Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Tog er et fantatisk transportmiddel. Som regel rolig, så og si aldri bråstopp fordi man i siste sekund oppdager at det står en som vil på skjult bak et tre, har mye bedre komfort enn busser (om vi ser bort i fra lokal-lokaltogene til NSB), virker mye renere, osv. Jeg digger å reise med tog over lengre avstander.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg først skal lenger enn 2-3 timer (regner da avstand i biltimer), så er tog absolutt er svært godt alternativ. Har samme oppfattning som KongKake. Rolig, lite skrangling, og man kan egentlig bare slappe av med en bok, musikk eller laptopen.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med tog er at man ikke kan se rett fram. Skulle vært skjermer som viste utsikten fra førerplassen.

Irriterer meg over at jeg aldri sovner når jeg prioriterer å få ei god natts søvn. Når jeg har tid til å sove, er trøtt og legger meg tidlig nekter kroppen å bare la meg sove. Men på det tidspunktet jeg skal stå opp ville kroppen ha adlydt om jeg ba den sove videre...

Lenke til kommentar

Unger på Catch-Gamer.no

EDIT:

Og dette:

http://www.kjendis.no/2011/01/04/kjendis/justin_bieber/hollywood/skuespillere/film/14943405/

Jeg skammer meg over fans. Jeg er faktisk ordløs.

EDIT2:

Og forsåvidt dette:

http://www.nydailynews.com/gossip/2010/12/20/2010-12-20_justin_bieber_selena_gomez_caught_on_miami_walk_embracing_on_tour_bus.html

At det er SÅ JÆVLIG mye å lage oppstyr over.

(Nei jeg digger ikke JAY BE selv om jeg poster the shocking news om han wahehawe<3)

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Irriterer meg at det er høye strømpriser i midt norge.

Tog er et fantatisk transportmiddel. Som regel rolig, så og si aldri bråstopp fordi man i siste sekund oppdager at det står en som vil på skjult bak et tre, har mye bedre komfort enn busser (om vi ser bort i fra lokal-lokaltogene til NSB), virker mye renere, osv. Jeg digger å reise med tog over lengre avstander.

Hm, fint for dere som bor i nærheten, men bor selv ca 2 timer unna nærmeste togstasjon, men kan være enig i at tog er et bra transportmiddel.

Endret av arjato
Lenke til kommentar
Men det er jo så sykt at ALLE teens i hele verden mener de skal ha et forhold med han?

Trodde han var homo, jeg.

Jeg irriterer meg over at ovnen her fungerer så dårlig. Men ved inkludert i leia da, så det er jo greit sånn sett.

For å hive meg på tog-diskusjonen; jeg foretrekker tog om jeg skal reise langt, som Oslo - Trondheim. Tar litt lengre tid, men fy fader så mye mindre stress. Spesielt om man bestiller komfort-plassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...