Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde faktisk WoW en gang og selv om det også var dørgende kjedelig var det fortsatt bedre enn fotball :p

Lett å uttale seg om at noe er dårlig uten å ha prøvd end game.

 

Fotball utgår da de som ser på har en lei tendens til å utagere ovenfor andre og ta kampenes utfall personlig.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

Prøvde faktisk WoW en gang og selv om det også var dørgende kjedelig var det fortsatt bedre enn fotball :p

Lett å uttale seg om at noe er dårlig uten å ha prøvd end game.

 

Fotball utgår da de som ser på har en lei tendens til å utagere ovenfor andre og ta kampenes utfall personlig.

Ganske teit av utviklerne å basere spillet på at man må komme til maks level for at det skal være gøy...
Lenke til kommentar

Jeg får ikke bestilt kino-billetter fordi brukernavnet mitt har for mange karakterer til å passe inn i innloggingsfeltet. Er det mulig? Brukernavnet mitt er [email protected]. Hvis de har slike absurde begrensninger så burde de informere bruker om det. Rart jeg i det hele tatt klarte å registrere brukernavnet.

 

Får ikke registrert ny bruker fordi jeg må registrere et telefonnummer, og mitt er selvsagt knyttet opp til brukeren med for langt brukernavn. Nå må jeg vente til dama våkner for å bruke hennes telefon.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

På EM fotballsendingene: Når de starter så skal det alltid være en lang sekvens med bilder av publikum, fjeser, langsomme bevegelser med musikk til. HVER gang en sending starter.

Hvorfor er det så viktig å ha det? Liker folk generelt å se på det? Noe grunn til å tro at folk syns det er noe å se på? I stedet for å gå rett til studio og rett på sak?
Eller er det bare meg som opplever det der irriterende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...