Dragen Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 15 min nord? Øyer? NGT nektet å levere der når jeg flyttet dit. Men nå er jeg tilbake i Lillehammer, og har CD. The joy.La oss si det, prøvde du telenor? Jepp, fikk svimlende 6 mbit. Til prisen av 30 mbit, selvfølgelig. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 Blæh, skal forhåpentligvis flytte til Lillehammer snart, så da gidder jeg ikke å bytte leverandør Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2016 Sent from my iPhone using Tapatalk Bare ... drit i det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Folk som parkerer inntil bilen min når det er 20 plasser på rekken og sikkert 60 andre ledige plasser Parkerer alltid lengst unna inngangen så hvorfor idioten måtte parkere siden av meg skjønner jeg ikke Noe annet som jeg legger merke til, som ikke irriterer meg så mye, er at folk parkerer i klynge, bare for å stå nærmest mulig inngangen Pirbadet i Trondheim, ALLTID fullt rett fram i parkeringshuset og folk presser seg inn, mens jeg kjører til venstre og kan boltre meg med halve parkeringshuset for meg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Brexit Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Brexit Årets verste ord. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Også at United Kingdom heter Storbritannia på norsk når det egentlig er navnet på den største øya. Jeg fikk melding om "Velkommen til Storbritannia" fra Telenor da jeg besøkte Nord-Irland og det er jo så feil som det får blitt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Håper flere land melder seg ut og at hele dritten går konk 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Parallax scrollende, over-responsive nettsider med svært høyoppløselige bannere, bakgrunner og laggy animasjoner og fancy menyer. Dette er ikke god design. Det suger kraftig balle, og ikke bare på mobilen. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 At brukere her inne poster innlegg både her inne og på KG, med identisk innhold. I grunn greit nok, men skjønner ikke poenget med å poste med åpent nick her og som anonym der borte. Hvorfor ikke like gjerne poste med åpent nick der borte også? Ja, dere vet godt hvem dere er! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 KG? Kvinneguiden? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Engangskode er brukt tidligere, vent 1-2 minutter Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Dette ansiktet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Kvinneguiden; alle svarer anonymnt, kan jo bare legge ned siden allerede Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Spekeskinkepizzaen jeg kjøpte manglet spekeskinken.... Kun ost på den. Jaja, kokt skinke funker sikkert på det også. Edit: lol, spekeskinken var i en separat pose som jeg tar på selv. Endret 24. juni 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Paninii Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Når man åpner opp en gradiosa pizza og alt fyllet har spredd seg til en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå