Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

 

 

Noe som irriterer meg: Folk som klager over FB, slett kontoen din, da.

 

Hvor skal jeg kjøpe bildeler og andre ting da? På finn.no? For der svarer jo folk... etter 5 dager og sier at det er solgt.

 

Det utsagnet ditt der holder ikke vann.

"Folk som klager over livet. Begå selvmord, da"

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens skravleklubb for kjerringer og fjols som legger ut alt fandens private saker og ting.

 

Jeg er veldig glad for at folk respekterer det å ikke ta bilder av meg og laste opp.

 

Vanligvis så snakker jeg med folk, etter å ha ringt de opp eller sendt melding og spørre om de vil møtes.

 

OPSEC, vet du :p

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Folk som spammer ned sosiale medier med hvor slitne de er og hvor fælt de har det i eksamensperioder.

 

Hytteeiere som ringer før klokka 6 på lørdager og klager over at de ikke har vann. Hva gjør du oppe klokka 6 på en lørdag, og som hytteEIER burde du vel vite at du har privat vann?

 

Sikkert nevnt før, men ungdom i 2016 som spammer deg ned på fb og spørr om ting istedenfor å google. "Hvor lenge er rema åpen?" Aaaarghasdfad....

 

De som oppfører seg helt annerledes blant venner enn blant famile/andre venner. Why?

 

At folk som røyker tar opp til flere unødvendig lange røykepauser i løpet av en arbeidsdag, mens du føler deg nødt til å jobbe videre. Jeg liker å spille, er det da greit om jeg i ny og ne setter meg ned i ett hjørne for å ta opp kampen mot Elite four(pokémon)?

 

Takk. Da følte jeg meg plutselig litt bedre.

Endret av Dolandyret
Lenke til kommentar

Er i Shanghai i to uker og bor på studenthjem. Bor i en leilighet med tre soverom. Da jeg ankom ble jeg ledet av en kineser som ikke kunne et pip engelsk til den mest skittne leiligheten jeg har sett i mitt liv. Stanken var forferdelig og badet, dere skulle sett badet. Etter litt språkproblemer fikk jeg byttet til en annen hvor det kun bodde en (Bodde 3 kinesiske studenter i den første). Han er fra Spania, tydeligvis postdoktor og virket oppegående og leiligheten var helt ok. Vel, igår flyttet det inn en til, han her en kinesisk student. Tror dere ikke bad og kjøkken ser helt jævelig ut idag? Hva er det med disse folka?

Lenke til kommentar

At nabo-foreldrene (som forøvrig er fra Litauen) ikke kan lære barna sine folkeskikk. Ungene løper i gjennom hagen til folk, og i går så jeg den eldste ungen (på 11 år) stå oppå en av søppeldunkene. Hjelper ikke å si fra heller. De minste ungene på mellom 3-6 år er oppe til klokka 10 på kvelden, og de bråker vanvittig mye. 

Lenke til kommentar

Apper som tror det er første gang du bruker noe og skal fortelle hvor alt er.

Spesielt google sine apper.

 

Jeg har da vært googlebruker i mange, mange, mange år.

Jeg vet hvor ting er på google maps...

 

Irriterer meg også over at iPhone-apper spør om tilgang til hver enkelt punkt i flere dialogbokser (wants to access your microphone, så kommer det wants to access your camera, blablabla").

Bare spør en gang og gi meg en liste da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...