00034343 Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Folk som selger samme sjeldne produkt som deg, den andre selgeren bestiller produktet i fra deg i til en annen konto, og får deg til å inkludere frakt. Og dermed aldri hente pakken ut, slik at ditt produkt er i postsystemet i over 2 uker, slik at de har eneste produktet av den typen til salgs på finn for dyrere pris. Vel, jeg brukte ikke finn garanti-greia så fortjener det jo egentlig. 15 kilo er 350 kroner ca hver vei. Endret 13. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Etter en kort sykkeltur vil jeg påpeke følgende: 1. Bilister, dere har vikeplikt fra høyre. 2. Syklister, hold dere til høyre i banen, også, og kanskje spesielt, når dere er 1 meter brede pga hund i bånd og skal rundt hjørnet nede i en undergang. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Resident Evil 2, visste ikke jeg måtte kjøpe 5 episoder av spillet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Resident Evil 2 er da ikke et episodespill. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Etter enda en sykkeltur vil jeg anmode 6 bilister om ikke å parkere i byens parker. Det er ledig plass på kirken 150 meter unna. Endret 13. juni 2016 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Resident Evil 2 er da ikke et episodespill. Min feil, jeg mente Resident Evil Revelations 2. Der du må kjøpe episodene. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Etter en kort sykkeltur vil jeg påpeke følgende: 1. Bilister, dere har vikeplikt fra høyre. 2. Syklister, hold dere til høyre i banen, også, og kanskje spesielt, når dere er 1 meter brede pga hund i bånd og skal rundt hjørnet nede i en undergang. 3. Syklister og fotgjengere, ikke gå/sykle midt i gang og sykkelveien. Hold til høyre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Etter en kort sykkeltur vil jeg påpeke følgende: 1. Bilister, dere har vikeplikt fra høyre. 2. Syklister, hold dere til høyre i banen, også, og kanskje spesielt, når dere er 1 meter brede pga hund i bånd og skal rundt hjørnet nede i en undergang. 1. Syklister, dere har vikeplikt fra høyre. 2. Syklister, dere er ikke fotgjengere, så gi faen i å dundre over fotgjengeroverganger. 3. Syklister, dere klarer ikke å ligge i 60 km/t i svak motbakke. Kom dere til helvete over til veiskulderen. Jeg har ingenting i mot å dele veien med syklister. Men bilen min veier 2 tonn og er lagd av diverse metaller, dere er lagd av en skinnsekk med myk kjøttmasse inni. Gjett hvem som taper når dere ikke klarer å holde grunnleggende veiregler. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Resident Evil 2 er da ikke et episodespill.Min feil, jeg mente Resident Evil Revelations 2. Der du må kjøpe episodene. Steam har samlepakke. Har ikke plattformen din det samme? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) folk som som stopper å trolle bare fordi man fikk vite at den man trollet begikk selvmord. Er man ikke sterk nol til å trolle etter en slik hendelse,så burde man kanskje ikke ha startet med trolling i første omgang. Det er det som er trolling. Dumbfuck. Svake mennesker. Endret 14. juni 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Det er nørd og nullt å trolle folk til sjølvmord, men endå meir nørd og nullt å fortsette etterpå for "å vere sterk". 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Det er nørd og nullt å trolle folk til sjølvmord, men endå meir nørd og nullt å fortsette etterpå for "å vere sterk". Ka du sa at? folk som som stopper å trolle bare fordi man fikk vite at den man trollet begikk selvmord. Er man ikke sterk nol til å trolle etter en slik hendelse,så burde man kanskje ikke ha startet med trolling i første omgang. Det er det som er trolling. Dumbfuck. Svake mennesker. Endret 14. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Alltid noe mas om disse "smågodt" reolene. Og hysteriet rundt det. Voksne folk står på rekke og rad med spadene nedi de dem.Ser grapse ut hele greiene. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Første dag med kollektivt på et par måneder. Suringer, folk som stanker parfyme, folk som stanker svette. Samle 20 tilfeldige personer, og 2 av dem suger maks nok til å irritere resten. Venter på en bildel så blir det slutt på dette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Folk som lukter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Ice.net. Selger mobilt bredbånd enda, hahahah. Jasså, kan ha det i båten eller på hytta? Er dette 2016 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Hva er galt med det? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Samle 20 tilfeldige personer, og 2 av dem suger maksOm det er to damer er det jo topp høøøøøøøøøi! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Hadde et fag dette semesteret hvor vurderingen bestod av 2 oppgaver som hver telte 20%. Fikk 70 på begge, nailet eksamen og fikk B. Fornøyd med dette, men ba om karakterbegrunnelse fordi jeg lurer på hvor mye jeg egentlig fikk på eksamen som telte 60%, og evt hvor mange poeng unna A jeg var. Dette er svaret jeg fikk: Du mottar nå din karakterbegrunnelse XXX. Denne lyder som følger:God B, men godt unna AMed vennlig hilsenHandelshøyskolen BIDette er en automatisk generert e-post. Vennligst ikke svar på denne eposten. Men for faen! Når jeg betaler over 60k i året, må det da være mulig å få en noe detaljert begrunnelse. Endret 14. juni 2016 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Resident Evil 2 er da ikke et episodespill.Min feil, jeg mente Resident Evil Revelations 2. Der du må kjøpe episodene. Steam har samlepakke. Har ikke plattformen din det samme? RER2 Deluxe (alle episodene) er faktisk på tilbud nå. -40%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå