Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg tok det opp var ikke det at han levde av å spille, men for å irritere meg over "journalistens" bruk av ordet data.

 

----------

 

Jeg ser på det å leve av å spille dataspill som det samme som å leve av for eksempel fotball. For de aller fleste er det en hobby, men noen få gjør gode penger på det. Og begge er en sport.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fonter der <- og -> ikke blir skikkelige piler, fordi bindestreken kommer for lavt.

 

^ Kanskje en helt aparte ting å irritere seg over, men likevel. Pil opp funker i hvert fall :p

^ Men jeg blir alltid så usikker på om folk skjønner at det er en pil opp, eller om de tror jeg har mishandlet tastaturet.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

at jeg ser noe som jeg blir interessert i, men som ikke funker på norsk..

Søkte på HTML koder på norsk = ingenting

Søker på engelsk så finner jeg side etter side, bare at alle kodene ikke stemmer med norsk tastatur og er for lat til å forandre til engelsk

Tenkte kanskje kodene var universell..

Lenke til kommentar

Jammen hvor lenge kan man leve på det da? Sannsynligvis ikke veldig lenge. Og ingen mennesker har godt av å sitte så mye foran skjermen som slike folk gjør. Man blir ødelagt.

Bare å ta en titt på de kjente twitch streamere det som hanker inn flere tusen dollar pr uke. Jeg følger en som kun streamer og spiller i 5-8t hver dag i 5 dager. Nett worthen hans er på flere mill.

 

Sier ille at alle får/blir det, men om man er underholdne, har flere tusen seere og kan sitt "fag". Ja da ville jeg nok ha foretrekket det.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som ikke greier å ha noelunde riktig trykk når man håndhilser. Enten skal de klemme ihjel hånda di eller så stikker de bare fram hånda uten å trykke sammen i det hele tatt.

Anders Nelsson syns det var verre da Bruce Lee skulle be om unnskyldning enn å bli truffet rett i kjeften med nunchucks , Lee klemte handa hans nærmest i hjel : "It's okay , Bruce , it's okay !" (ved et uhell slo Lee Nelsson rett i kjeften med nunchucks i "Way of Dragon")

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Okay de der videoene med captions på facebook ("me when I blablabla") blir bare dårligere og dårligere. Mangler helt substans og mening nå.

 

"When you eat after a night of drinking"

*video av noen som spiser mye*

 

Det var jo ikke sånn de skulle være.

Det skulle jo hær vært f.eks et dyr som fråtser eller noe mer "metaforisk"?

Videoen i seg selv skulle jo også faktisk være morsom.

 

Jævla amatører. Man skulle ikke tro at det som i utgangspunktet var idiotisk humor kunne bli enda mer tragisk og "tryhard".

Lenke til kommentar

Jammen hvor lenge kan man leve på det da? Sannsynligvis ikke veldig lenge. Og ingen mennesker har godt av å sitte så mye foran skjermen som slike folk gjør. Man blir ødelagt. 

På et professionelt nivå, så tror jeg at du blir treigere etter du når 25.

http://www.kitguru.net/gaming/jon-martindale/at-25-youre-too-old-to-be-a-pro-gamer/

 

Noe som irriterer meg: Folk som klager over FB, slett kontoen din, da.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg: Folk som klager over FB, slett kontoen din, da.

Problemet er at da får du ikke følge med. Feks hva kjentfolk skriver om deg/hvem bilder de legger ut på sånne lokalmiljø-FBsider og sånt. 

Dritt jo. Dagens skravleklubb for kjerringer og fjols som legger ut alt fandens private saker og ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...