WeirdFace Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Folk som hører på bråkete og høy dunke-musikk i bilen sin. Mens bilen står på parkeringsplassen, rett utenfor soveromsvinduet til folk som forsøker å sove.. 1 Lenke til kommentar
Neton Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Folk som hører på bråkete og høy dunke-musikk i bilen sin. Mens bilen står på parkeringsplassen, rett utenfor soveromsvinduet til folk som forsøker å sove.. Høres ut som naboen min det, kommer hver dag og natt kjørende for å parkere bilen sin med musikken på full guffe, kjenner bassen helt inn til soverommet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 1 minutt forseint blir 1 time forseint når man tar buss. Faen i helvete. Avvikle hele driten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Tidspunktene på buss er villedende, da bussen kan komme 5 minutter før eller 10 minutter senere (etc.) Før er dog svært sjelden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Martin Tungevaag. (Musikken hans irriterer) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Når man mangler 3 klistremerker i heftet.....holy nit pick , Batman Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Dama mi er sint på meg og har gått på rommet som en liten drittunge fordi jeg ikke vil skrive alle jobbsøknadene hennes. Altså, sagt at jeg kan gi henne noen tips osv, men kan for faen ikke forvente at jeg skal skrive en hel søknad! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Det å avslutte en samtale med "Hei". 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Resident Evil 2 er da ikke et episodespill.Min feil, jeg mente Resident Evil Revelations 2. Der du må kjøpe episodene. Steam har samlepakke. Har ikke plattformen din det samme? RER2 Deluxe (alle episodene) er faktisk på tilbud nå. -40%. Jeg kjøpte det på steam, fikk kun en episode. Første. Dette var før det var på salg. Endret 16. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Skjer med at jeg blir sendt til reddit.com/r/norge når jeg går inn på reddit.com??? HVA FAEN I HELVETE JEG BRYR MEG IKKE OM /r/norge!!!! edit: JEG ABONNERER IKKE ENGANG PÅ /R/NORGE. WTF! Edit2: Bokstavelig talt facepalm. Jeg gikk inn på reddit.no! Faen ta formatteringer! Endret 16. juni 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Det å avslutte en samtale med "Hei". Eh..javel, da irriterer jeg kanskje flere. Bruker ofte "hei" i stedet "ha det". Har ikke tenkt på at det blir gale. Noen spesiell grunn til det, eller er det bare lyden..eller noe.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Det irriterer meg også, men man kan liksom ikke alltid si "ha det" heller, fordi det er en forkortelse for "ha det bra," og det blir litt for vennskapelig noen ganger. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Det å avslutte en samtale med "Hei". Jeg avslutter samtaller med "God Jul". Endret 16. juni 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Det å avslutte en samtale med "Hei". Eh..javel, da irriterer jeg kanskje flere. Bruker ofte "hei" i stedet "ha det". Har ikke tenkt på at det blir gale. Noen spesiell grunn til det, eller er det bare lyden..eller noe.. Er du sunnmøring? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Den russiske macho-kulturen. Herregud så flaut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Den russiske macho-kulturen. Herregud så flaut. Åssen er den? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 At jeg presterte å skrive "com" i steden for "no" på mailen da jeg bestilte noe på nettet, og dermed ikke fikk bekreftelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå