Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kompiser som ikke betalertilbake gjelden sin. Ikke snakk om mye penger heller, som faktisk gjør det enda mer irriterende.

Regel nr 1 er å aldri å låne penger til folk du ikke er villig til å mose inn trynet på med en jernstang.

 

Hahaha, konge.

 

edit: Jeg satt den gamle avataren min som "personlig bilde" da jeg skiftet til juleavatar. Lagret bildet for å sette det som avatar igjen nå men filen er for stor. WUT

Endret av Pokey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

400 spenn i vasken.

 

?

Kjøpt seg ny vask da vet du :wee:

 

 

Jag irriterar mig så förbannat på Justin Bieber

Jeg vet! Jævla kanadier som kommer til USA og tror han er noe. Utgir seg nærmest for å være amerikaner. Jævla fjols! Burde vært utvist fra USA!

 

 

:tease:

 

Endret av Ajaco
  • Liker 7
Lenke til kommentar

"Like" på Facebook.

 

kjære mamma og pappa......jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette på en fin og rolig måte men....

GI FAEN I Å SAMMENLIGNE MEG MED DERE DA DERE VAR TENÅRINGER, VI LEVER I 2011 OG JEG SKAL HA DE PENGENE! JEG DRITER I OM DERE MÅTTE JOBBE FOR DE DA DERE VAR UNGE!!!!!!!!!!!!

sånn...

Lenke til kommentar

Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst :realmad:

 

Fy.

 

Deuteronomy 21:18

 

If a man has a stubborn and rebellious son who does not obey his father and mother and will not listen to them when they discipline him, his father and mother shall take hold of him and bring him to the elders at the gate of his town. They shall say to the elders, "This son of ours is stubborn and rebellious. He will not obey us. He is a profligate and a drunkard."

 

Then all the men of his town shall stone him to death. You must purge the evil from among you. All Israel will hear of it and be afraid.

Endret av Dermuszdel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...