Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som selger samme sjeldne produkt som deg, den andre selgeren bestiller produktet i fra deg i til en annen konto, og får deg til å inkludere frakt. Og dermed aldri hente pakken ut, slik at ditt produkt er i postsystemet i over 2 uker, slik at de har eneste produktet av den typen til salgs på finn for dyrere pris.

 

Vel, jeg brukte ikke finn garanti-greia så fortjener det jo egentlig.

 

15 kilo er 350 kroner ca hver vei.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en kort sykkeltur vil jeg påpeke følgende:

1. Bilister, dere har vikeplikt fra høyre.

2. Syklister, hold dere til høyre i banen, også, og kanskje spesielt, når dere er 1 meter brede pga hund i bånd og skal rundt hjørnet nede i en undergang.

 

3. Syklister og fotgjengere, ikke gå/sykle midt i gang og sykkelveien. Hold til høyre.

Lenke til kommentar

Etter en kort sykkeltur vil jeg påpeke følgende:

1. Bilister, dere har vikeplikt fra høyre.

2. Syklister, hold dere til høyre i banen, også, og kanskje spesielt, når dere er 1 meter brede pga hund i bånd og skal rundt hjørnet nede i en undergang.

1. Syklister, dere har vikeplikt fra høyre.

2. Syklister, dere er ikke fotgjengere, så gi faen i å dundre over fotgjengeroverganger.

3. Syklister, dere klarer ikke å ligge i 60 km/t i svak motbakke. Kom dere til helvete over til veiskulderen.

 

Jeg har ingenting i mot å dele veien med syklister. Men bilen min veier 2 tonn og er lagd av diverse metaller, dere er lagd av en skinnsekk med myk kjøttmasse inni. Gjett hvem som taper når dere ikke klarer å holde grunnleggende veiregler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

folk som som stopper å trolle bare fordi man fikk vite at den man trollet begikk selvmord. Er man ikke sterk nol til å trolle etter en slik hendelse,så burde man kanskje ikke ha startet med trolling i første omgang. Det er det som er trolling. Dumbfuck.

 

Svake mennesker.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Det er nørd og nullt å trolle folk til sjølvmord, men endå meir nørd og nullt å fortsette etterpå for "å vere sterk".

Ka du sa at?

 

 

 

folk som som stopper å trolle bare fordi man fikk vite at den man trollet begikk selvmord. Er man ikke sterk nol til å trolle etter en slik hendelse,så burde man kanskje ikke ha startet med trolling i første omgang. Det er det som er trolling. Dumbfuck.

 

Svake mennesker.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Hadde et fag dette semesteret hvor vurderingen bestod av 2 oppgaver som hver telte 20%. Fikk 70 på begge, nailet eksamen og fikk B. Fornøyd med dette, men ba om karakterbegrunnelse fordi jeg lurer på hvor mye jeg egentlig fikk på eksamen som telte 60%, og evt hvor mange poeng unna A jeg var. Dette er svaret jeg fikk: 

 

Du mottar nå din karakterbegrunnelse XXX.

Denne lyder som følger:

God B, men godt unna A

Med vennlig hilsen
Handelshøyskolen BI

Dette er en automatisk generert e-post. Vennligst ikke svar på denne eposten.

 

Men for faen! Når jeg betaler over 60k i året, må det da være mulig å få en noe detaljert begrunnelse. 

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...