Emancipate Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Når google viser resultater for noe annet enn det man har søkt etter, og det er helt feil. "Viser resultater for <tull>" Og jeg trykker "søk heller etter <det jeg mente>". Og får da "mente du <tull>?" øverst. De burde skjønne at jeg ikke mente det når jeg nettopp har trykket det bort! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Når man åpner opp en gradiosa pizza og alt fyllet har spredd seg til en plass. Det gjelder forsåvidt fleste typer frossenpizzaer. Viktig å bemerke seg at bildet ikke hhv representerer virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Når google viser resultater for noe annet enn det man har søkt etter, og det er helt feil. "Viser resultater for <tull>" Og jeg trykker "søk heller etter <det jeg mente>". Og får da "mente du <tull>?" øverst. De burde skjønne at jeg ikke mente det når jeg nettopp har trykket det bort! da kan jeg si at det er mye lettere å finne ting på Engelsk enn på Norsk Nesten uansett hva jeg søker på, på Engelsk, så finner jeg det jeg leter etter Søker jeg på Norsk, klin umulig Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Men jeg vet jo hva jeg skal ha... Problemet er at google forpurrer søkestrengen. Problemet er at jeg faktisk vil ha "dlupal" eller hva det nå er jeg skriver inn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Men jeg vet jo hva jeg skal ha... Problemet er at google forpurrer søkestrengen. Problemet er at jeg faktisk vil ha "dlupal" eller hva det nå er jeg skriver inn. Ja, hvorfor skal man bli straffet for å skrive inn riktig? Det er mye bedre å bli "straffet" med et ekstra trykk om man skrev feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Men jeg vet jo hva jeg skal ha... Problemet er at google forpurrer søkestrengen. Problemet er at jeg faktisk vil ha "dlupal" eller hva det nå er jeg skriver inn. Det der irriterer meg borti svarte natta også, i mange former. Vet da faen hvor mange ganger jeg må inn på ekstra søkeresultater og velge "verbatim" for at den forbanna driten skal søke etter det jeg faktisk spurte om. Hvis det ikke er noen treff så si nå for helvete det da, ikke fjern halvparten av ordene og bruk synonymer for resten. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Folk som blir triste og forbanna over at Storbritannia har besluttet å melde seg ut av EU. Godt at man investerte I de selskapene som gikk for brexit. 23% avkastning. Elsker å "ta" fra de som taper! Håper aksjene deres går til bunns! Endret 24. juni 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Når man åpner opp en gradiosa pizza og alt fyllet har spredd seg til en plass. Når man åpner opp en pizza og den er full av snø/is fordi butikken ikke har gode nok frysevaner. Når google viser resultater for noe annet enn det man har søkt etter, og det er helt feil. "Viser resultater for <tull>" Og jeg trykker "søk heller etter <det jeg mente>". Og får da "mente du <tull>?" øverst. De burde skjønne at jeg ikke mente det når jeg nettopp har trykket det bort! Undervurdert post. Dette burde Google rydde opp i. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Eller når man søker etter noe spesifikt, og google bytter ut søkeord. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Nettaviser som har artikler av typen "disse 10 klesplaggene må du bruke i sommer, mann" eller lignende... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jepp, da er det bare å bruke alle feriepengene på de ti plaggene som bare kan brukes i sommer fordi i høst må man bruke noe annet og neste sommer er det umoderne. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Premiumen på Spotify er der ikke lenger Rip https://www.spotify.com/us/premium/?utm_source=gdn&utm_medium=growth_paid&utm_campaign=no|intro_q2.16|all|gdn|conversion.retargeting&utm_content=C.Homepage&utm_term=no_textad_IntroSummer16.5_na.na&gclid=CNLMvM3Tws0CFZEK0wodYQcHWw Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Sukk.. Hvorfor kan jeg ikke få jobbe èn lørdag i fred og ro? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 TV2 må slutte å omtale Chloe Moretz som "Beckham-kjæresten". Hun er vel en smule mer kjent for filmene hun har spilt i enn å være sammen med sønnen til en fotballspiller som ikke har vært relevant på ti år. Det er hun som har oppnådd noe i livet og ikke han. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Nettbutikker som driver å maser på mail når du går ut av siden med noe i handlekurven. Kanskje jeg la til varen for å sjekke total med frakt? Kanskje jeg bare rett og slett ombestemte meg da? Når jeg går ut av siden uten å kjøpe så skal jeg mest sannsynligvis ikke ha noe. Og det holder jo med en mail. Ikke en jævla mail hver dag. Nå ble jeg tvunget til å gå inn på siden og fjerne varen, så blir mest sannsynlig å kjøpe den en annen plass. Kanskje dersom dere ikke maste så mye så hadde dere fått meg til å kjøpe. Hvem i helvete tar vekk tingene fra handlekurven før de går ut av en nettside? Dette er faen ikke som en fysisk butikk. Endret 25. juni 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Folk som lever i fortiden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Folk som lever i fremtiden. F.eks min ufødte sønn. Han kommer til å gå meg på nervene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Nettbutikker som sletter handlekurven når man går bort fra siden irriterer meg. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Matbutikker som har kuttet ut de små håndkurvene. Så enig! Hater de store klumsete kurvene man må dra med seg blant trange reoler/folk. Om jeg ikke finner små kurver, så handler jeg bare det jeg klarer å bære. Endret 25. juni 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå