Skurupu Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Grunnen til at jeg tok det opp var ikke det at han levde av å spille, men for å irritere meg over "journalistens" bruk av ordet data. ---------- Jeg ser på det å leve av å spille dataspill som det samme som å leve av for eksempel fotball. For de aller fleste er det en hobby, men noen få gjør gode penger på det. Og begge er en sport. Endret 26. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg mistenkte det, men så ble jeg revet med. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Private browsing i safari på iPhone er ikke særlig privat. Går man ut av browseren (dobbeltklikk swipe vekk) så kommer den fortsatt tilbake på jævla porrfilmen eller bildet når man åpner browseren. Det er faen ikke sånn det skal funke! Endret 26. juni 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Og dette skjedde deg nå? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Huff, elendig programmering. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Fonter der <- og -> ikke blir skikkelige piler, fordi bindestreken kommer for lavt. ^ Kanskje en helt aparte ting å irritere seg over, men likevel. Pil opp funker i hvert fall ^ Men jeg blir alltid så usikker på om folk skjønner at det er en pil opp, eller om de tror jeg har mishandlet tastaturet. Endret 26. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 at jeg ser noe som jeg blir interessert i, men som ikke funker på norsk.. Søkte på HTML koder på norsk = ingenting Søker på engelsk så finner jeg side etter side, bare at alle kodene ikke stemmer med norsk tastatur og er for lat til å forandre til engelsk Tenkte kanskje kodene var universell.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Hver gang The Lonely Island kommer med noe nytt. Tror heldigvis at folk har vokst fra det og det ser ikke ut som det kom noen hits ut av det nye albumet. Elendig humor. Endret 27. juni 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Folk som ikke greier å ha noelunde riktig trykk når man håndhilser. Enten skal de klemme ihjel hånda di eller så stikker de bare fram hånda uten å trykke sammen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Kan ikke fordra hele håmdhilsingen. Hater å måtte kladde andre i hendene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jammen hvor lenge kan man leve på det da? Sannsynligvis ikke veldig lenge. Og ingen mennesker har godt av å sitte så mye foran skjermen som slike folk gjør. Man blir ødelagt. Bare å ta en titt på de kjente twitch streamere det som hanker inn flere tusen dollar pr uke. Jeg følger en som kun streamer og spiller i 5-8t hver dag i 5 dager. Nett worthen hans er på flere mill. Sier ille at alle får/blir det, men om man er underholdne, har flere tusen seere og kan sitt "fag". Ja da ville jeg nok ha foretrekket det. Endret 27. juni 2016 av Laffe Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jammen hvor lenge kan man leve på det da? Sannsynligvis ikke veldig lenge. Og ingen mennesker har godt av å sitte så mye foran skjermen som slike folk gjør. Man blir ødelagt. Samme gjelder oljebransjen. Hvor lenge kan man leve på det da? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Behov for ny ekstern disk før gamle sovner inn og mister all backupen, men for å ta en Hamlet: 3TB eller 5TB, det er spørsmålet. Klarer ikke velge når det er litt prisforskjell og bruksbehov. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Avisartikler om at pundet er på sitt laveste på over 30 år, siden dette gjelder mot dollaren og er helt irrelevant for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Folk som ikke greier å ha noelunde riktig trykk når man håndhilser. Enten skal de klemme ihjel hånda di eller så stikker de bare fram hånda uten å trykke sammen i det hele tatt. Anders Nelsson syns det var verre da Bruce Lee skulle be om unnskyldning enn å bli truffet rett i kjeften med nunchucks , Lee klemte handa hans nærmest i hjel : "It's okay , Bruce , it's okay !" (ved et uhell slo Lee Nelsson rett i kjeften med nunchucks i "Way of Dragon") Endret 27. juni 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Okay de der videoene med captions på facebook ("me when I blablabla") blir bare dårligere og dårligere. Mangler helt substans og mening nå. "When you eat after a night of drinking" *video av noen som spiser mye* Det var jo ikke sånn de skulle være. Det skulle jo hær vært f.eks et dyr som fråtser eller noe mer "metaforisk"? Videoen i seg selv skulle jo også faktisk være morsom. Jævla amatører. Man skulle ikke tro at det som i utgangspunktet var idiotisk humor kunne bli enda mer tragisk og "tryhard". Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jammen hvor lenge kan man leve på det da? Sannsynligvis ikke veldig lenge. Og ingen mennesker har godt av å sitte så mye foran skjermen som slike folk gjør. Man blir ødelagt. På et professionelt nivå, så tror jeg at du blir treigere etter du når 25. http://www.kitguru.net/gaming/jon-martindale/at-25-youre-too-old-to-be-a-pro-gamer/ Noe som irriterer meg: Folk som klager over FB, slett kontoen din, da. Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Noe som irriterer meg: Folk som klager over FB, slett kontoen din, da. Problemet er at da får du ikke følge med. Feks hva kjentfolk skriver om deg/hvem bilder de legger ut på sånne lokalmiljø-FBsider og sånt. Dritt jo. Dagens skravleklubb for kjerringer og fjols som legger ut alt fandens private saker og ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå