Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene.

 

Så enig!

Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk.

Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære.

 

Hva med de halvstore, som du må bære på, eller trille bak deg med et rart system hvor du drar håndtaket helt opp?

Lenke til kommentar

 

 

Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene.

 

Så enig!

Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk.

Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære.

 

Hva med de halvstore, som du må bære på, eller trille bak deg med et rart system hvor du drar håndtaket helt opp?

 

 

Tungvinte. Blir utslitt av dem. Da er det lettere med de store faktisk.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Spekeskinkepizzaen jeg kjøpte manglet spekeskinken....

Kun ost på den.

 

Jaja, kokt skinke funker sikkert på det også.

 

Edit: lol, spekeskinken var i en separat pose som jeg tar på selv.

Hehe. Jeg gjorde akkurat det samme. Rimelig flaut. Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

 

 

 

Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene.

 

Så enig!

Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk.

Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære.

 

Hva med de halvstore, som du må bære på, eller trille bak deg med et rart system hvor du drar håndtaket helt opp?

 

 

Tungvinte. Blir utslitt av dem. Da er det lettere med de store faktisk.

 

Har begynt å handle på Rema, de har handlevogner som ikke krever mynt

Noen ganger på Extra da de har små kurver

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over butikker som plasserer godteri/ting på hylla hvor man normalt setter handlekurven ved kassa. Om jeg har tung handlekurv bruker jeg å sette den rett på hva som står der fra før, evt. flytter det bort. Det skal være så helvetes trangt rundt kasseområde i enkelte butikker, spesielt Kiwi og Rema. 

Lenke til kommentar

 

20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data.

"Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr.

 

 

Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data.

"Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr.

 

http://i.giphy.com/4On0BLjQuL8YM.gif[/url]

Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv.

 

.4On0BLjQuL8YM.gif

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

 

 

20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data.

"Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr.

 

 

Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. 

 

Men han lever jo av å spille data. Hvorfor skal man kaste bort tid på en utdanning da?

Lenke til kommentar

 

 

20 år gamle Andreas Højsleth har gjort en karriere ut av det mange gutter drømmer om: Å leve av å spille data.

"Å leve av å spille data" er en setning uten mening. Det virker som om mange ikke veit hva det ordet betyr.

 

 

Ja, det er faktisk helt vanvittig. Kommer i nyhetene for å sitte hjemme på gutterommet og spille dataspill hele døgnet... Når man er 20 år er det på høy tid å jobbe med en utdanning eller iallefall komme seg ut og forsørge seg selv. 

 

 

Lever han av det kan han forsørge seg selv. Er faktisk en del som lever forholdsvis greit av nettopp det, og det er da en inntekt som mye annet....? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...