WeirdFace Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 At det er så fryktelig mye fotball (og sport, generelt) på TV heile tiden! Hvorfor ga dem ikke legge all sport til sportskanalene, Euro-Sport, TV 2 Sport - og hva det nå heter. Slik at alle de andre TV-kanalene blir åpne for andre programmer og TV-serier? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Pixar / Disney sin gjentatte storyline begynner å knage på meg. Har alltid vært veldig kritisk til film men disse filmene har fenget meg fra tidlig alder så har alltid overbevist meg selv om at de er bra. Men nå er det for mye. Alt er likt. Story arcen er alltid 100% lik. RIP 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Når de som prøver å være sarkastisk eller med ironi og blir irritert over at noen besvarer det med det samme. Haha. Skal man være sarkastisk eller komme med ironi, så må man da jaggu tåle at andre komme med samme.mynt 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Ja så når de sier "forstår du ikke skoi?".Da svarer jeg av og til "Ødela jeg skoien for deg nå da..?" Da tier de som regel still. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Når de som prøver å være sarkastisk eller med ironi og blir irritert over at noen besvarer det med det samme. Haha. Skal man være sarkastisk eller komme med ironi, så må man da jaggu tåle at andre komme med samme.mynt Det verste er folk som ikke tåler å få noe tilbake, og generelt ikke tåler konflikt og blir langsint. Det artigste i verden er jo å være ekstremt uenig men kunne le av det 2 minutter senere. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Har garantert sagt det før, men... Søndager.. Hadde det bare vært noe å gjøre på Søndager.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Folk som skal ringe for hver jævla ting. Hørt om SMS eller?! Jeez. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 GUI som er basert på tid, f.eks. trykk og hold, og netflix, der man må ha musen over 2 sekunder før man kan få trykke på knappen som viser detaljene om filmen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Eidsiva "åpnet" linjen så vi fikk så mye linja klarer... Gikk fra 12mb/s ned til 5mb/s Satans gjøkhuer Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Er en grunn til at man ikke velger Eidsiva her i Lillehammer. Eller andre plasser, for den saks skyld. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Japp, har bare hatt problemer med de sånn ca 15 minuter nord for Lillehammer, men foreldre nekter å bytte leverandør Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 15 min nord? Øyer? NGT nektet å levere der når jeg flyttet dit. Men nå er jeg tilbake i Lillehammer, og har CD. The joy. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Når du stalker noen, mister mobilen ut av hendende, forsåker å ta imot den og trykker like eller dobbeltapper et instabilde 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Den russiske macho-kulturen. Herregud så flaut.Åssen er den? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Det kalles "slavs" Rimelig høy grill-/joggedressfaktor på de. Helst med striper. Endret 20. juni 2016 av TMB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det å avslutte en samtale med "Hei". Eh..javel, da irriterer jeg kanskje flere. Bruker ofte "hei" i stedet "ha det". Har ikke tenkt på at det blir gale. Noen spesiell grunn til det, eller er det bare lyden..eller noe.. Er du sunnmøring? Det viktigste av alt , er å passe tida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det kalles "slavs" Rimelig høy grill-/joggedressfaktor på de. Helst med striper. East 17 eller no' Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det regner Ja det var voldigt og det. Ikke det, det trengtes vel en dynk nå tror jeg.slipper vanne jaffal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå