eller to ganger før SPACEBAR. Det er kommet til ny funksjonalitet i senere tid og det er antakelig derfor at det oppleves endringer.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Keeping my fingers crossed!

This year July has 5 fridays 5 saturdays and 5 sundays. This happens once every 823 years. This is called money bags. So copy this to your status and money will arrive within 4 days. Based on Chinese philosophy of Feng Shui. Those who read and do not copy will be without money. So let's all try our luck at this and see what happens.

Noen postet dette på Facebook. Hvordan kan man tru på noe sånt? Ser jo umiddelbart at det umulig kan være sant.

Fem fredager, lørdager, og søndager i Juli får man hvert eneste år hvor den første Juli faller på en torsdag eller fredag. Det er kjempevanlig, og skjer med 3-4 års mellomrom.

• Liker 2
Lenke til kommentar

pass på idag er siste dagen før Facebook legger ut alt om deg å hva du gjør info fra . Kanal 11 nyhetene, har snakker om forandringen av retningslinjer for personvern på facebook. den 29 juni 2016 klokka 1:46, jeg gir ikke tillatelse til å facebook å bruke mine bilder fra fortiden eller i framtiden. Med denne uttalelsen, gir varsel til facebook at det er strengt forbudt å avsløre, kopi, eller del ut eller ta andre tiltak mot meg på denne profilen og / eller innholdet i denne profilen, fordi det er privat og konfidensiell informasjon. Overskridelsen av privatlivet å kan straffes ved lov (uc-1-308-11 308-103). Merk: facebook er nå et offentlig selskap , en uttalelse som dette har de ikke lov til å legge ut noe som du ikke vil . du kan kopiere eller lim inn denne versjonen. Hvis du ikke, vil gi de lov til å bruke bildene dine, så vel som informasjonen i oppdateringer av status på profilen din ikke del men man må kopiere og lim inn. Nå er det offisielt! Det har vært rapportert i media. at facebook har frigitt oppføringa av en pris av 5.99. pund for å holde din info "privat" om du setter denne meldinga på din side, kan de ikke ta betalt får noe (lim inn ikke dele) fra og med i morgen kan facebook poster alt du gjør å legger ut offentlig tilgjengelige data, inkludert meldinger og bilder bare kopier og lim inn.

Jeg høyner med denne. Er det mulig å være så idiot?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Glemte å ta på meg deo før jobb, føler jeg stinker..

Folk som stinker vet det ikke selv.

Hvis du føler og tenker at du stinker så er du nok av de som er fornuftig å normalt renslig, så en dag uten deo gjør nok ingenting.

Med mindre du går i t-skjorte, men det er jo bare casual svettelukt.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...