TMB Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Alt maset om EM og fotball uansett hvor man snur seg. Finnes det noe mindre interessant?World of warcraft.Prøvde faktisk WoW en gang og selv om det også var dørgende kjedelig var det fortsatt bedre enn fotball Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 At musepekeren på den bærbare datamaskinen min er fullstendig fucka opp... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Prøvde faktisk WoW en gang og selv om det også var dørgende kjedelig var det fortsatt bedre enn fotball Lett å uttale seg om at noe er dårlig uten å ha prøvd end game. Fotball utgår da de som ser på har en lei tendens til å utagere ovenfor andre og ta kampenes utfall personlig. Endret 17. juni 2016 av BadCat Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Prøvde faktisk WoW en gang og selv om det også var dørgende kjedelig var det fortsatt bedre enn fotball Lett å uttale seg om at noe er dårlig uten å ha prøvd end game. Fotball utgår da de som ser på har en lei tendens til å utagere ovenfor andre og ta kampenes utfall personlig. Ganske teit av utviklerne å basere spillet på at man må komme til maks level for at det skal være gøy... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Man trenger ikke å komme til endgame for å finne ut av om man liker spillet eller ikke.haha 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Jeg får ikke bestilt kino-billetter fordi brukernavnet mitt har for mange karakterer til å passe inn i innloggingsfeltet. Er det mulig? Brukernavnet mitt er [email protected]. Hvis de har slike absurde begrensninger så burde de informere bruker om det. Rart jeg i det hele tatt klarte å registrere brukernavnet. Får ikke registrert ny bruker fordi jeg må registrere et telefonnummer, og mitt er selvsagt knyttet opp til brukeren med for langt brukernavn. Nå må jeg vente til dama våkner for å bruke hennes telefon. Endret 17. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fordommer mot sushi. "æsj rå fisk" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Ris og eddik, med tilbehør. En litt forenklet definisjon av sushi. Endret 17. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fordommer mot sushi. "æsj rå fisk" Æsj, fisk. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 EM event i BDO... Har WoW eller andre spill EM event også..? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Fordommer mot sushi. "æsj rå fisk" Æsj, fisk. Sushi namn Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Men sushi er ris.Nettopp, det gjør det ekstra irriterende. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Alt maset om EM og fotball uansett hvor man snur seg. Finnes det noe mindre interessant? Kardangishan-familien, Sophie Elise og andre norske "toppbloggere", amerikansk valgkamp, John Arne Riise og det uendelige dramaet om kvinner, kropp og sosiale medier. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) Nyheter om dagligdagse temaer angående hunder. Endret 18. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 På EM fotballsendingene: Når de starter så skal det alltid være en lang sekvens med bilder av publikum, fjeser, langsomme bevegelser med musikk til. HVER gang en sending starter. Hvorfor er det så viktig å ha det? Liker folk generelt å se på det? Noe grunn til å tro at folk syns det er noe å se på? I stedet for å gå rett til studio og rett på sak?Eller er det bare meg som opplever det der irriterende? 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Forstår at det kan bli for mye av det, men for min del bygger det opp stemningen. Regner med at det er målet også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Når folk filmer noe som skjer med selfiekameraet og så står de å gliser mens det skjer noe drit i bakgrunnen. Bare film selve dritten! Trenger faen ikke å se det jævla gliset Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) 16 uker til jeg kan hente PSVR på posten Endret 18. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 At katta tok med seg en spurv inn på mitt nyvaskede gulv, slik at jeg måtte støvsuge og vaske på nytt. >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå