Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Husker en episode fra TV-serien Hannibal. TV-kanalen sa nei til å vise to døde kropper i et hull i bakken, fordi rumpene deres var synlige. Da produsentene av serien kom tilbake med et nytt klipp hvor de hadde dekket til rumpene med blod så kom den gjennom sensuren.

 

Logikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At dama mi aldri kan innrømme at hun tar feil. Hender at hun er sur på meg i to-tre dager etter en krangel. Ender alltid med at jeg ber om unnskyldning selv om hun er skylden i krangelen, kun fordi jeg ikke orker denne krangelen mer.

 

Vi henger sammen hver dag. Var ute på byen med en kompis for to lørdager siden ettersom jeg var lei av å sitte hjemme og glane på TV'en flere lørdager i strekk. Jeg sa til henne som det er, at jeg er lei av å sitte hjemme på en lørdagskveld og at jeg derfor ville ut på byen da det var lenge siden sist. Hun tok det tydeligvis personlig og sa: "Det er hyggelig å vite at du har blitt lei av å sitte hjemme sammen med meg på lørdagskveldene og at du heller vil prioritere å henge med kompisen din fremfor meg i kveld!"

 

Fikk mange sure meldinger fra henne den kvelden. Etterhvert ble kompisen min så irritert på henne at han selv valgte å skrive melding til henne og be henne roe seg ned, og at jeg MÅ få lov til å dra på byen med kompiser i ny og ne. De siste dagene har dama mi vært pottesur på meg fordi hun krever at han ber om unnskyldning for det han skrev til henne. Hun er sur på meg fordi jeg mener at han ikke har noen grunn til å be om unnskyldning. Og hun mener at jeg må være på hennes side siden hun er kjæresten min. Men akkurat i denne saken er jeg på min kompis sin side. Makan for et drama..  :nei:

Endret av m20k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At det skal være så vanskelig å finne reservedeler til eldre datamaskiner. Enten passer det ikke eller så er det for dyrt. Er visst nødt til å ta en spansk en her.

 

Her har du en spansk en :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

snip

Hvis man ikke har drama, så er det alltids mulig å lage drama. Se på det som hevn for at du valgte å kose deg eller noe sånt. Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Hele konseptet bak homoparaden. Det er bare tullball. Skal alle vi andre slenge oss på en heteroparade? Samme greia.

 

Nei, jeg har ingenting imot homofile, vanlige mennesker som alle oss andre.

Hvorfor skal vi ha en heteroparade når vi lever i et heteronormativt samfunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruk av overdrevet vanskelig språk og ord for å virke sofistikert og smart.

 

Istedenfor å svare med "saken skal underlegges vår vurdering", hvorfor ikke bare skrive: "Vi skal se på saken"?

 

Byråkratiske tekster og lover har gjerne en vanvittig kronglete setningsoppbygning for å få med alt som skal sies på en så kort, men forstatt korrekt måte som mulig.

 

"Varesendinger som ved innførsel til Norge, eventuelt etter godsregistrering, transittering eller forpassing, blir disponert over eller stilt til rådighet for varemottaker uten tollvesenets mellomkomst (tillatelse) i strid med gjeldende bestemmelser om innførsel, transittering/ forpassing, godsregistrering, tollagring og utlevering av varer, og som derfor senere blir fortollet i samsvar med reglene i tolloven §§ 32, 56 eller 57, skal normalt ikke gis preferansetollbehandling selv om tilfredsstillende opprinnelsesbevis blir fremlagt."

 

Sleng inn et punktum i ny og ne!

 

Jeg kjenner jeg blir resistent og kognitivt dissonert...

Endret av 1Dr.E
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Når vi bruker en hel uke på hurlumhei og en parade for å feire homofile, så burde det ikke komme som noen overraskelse over at enkelte stiller spørsmålstegn ved at deres legning egentlig er en privatsak og såledese ikke noe å gå i tog for.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Når vi bruker en hel uke på hurlumhei og en parade for å feire homofile, så burde det ikke komme som noen overraskelse over at enkelte stiller spørsmålstegn ved at deres legning egentlig er en privatsak og såledese ikke noe å gå i tog for.

Før syntes jeg også at hele konseptet var latterlig og pinlig, men ettersom jeg har blitt "eldre og klokere" har jeg skjønt behovet for det.

 

Grunnen til toget er nettopp det at enkelte folk ikke aksepterer at det er en privatsak. Om folk ikke hadde lagt seg borti andres saker på en negativ måte hadde det ikke vært behov for noe tog.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...