1Dr.E Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Kan tenke meg det, og sikkert enda verre å få slettet alle duplikatene igjen. Hadde egentlig nå bestemt meg for å gå for 5TB og drive med dobbel backup, men nå som alt er digitalt, er det kanskje lurere å investere i OneDrive. Vil nok ta en del tid å laste opp 1-2TB med data, men så lenge de vil ligge sikkert der for mange år, så heller det. Edit: Selvsagt kommer OneDrive med egne restriksjoner, og verste fall få kontoen slettet. Nei takk, jeg foretrekker å ha kontroll på filene mine selv. Jeg bruker OneDrive som ren backup. Skulle innholdet i verste fall forsvinne, så er sannsynligheten for at det skjer akkurat samtidig som at NAS'en tar kvelden forsvinnende liten. For øyeblikket legger jeg inn alt på OneDrive-mappa mi på C:\ slik at det synces automatisk opp i skyen, samtidig som at jeg manuelt gjør en backup/kopiering til ekstern NAS hjemme. Siden diskplassen på C:\ etterhvert kommer til å bli brukt opp så kommer jeg til å endre på oppsettet. http://www.dinside.no/934716/koble-onedrive-til-filutforsker Kommer til å koble OneDrive til f.eks. H:\ Dermed legger jeg inn alt innhold på NAS'en som før, og kopierer manuelt til H:\. Da har jeg det både på NAS'en og i OneDrive, uten å ha diskplassen for OneDrive-folderen lokalt som en flaskehals for størrelse. Jeg spiller av innholdet fra NAS'en hjemme, slik at OneDrive bare er en forsikring om at jeg kan restore dersom NAS'en ryker eller huset brenner. Naboen har to 4TB-disker som han legger en kopi av alt dobbelt opp på, men kommer til å være screwed den dagen lynet slår ut begge samtidig eller huset brenner. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Vel, jeg foretrekker å ha par fysiske disker enn et MS skal drive og snoke i mine private filer. Alternativt må jeg opprette en kryptert container inni OD og mounte opp den når jeg skal ta backup. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Du kan handle på en butikk som ikke er lavpriskjede da, slipper du å betale for kvitteringa. Spare penger vettu!Skulle ha noe som bare eksisterte på nille. Uansett, fant ut at dette er ulovlig så skal ta dette videre. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg har egentlig ikke noen filer som er uvurderlige. Alt av warez kan når som helst lastes ned på nytt. Bilder er det eneste jeg trenger, og da klarer jeg meg godt med gratistilbudene til Google. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Premiumen på Spotify er der ikke lenger Rip https://www.spotify.com/us/premium/?utm_source=gdn&utm_medium=growth_paid&utm_campaign=no|intro_q2.16|all|gdn|conversion.retargeting&utm_content=C.Homepage&utm_term=no_textad_IntroSummer16.5_na.na&gclid=CNLMvM3Tws0CFZEK0wodYQcHWw Har premiumen nå, han skulle bytte til sånn familiegreie Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Musikkvideoer som bruker bredere format enn 16:9. Det er ikke sånn at greiene deres kommer til å bli spilt av i kinosaler, så 99,99% av de som ser på må nyte svarte striper øverst og nederst. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Folk som er tøffe på internett, men så fort de blir konfrontert i virkligheteb, ja da er de blitt en liten pussy. "Nei, vær så snill ikke mer" ga han noen slag i trynet med tanke på at han ba om det på nettet. Skal man først være badass, så får man stå for det og ikke grine som en svak tulling 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Kjære Youtube. Space betyr "pause", ikke "scroll litt ned". Dette har jeg nevnt før. FIKS DET! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Kjære Youtube. Space betyr "pause", ikke "scroll litt ned". Dette har jeg nevnt før. FIKS DET!Det er ingenting å fikse. Du må ha videospilleren aktiv for at space skal funke slik. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Spotify Connect. Jeg kan ikke ha et track på pause på mobilen mens jeg hører på noe annet på PCen. Endret 29. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
m20k Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Kjære Youtube. Space betyr "pause", ikke "scroll litt ned". Dette har jeg nevnt før. FIKS DET! De som jobber med Youtube er neppe inne på diskusjon.no, så tror ikke det hjelper å skrive "FIKS DET!" her. Endret 30. juni 2016 av m20k Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Google er overalt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Google er overalt. Skal kjøpe norsk vindkraft står det nyhetene i dag. Det er vel bra, tror jeg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 - Gidder ikke se en så gammel film. - Gammel? Den er fra 1999. - Det er en gammel film. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Folk som er tøffe på internett, men så fort de blir konfrontert i virkligheteb, ja da er de blitt en liten pussy. "Nei, vær så snill ikke mer" ga han noen slag i trynet med tanke på at han ba om det på nettet. Skal man først være badass, så får man stå for det og ikke grine som en svak tulling Håper han anmelder deg. 8 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Folk som kaller søppel "boss". Det heter søppel, forbanna aper. 4 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Folk som er tøffe på internett, men så fort de blir konfrontert i virkligheteb, ja da er de blitt en liten pussy. "Nei, vær så snill ikke mer" ga han noen slag i trynet med tanke på at han ba om det på nettet. Skal man først være badass, så får man stå for det og ikke grine som en svak tulling Håper han anmelder deg.Det må han gjerne gjøre. Når han skriver trusler og truer med å banke lille søstra mi så viser jeg med glede utskriftene og anmeldelsen som vi sendte inn, men som ble hennlagt. Heldigvis så ble det filmet der jeg konfronterer han først før han tar fet første slaget. Fatter ikke at folk aksepterer mobbing og trakassering over nettet. Ikke rart at det eksisterer mobbing da, når flertallet aksepterer det Endret 30. juni 2016 av Laffe 1 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Kjære Youtube. Space betyr "pause", ikke "scroll litt ned". Dette har jeg nevnt før. FIKS DET! Space på nettsider betyr "scroll ned". Har alltid vært sånn.Så dette er ikke noe youtube skal "fikse". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2016 Folk som kaller søppel "boss". Det heter søppel, forbanna aper. Folk som ikke er fra Vestlandet. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå