KatrinaS Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 "Mat" på boks og det derre fjordland drittet er for simpelt ja. Latskap på boks.Men veldig praktisk når man ikke har tilgang til annet enn mikro eller har dårlig tid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Naboer som sitter og røyker på balkongen (bor i blokk). Er jo nødt til å ha dører og vinduer åpne fordi det er en milliard grader ute, og den stinkende røyklukta kommer inn etter 1 sekund. Folk klarer ikke ta hensyn. Ikke alle liker den kvalme lukta der. Idioter Sånn er det å bo i blokk. Om noen hadde klagd på at jeg røyket ute på min egen balkong hadde jeg blitt forbanna. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Naboer som sitter og røyker på balkongen (bor i blokk). Er jo nødt til å ha dører og vinduer åpne fordi det er en milliard grader ute, og den stinkende røyklukta kommer inn etter 1 sekund. Folk klarer ikke ta hensyn. Ikke alle liker den kvalme lukta der. IdioterSånn er det å bo i blokk. Om noen hadde klagd på at jeg røyket ute på min egen balkong hadde jeg blitt forbanna. https://www.youtube.com/watch?v=GaH7R_Di0dE Haha genialt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 For dårlig bildekvalitet på fotballsendinger. 60 fps og høyere bitrate, skulle det vært. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det irriterer meg grenseløst at jeg fremdeles blir rystet over forslagene til MDG. Helvetes nyrestein-entusiaster hele gjengen. Greit at man skal spare miljøet, men noen av forslagene er så sinnsyke at jeg tror alle skyter heroin inni tinningen før de drar på "jobb". Jeg får til tider akutt hjernesvinn av idiotien folk fremviser. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) "Mat" på boks og det derre fjordland drittet er for simpelt ja. Latskap på boks. Fjordland er veldig godt, du må prøve du angrer ikke. Det samme sa maximalyd om tikka masala, å det smakte veldig godt. Så godt att jeg spiser tikka vær dag nesten Endret 8. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Fjordland er greit på tilbud, betaler aldri fullpris Boksmat er nødmat Fotball er best i 0 FPS 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 La meg rundt 22 i går, fikk ikke sove før midnatt. 4-5 timer med søvn i natt og ble vekket av fuglekvitter før alarmen ringte kl 6. Bruddsøvn fram til kl 7 med persienner og dør som slo hele tiden. Generelt i dårlig form og helt tiltaksløs. Null arbeidslyst. Vil heller bare dra hjem og sysle med ting der. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) På fem minutt fikk eg både beskjeden om at eg ikkje treng meir psykologhjelp slik det ser ut OOOOOOOOOOOOOOOOOG at kompis har skaffa billettar til Morrissey i Bergen. Nei, dette var svært, du! EDIT: Berre posta det her i staden for i forumkafeen, eg. Med eit uhell. In other news: Heimeeksamen. Makan til irriterande! PFØY! Endret 8. juni 2016 av Teitgutt 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 At "vekkerklokke" har blitt til "alarm" på norsk. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Filmer som bruker altfor lang tid på å komme til norske kinoer. Finding Dory hadde premiere i USA i går. 26. august her. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 At "vekkerklokke" har blitt til "alarm" på norsk. Alarm er da et generelt begrep. Jeg kan ha flere alarmer på telefonen min og gi dem ulike navn. En av alarmene kan hete "vekkerklokke" og gå av 06:30. En annen kan hete "husk barnehagen" og gå av 15:45. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) I mitt hode er en alarm noe som varsler farer, som brann, tyveri, terrorangrep, bombefly, svigermor, etc. At du må huske barnehagen kan knapt kalles en fare. Endret 9. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 I mitt hode er en alarm noe som varsler farer, som brann, tyveri, terrorangrep, bombefly, svigermor, etc. At du må huske barnehagen kan knapt kalles en fare. Da har du ikke møtt visse kvinnfolk. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Noen som fikk med seg de åpningen til 21-nyhetene hos TV 2, for ett par minutter siden? Noe av det aller første han programleder-fyren sa var ett eller annet om at "det aller verste som fransk politi har fryktet, har nå skjedd...." - eller ett eller annet i denne duren.... Da tenker vel folk med en gang at "Helvete, har det vært ett nytt terror-angrep i Frankrike - med veldig mange døde og skadde?" Men nei da, det var bare noen fotball-pøbler som hadde blitt hanket inn av fransk politi, i forbindelse med de fotball-greiene i Frankrike.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Er på besøk hos noen og de ser på hunger games på tven. Faen så weird fantasy shit. Absurd og teit. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Dustin bruker Posten. Faen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 "You got one life man, one opportunity, make the best man, you can do it" "Go big or go home" Blablablablablabla inspirerende dritprat. Hater sånn der. Guess what. Det passer ikke den virkelige verden. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2016/06/11/Ekstra-lett-melk-synger-p%C3%A5-siste-verset-12873946.ece Utrolig. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Sykt land. http://m.nettavisen.no/na24/-jeg-fikk-vondt-inni-meg-da-jeg-sa-det/3423233064.html Hva med å drite i å sende bilder du ikke ønsker skal bli screenshotta? Og det gir jo ikke mening at du må loade snappen (uten å se den), slå av wifi/data, ta screenshot, skru av og på telefonen. Man vet jo ikke på forhånd at snappen er verdig et stealth screenshot. Og hun sier jo selv at hun visste at det fantes tredjeparts apper som tar screenshots uten å gi varsel. Så hvorfor er dette svært tungvindte og ubrukelige "trikset" liksom urovekkende? Faen i helvete drittkjerring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå