L/\R~ Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Og jeg får ikke malt ute.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Å være tilgjengelig 24/7 irriterer vettet av meg. Dersom noen ringer og jeg ikke tar den kan jeg ikke chatte med noen på messenger på en stund for da ser de at jeg har vært aktiv og dermed ignorert telefonsamtalen med vilje. Dermed må jeg legge fra meg mobilen og isolere meg helt. Helvett, fuck dette. Ta bort ringemuligheten fra fremtidens telefoner. Endret 20. juni 2016 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Når folk presterer å komme med dumme spørsmål angående ting som egentlig burde ha vært temmelig åpenbart for alle og enhver. For eksempel hvis man stryker klær (bruker strykejern, strykebrett og heile pakken) så burde det vel egentlig ikke være nødvendig å spørre hva man holder på med.... Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Premiumen på Spotify er der ikke lenger Rip Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Premiumen på Spotify er der ikke lenger Rip Huh? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Premiumen på Spotify er der ikke lenger Rip Huh? Sikkert Spotify abonnementet hans som har gått ut. Endret 20. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Ahhaaaa... Selvfølgelig. Så lur er jeg. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Og jeg får jo ikke gjort noe med det.. Rip Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Å være tilgjengelig 24/7 irriterer vettet av meg. Dersom noen ringer og jeg ikke tar den kan jeg ikke chatte med noen på messenger på en stund for da ser de at jeg har vært aktiv og dermed ignorert telefonsamtalen med vilje. Dermed må jeg legge fra meg mobilen og isolere meg helt. Helvett, fuck dette. Ta bort ringemuligheten fra fremtidens telefoner. Å ha telefon med 2 simkort i, en for business, og en for pleasure hjelper utrolig mye. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 At det skal være så vanskelig å finne reservedeler til eldre datamaskiner. Enten passer det ikke eller så er det for dyrt. Er visst nødt til å ta en spansk en her. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Det er omvendt Myst. Produksjonen på nyere utstyr er ikke like reparerbar heller. Det er feks et mareritt å reflowe en chip på et moderne kretskort. Endret 21. juni 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Kan så være, men at en enkel HDD/SSD brakett/caddy til en stasjonær PC fra 2011 koster nesten 800 kr er fortsatt drøyt. Og det på Ebay. Nå tok jeg en spansk en og både sparte over 600 kr og slipper å vente 2+ uker. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg måtte bytte et kostbart tastatur på en bærbar fordi det ikke fantes replacement keycaps, selv ikke en blank keycap. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 "Sånn då!" Som feks i dag jeg kjøpte en trøye i en butikk. Selgeren la den i posen gir den og sier "Sånn då!".Det heter ikke "sånn då!" det heter "værsågod" . Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Folk som heile tiden kommer med ordtak og "gull-korn" av typen "Happiness is not a destination, it`s a way of Life" eller noe lignende kliss. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Når folk skal tvinge mat i deg. "Bare en liten bit" eller "det er ikke noe spesielt i disse". Jeg spiser ikke enkelte ting og når du verken har peiling på kosthold eller innholdet i maten du prøver å servere så vær nå grei og ikke prøv å stappe det ned i munnen på noen andre enn deg selv. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Folk som skal tvinge deg til å feire, sørge eller markere ting på sin måte. "Hvis du ikke setter opp homseflagg her er du en homofob jævel!!!!" 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Å våkne for tidlig, og ikke få sove igjen. Særlig når man skal noe som fordrer at man er uthvilt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Hele konseptet bak homoparaden. Det er bare tullball. Skal alle vi andre slenge oss på en heteroparade? Samme greia. Nei, jeg har ingenting imot homofile, vanlige mennesker som alle oss andre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Få ræva i gir lego, hvor er mine 492 vip point 24 timer til det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå