KKake Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tog er et fantatisk transportmiddel. Som regel rolig, så og si aldri bråstopp fordi man i siste sekund oppdager at det står en som vil på skjult bak et tre, har mye bedre komfort enn busser (om vi ser bort i fra lokal-lokaltogene til NSB), virker mye renere, osv. Jeg digger å reise med tog over lengre avstander. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Om jeg først skal lenger enn 2-3 timer (regner da avstand i biltimer), så er tog absolutt er svært godt alternativ. Har samme oppfattning som KongKake. Rolig, lite skrangling, og man kan egentlig bare slappe av med en bok, musikk eller laptopen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 At How I met your mother bare blir dårligere og dårligere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10028812 Fy faen så glad jeg er for at jeg slipper å ha noe med den homsegjengen å gjøre så lenge det er fred i landet. At det går an å lire av seg noe sånt er helt sykt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det jeg ikke liker med tog er at man ikke kan se rett fram. Skulle vært skjermer som viste utsikten fra førerplassen. Irriterer meg over at jeg aldri sovner når jeg prioriterer å få ei god natts søvn. Når jeg har tid til å sove, er trøtt og legger meg tidlig nekter kroppen å bare la meg sove. Men på det tidspunktet jeg skal stå opp ville kroppen ha adlydt om jeg ba den sove videre... Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Unger på Catch-Gamer.no EDIT: Og dette: http://www.kjendis.no/2011/01/04/kjendis/justin_bieber/hollywood/skuespillere/film/14943405/ Jeg skammer meg over fans. Jeg er faktisk ordløs. EDIT2: Og forsåvidt dette: http://www.nydailynews.com/gossip/2010/12/20/2010-12-20_justin_bieber_selena_gomez_caught_on_miami_walk_embracing_on_tour_bus.html At det er SÅ JÆVLIG mye å lage oppstyr over. (Nei jeg digger ikke JAY BE selv om jeg poster the shocking news om han wahehawe<3) Endret 5. januar 2011 av Ch : ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er ikke ordløs. Og ikke overrasker det meg heller. Idioter finnes overalt. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er ikke ordløs. Og ikke overrasker det meg heller. Idioter finnes overalt. Men det er jo så sykt at ALLE teens i hele verden mener de skal ha et forhold med han? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er ikke ordløs. Og ikke overrasker det meg heller. Idioter finnes overalt. Men det er jo så sykt at ALLE teens i hele verden mener de skal ha et forhold med han? Og dette er noe menneskeheten har gjort i alle år. Misunnelse. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Svært så hardcore folk har blitt da. "Ting som irriterer så grenseløst v2.0! " Dette irriterer meg. Det er ikke meningen man skal poste noe som alle er enige i 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gjør det enkelt, bare ignorer postene, så forsvinner de i mengden. 1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Irriterer meg at det er høye strømpriser i midt norge. Tog er et fantatisk transportmiddel. Som regel rolig, så og si aldri bråstopp fordi man i siste sekund oppdager at det står en som vil på skjult bak et tre, har mye bedre komfort enn busser (om vi ser bort i fra lokal-lokaltogene til NSB), virker mye renere, osv. Jeg digger å reise med tog over lengre avstander. Hm, fint for dere som bor i nærheten, men bor selv ca 2 timer unna nærmeste togstasjon, men kan være enig i at tog er et bra transportmiddel. Endret 5. januar 2011 av arjato Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Men det er jo så sykt at ALLE teens i hele verden mener de skal ha et forhold med han? Trodde han var homo, jeg. Jeg irriterer meg over at ovnen her fungerer så dårlig. Men ved inkludert i leia da, så det er jo greit sånn sett. For å hive meg på tog-diskusjonen; jeg foretrekker tog om jeg skal reise langt, som Oslo - Trondheim. Tar litt lengre tid, men fy fader så mye mindre stress. Spesielt om man bestiller komfort-plassene. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg irriterer meg over at brusautomaten slukte pengene mine. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Irriterer at det er lenge til jeg kan spise. Ingen mat i bygget her, ingen mulighet til å dra på butikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Folk som låner noe men ikke greier å levere det tilbake uten at man må begynne å mase. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Irriterer som faen at lønna ikke er på konto enda jeg skulle hatt den på mandag eller i går...! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At pappas lønn er forsinka, sånn at han spurte om å låne penger av meg. Kan ikke akkurat si nei heller, men passet dårlig i forhold til bilkjøp -.- Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 At pappas lønn er forsinka, sånn at han spurte om å låne penger av meg. Kan ikke akkurat si nei heller, men passet dårlig i forhold til bilkjøp -.- Hva er viktigst? At pappa overlever og får betalt regningene sine, eller at du har bil? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå