Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At nille har begynt å kreve penger for kvitteringen.

 

Altså, pose er greit for det er en vare som forbrukes. Men kvitteringen blir jo skrevet ut uansett. Latterlig.

Hva?? Har jeg vanskelig for å tro. Sikker på du ikke har misforstått?

Du har vel krav på kvittering etter norsk kjøpslov. Nille kan da ikke lage egne lover for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

At nille har begynt å kreve penger for kvitteringen.

 

Altså, pose er greit for det er en vare som forbrukes. Men kvitteringen blir jo skrevet ut uansett. Latterlig.

Hva?? Har jeg vanskelig for å tro. Sikker på du ikke har misforstått?

Du har vel krav på kvittering etter norsk kjøpslov. Nille kan da ikke lage egne lover for det.

De krevde det her. "Kvittering 1kr" sto det sammen med de andre varene.
Lenke til kommentar

Idioter som tauer bil i 90 sone (motorvei), når det finnes alternativ rute

Tviler på at de kjørte noe fortere enn 60, med 20+ biler etter de og når de kom til 2 felt (forbikjøring)så slakket de ikke av på farten en gang, virket mer som at de kjørte fortere

Var oppe i 120 for å komme meg forbi disse idiotene (lå ganske langt bak)

Lenke til kommentar

Idioter som tauer bil i 90 sone (motorvei), når det finnes alternativ rute

Tviler på at de kjørte noe fortere enn 60, med 20+ biler etter de og når de kom til 2 felt (forbikjøring)så slakket de ikke av på farten en gang, virket mer som at de kjørte fortere

Var oppe i 120 for å komme meg forbi disse idiotene (lå ganske langt bak)

 

Jeg syns tauing er en risikosport over lengre distanser. Det er ikke så veldig lenge siden jeg ble vitne til at slepetauet, eller mest sannsynlig kroken på bilen som ble tauet røyk rett av. Det ble et salig kaos. Bilene står midt i veien og det blir kø i alle retninger. 

Lenke til kommentar

Sånn bortsett fra kino, så trur jeg aldri kjæresten min har sett en hel film. Hun skal alltid gjøre noe annet, som å starte med matlaging eller preparere snacks, kjapp dusj, sjekke facebook på telefon, osv osv. Greit nok det, men det er så jævlig irriterende når hun spør meg hva som skjer i filmen, og blir sur når jeg ikke orker fortelle henne det.

 

Sett deg ned å se på filmen da, hvis handlingen er så interessant! Svarte!

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Idiotiske film-anmeldere som skal skrive om forskjellige filmer for norske nettaviser...

 

Da kan en film bli rangert som helt elendige, bare fordi en bestemt skuespiller ikke var med i filmen. For eksempel den nye Independence Day-filmen kan få en veldig dårlig karakter - utelukkende fordi Will Smith ikke var med. Ettersom film-anmelderne kanskje hadde forventet at han skulle komme med, på en eller annen måte..

 

Eller de påstår at film-serien The Hobbit var mer eller mindre rævva - utelukkende fordi Gollum ikke hadde noen like stor rolle som det den karakteren hadde i Ringenes Herre-trilogien.

Lenke til kommentar

 

 

At nille har begynt å kreve penger for kvitteringen.

 

Altså, pose er greit for det er en vare som forbrukes. Men kvitteringen blir jo skrevet ut uansett. Latterlig.

Hva?? Har jeg vanskelig for å tro. Sikker på du ikke har misforstått?

Du har vel krav på kvittering etter norsk kjøpslov. Nille kan da ikke lage egne lover for det.

De krevde det her. "Kvittering 1kr" sto det sammen med de andre varene.

 

Du betalte 1.kr for plastposen. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

At nille har begynt å kreve penger for kvitteringen.

 

Altså, pose er greit for det er en vare som forbrukes. Men kvitteringen blir jo skrevet ut uansett. Latterlig.

Hva?? Har jeg vanskelig for å tro. Sikker på du ikke har misforstått?

Du har vel krav på kvittering etter norsk kjøpslov. Nille kan da ikke lage egne lover for det.

De krevde det her. "Kvittering 1kr" sto det sammen med de andre varene.

Du betalte 1.kr for plastposen. :)
Jeg er jo ikke dum heller. Kan både lese og høre at de krevde penger for det. Posen kosta forøvrig 2kr.
Lenke til kommentar

Behov for ny ekstern disk før gamle sovner inn og mister all backupen, men for å ta en Hamlet: 3TB eller 5TB, det er spørsmålet. Klarer ikke velge når det er litt prisforskjell og bruksbehov.

 

Mista disken min med 300GB hjemmevideo og billder etter et lynnedslag. Var fortvila i 10 sekunder, helt til jeg kom på at alt lå speila opp i skya.

 

Denne ene gangen alene var verdt de tierne jeg hoster opp hver måned.

 

Brukte Jottacloud den gang, men etter å ha brukt den samme PC'en til å mappe opp nøyaktig samme sti på den nye disken jeg fikk, kopiert ned alt fra skya igjen, så synca den en ny kopi av samtlige filer opp slik at det nå lå to av alt og 600GB i skya.

 

DET var irriterende.

Bruker OneDrive nå istedenfor, var ikke mulig å få svar fra Jotta på hvorfor det var slik eller hva jeg eventuelt kunne gjort for å fikse det. Leste på forumet deres at andre hadde opplevd tilsvarende.

Lenke til kommentar

Kan tenke meg det, og sikkert enda verre å få slettet alle duplikatene igjen. Hadde egentlig nå bestemt meg for å gå for 5TB og drive med dobbel backup, men nå som alt er digitalt, er det kanskje lurere å investere i OneDrive. Vil nok ta en del tid å laste opp 1-2TB med data, men så lenge de vil ligge sikkert der for mange år, så heller det.

 

Edit: Selvsagt kommer OneDrive med egne restriksjoner, og verste fall få kontoen slettet. Nei takk, jeg foretrekker å ha kontroll på filene mine selv.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Skriver du musikk til en tekst?

Som oftest lager jeg et komp og tilfører tekst i etterkant som enten skrives helt fra scratch eller omformes fra en ca ferdig tekst.

Så jeg skriver egentlig for det meste tekst til selve musikken, men det blir litt både og.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...