KatrinaS Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Fælt så vrange dere skulle være. Trenger ikke å gjøre det verre enn det er. 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene. Så enig! Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk. Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære. Hva med de halvstore, som du må bære på, eller trille bak deg med et rart system hvor du drar håndtaket helt opp? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene. Så enig! Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk. Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære. Hva med de halvstore, som du må bære på, eller trille bak deg med et rart system hvor du drar håndtaket helt opp? Tungvinte. Blir utslitt av dem. Da er det lettere med de store faktisk. Endret 25. juni 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 "What do ju tink off Nårvey?" http://www.vgtv.no/#!/video/129332/trump-til-vg-alltid-godt-forhold-til-norge Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Fælt så vrange dere skulle være. Trenger ikke å gjøre det verre enn det er. Er enig med der du- Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Spekeskinkepizzaen jeg kjøpte manglet spekeskinken.... Kun ost på den. Jaja, kokt skinke funker sikkert på det også. Edit: lol, spekeskinken var i en separat pose som jeg tar på selv. Hehe. Jeg gjorde akkurat det samme. Rimelig flaut. Endret 25. juni 2016 av Muffinss Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 At alt skal være så jævlig lite ifht I sverge hvor det selges 2+ kg kjøttdeig. Mer kjøtt på f.eks ribs og kylling. Helvete heller.. klarer ikke norske bønder/produsenter å produsere nok? Ikke rart at folk flest drar over til Sverige for å handle. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene. Så enig! Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk. Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære. Hva med de halvstore, som du må bære på, eller trille bak deg med et rart system hvor du drar håndtaket helt opp? Tungvinte. Blir utslitt av dem. Da er det lettere med de store faktisk. Har begynt å handle på Rema, de har handlevogner som ikke krever mynt Noen ganger på Extra da de har små kurver Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Noen rema har handkurv og noen ikke. En Prix også som har fjernet de, ellers har de fleste. Skjønner ikke at de fjerner dem, kan være smart butikk da? Mange pleier ta kvikke runder med håndkurv. Da går de gjerne heller i butikker som har de. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg irriterer meg over butikker som plasserer godteri/ting på hylla hvor man normalt setter handlekurven ved kassa. Om jeg har tung handlekurv bruker jeg å sette den rett på hva som står der fra før, evt. flytter det bort. Det skal være så helvetes trangt rundt kasseområde i enkelte butikker, spesielt Kiwi og Rema. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Ser på Shonduras på Youtube og de har så mange forskjellige frokostblandinger, mens her i Norge er det knapt 5 forskjellige.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Knapt 5?!? Hva slags butikk har du vært på? Her har de et syltynt utvalg, og det er 12. Endret 25. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data. "Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 Knapt 5?!? Hva slags butikk har du vært på? Her har de et syltynt utvalg, og det er 12. Nei, det er knapt 5 forskjellige der Forskjellige utgaver av samme typer teller som 1; Puffet ... og alt fra Axa All bran og fitness er klin like Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data. "Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr. Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) 20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data. "Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr. http://i.giphy.com/4On0BLjQuL8YM.gif[/url]Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. . Endret 26. juni 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data. "Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr. Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. Men han lever jo av å spille data. Hvorfor skal man kaste bort tid på en utdanning da? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data. "Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr. Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. Lever han av det kan han forsørge seg selv. Er faktisk en del som lever forholdsvis greit av nettopp det, og det er da en inntekt som mye annet....? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 Jammen hvor lenge kan man leve på det da? Sannsynligvis ikke veldig lenge. Og ingen mennesker har godt av å sitte så mye foran skjermen som slike folk gjør. Man blir ødelagt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 Bedre å ta en utdanning, der man sitter foran skjermen og bøkene i 8 timer daglig for å lese. Til en jobb der man sitter foran skjermen i 8 timer daglig. Han kan ta en utdanning når han ikke lenger klarer å leve av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå