Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk lager tråder her på forumet hvor de ber om andre folks historier om ting uten å sette eksempel selv.

Det kan være hva som helst, som "Hvor mange ganger har du gjort X", "Fortell en god/dårlig vits", "fortell om din siste date" eller whatever. Det er så mange som starter slike tråder hvor de ber om andres historier uten å fortelle noe selv.  

 

Det får meg til å tenke på Odd Børretzens sang om Måker.. "Skal ha skal ha skal ha!"

Endret av Musty
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å herre, i det bildet var det mye gull!

Gollum-sveis, blå bamsetøfler, sirlig opplinet sigg-pakke og brennevin, dekorativt vegg-til-vegg-teppe, julepynt fra russiske Nilles nyttårssalg i '79, CD/kassettspiller, bilde av fyren fra chopper-programmet på Discovery på veggen og lotion-flaska på hylla over der nøkkelringen med terning henger. Dama er verdens heldigste som har kapra denne fyren.

 

Poserer alle russiske menn som om de skal drite? Alle russere jeg har sett har vært på ferie, og de har hatt speedo og ølvom.

Lenke til kommentar

Folk som ikke følger opp annonsene sine. Burde da faen meg ikke ta mange dager å svare på en henvendelse! Tok kontakt på tirsdag og fortsatt ikke noe svar.

 

 

 

Edit: Ok, nå kom det omsider svar rett etter jeg minte henne på det.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Folk kjøper dyre og flotte telefoner, og betaler gjerne ekstra for å få den lekreste versjonen. Deretter setter de den inn i et stygt deksel så bare skjermen synes. Er det dette som kalles bortkasta penger?

Lenke til kommentar

Så kalte "ekte gamere" !

Herregud så mye klaging det er fra dem. "Hvorfor nerfe/buffe karakteren/objektet"

Jeez. Det er bare å slutte å spille det om man ikke klarer å spille et spill som varierer fra patch til patch. Om man ikke klarer å finne forskjellige strategier eller gameplay ettersom hva de buffer eller nerfer så vil jeg nok si at man ikke er en "ekte gamer."

 

Vil nok påstå at en ekte gamer klarer å finne en løsning isteden for å bitche og gråte om at favoritt karakteren eller våpenet blir nerfet ingen tvinger deg til å stoppe å spille.

 

Akkurat som når folk klager over reklamepause, eller et program dem ikke liker. Det er bare å skifte kanal det. Hvor vanskelig kan det bli? Crycryyyy

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Laffe, nå er du bare fjern.

 

Dette blir som om et overordnet organ plutselig hadde byttet ut Goa Trancen på anlegget mitt med dansebandsmusikk i samsvar med siste patch.

 

Det er ikke så gøy når du har spilt et spill hver dag i flere år og så plutselig endres gameplay over natta. Derfor lønner det seg å spille åpne spill som lar spillsamfunnet hoste egne servere med valgfri versjon og konfigurasjon.

 

Hvorfor er det så ille om andre syter og klager når du gjør det selv?

Lenke til kommentar

Laffe, nå er du bare fjern.

 

Dette blir som om et overordnet organ plutselig hadde byttet ut Goa Trancen på anlegget mitt med dansebandsmusikk i samsvar med siste patch.

 

Det er ikke så gøy når du har spilt et spill hver dag i flere år og så plutselig endres gameplay over natta. Derfor lønner det seg å spille åpne spill som lar spillsamfunnet hoste egne servere med valgfri versjon og konfigurasjon.

 

Hvorfor er det så ille om andre syter og klager når du gjør det selv?

Noe som da beviser på at man er noob og ikke klarer å finne løsninger. Kjedelig når et spill forblir det samme uavhengig om man har en OP karakter eller har funnet den beste løsningen/gameplayet. Slakte hver og en hele tiden uten noe form for konkurranse? Hvor gøy er det? Jeg liker å utforske og finne den beste spillestilen/karakteren etter en hver patch, da dette, spesielt på det spillet jeg spiller åpner nye muligheter til å utforske forskjellige karakterer eller whatsoever. Kanskje enda bedre eller morsomme å spille.

 

Det er endel karakterer som jeg aldri kunne ha tenkt meg å spille, men som har gitt meg muligheten til å utforske pga patch er, nettopp fordi det høres som en kul spillestil å spille

 

 

Kjøre det samme gang på gang? Yeah funny.

 

Vel, du har også synet her inne på forumet, hvorfor klage og gråte når du gjør det selv

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

 

 

Hvem i huleste vil protestere på at 6-eren de fikk i matte ble offentliggjort?

 

Det kan medføre ubehag å være god i Norge, og i og for seg de fleste andre steder. Det er ikke alltid smooth å skille seg ut, selv om det er til det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...