Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være tilgjengelig 24/7 irriterer vettet av meg.

Dersom noen ringer og jeg ikke tar den kan jeg ikke chatte med noen på messenger på en stund for da ser de at jeg har vært aktiv og dermed ignorert telefonsamtalen med vilje. Dermed må jeg legge fra meg mobilen og isolere meg helt.

 

Helvett, fuck dette. Ta bort ringemuligheten fra fremtidens telefoner.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når folk presterer å komme med dumme spørsmål angående ting som egentlig burde ha vært temmelig åpenbart for alle og enhver.

 

For eksempel hvis man stryker klær (bruker strykejern, strykebrett og heile pakken) så burde det vel egentlig ikke være nødvendig å spørre hva man holder på med.... :confused:

Lenke til kommentar

Å være tilgjengelig 24/7 irriterer vettet av meg.

Dersom noen ringer og jeg ikke tar den kan jeg ikke chatte med noen på messenger på en stund for da ser de at jeg har vært aktiv og dermed ignorert telefonsamtalen med vilje. Dermed må jeg legge fra meg mobilen og isolere meg helt.

 

Helvett, fuck dette. Ta bort ringemuligheten fra fremtidens telefoner.

Å ha telefon med 2 simkort i, en for business, og en for pleasure hjelper utrolig mye.

Lenke til kommentar

Når folk skal tvinge mat i deg. "Bare en liten bit" eller "det er ikke noe spesielt i disse". Jeg spiser ikke enkelte ting og når du verken har peiling på kosthold eller innholdet i maten du prøver å servere så vær nå grei og ikke prøv å stappe det ned i munnen på noen andre enn deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...