Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Er på besøk hos noen og de ser på hunger games på tven.

 

Faen så weird fantasy shit. Absurd og teit.

Det er langt fra fantasy, har du røykt sokkene dine nå?

 

Hvor er fabeldyrene og trollmennene?

post-95709-0-29225700-1465672756_thumb.jpg
Lenke til kommentar

Hunger Games er Adventure.

 

Adventure fiction is a genre of fiction in which an adventure, an exciting undertaking involving risk and physical danger, forms the main storyline.

Fantasy is a genre of fiction that uses magic or other supernatural elements as a main plot element, theme, or setting.


At Hunger Games inneholder elementer av Sci-Fi tar det videre bort fra sjangeren Fantasy.

 

Fantasy is generally distinguished from the genres of science fiction and horror by the expectation that it steers clear of scientific and macabre themes, respectively, though there is a great deal of overlap between the three, all of which are subgenres of speculative fiction.
Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Skulle betale i butikken i dag, en jævla butikk uti ødeland. Hadde 100 kr i kontant. Men så var det faen meg ikke nok for i helvete, 106 kroner for to brus, en liten eske cherrytomater og en pose med tyrkisk pepper??? Da sa jeg at jeg måtte betale 6 kr med kort, men faen, har visst blitt trekt der så hadde minus. Da sa jeg bare "trenger ikke den tyrkisk pepperen, bare slå den ut"

Også brukte hun jævlig lang tid og det var kø så sa jeg bare "behold vekslepengene" og stakk derifra.

 

Faen altså. Irriterende og flaut å lage kø. Bare fordi de er så jævla dyre i prisene sine og kortet mitt ble trekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man har mulighet, så er det enklere å spare opp nok til at man ikke trenger å ha oversikt.

 

Det minner meg på en sak. Jeg må "restocke" nødkontantene i ryggsekken min (200 kroner). Dessuten har jeg et kredittkort for slike tilfeller. Og en hundrings i innerlomma på vinterjakka. Alltid beredt på alle eventualiteter.

Lenke til kommentar

Et eller annet sted i en jævla butikk uti ødelandet sitter noen på et pauserom og sier "for en sykt irriterende fyr som ikke har penger til å betale for seg, ikke har tatt bryet med å sjekke prisen på det han kjøper og i tillegg presterer å bli forbanna på meg som sitter i kassa fordi han ikke hadde penger".

 

Hadde blitt irritert selv, men på meg selv.

Og jeg hadde holdt fullstendig kjeft om det, for ja, det er flaut å ikke kunne betale for seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et eller annet sted i en jævla butikk uti ødelandet sitter noen på et pauserom og sier "for en sykt irriterende fyr som ikke har penger til å betale for seg, ikke har tatt bryet med å sjekke prisen på det han kjøper og i tillegg presterer å bli forbanna på meg som sitter i kassa fordi han ikke hadde penger".

 

Hadde blitt irritert selv, men på meg selv.

Og jeg hadde holdt fullstendig kjeft om det, for ja, det er flaut å ikke kunne betale for seg.

Jeg var ikke forbanna på henne, og jeg gjorde jobben hennes lettere.

 

Og nei, blir ikke flau av slike filleting. Folk som blir flaue av sånt er for opptatt av eget selvbilde og burde få hodet sitt ut av rævva.

Dette er mennesker jeg aldri kommer til å møte igjen så jeg kunne like godt satt meg ned å bæsjet foran dem uten at det skader mitt gode navn og rykte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle betale i butikken i dag, en jævla butikk uti ødeland. Hadde 100 kr i kontant. Men så var det faen meg ikke nok for i helvete, 106 kroner for to brus, en liten eske cherrytomater og en pose med tyrkisk pepper??? Da sa jeg at jeg måtte betale 6 kr med kort, men faen, har visst blitt trekt der så hadde minus. Da sa jeg bare "trenger ikke den tyrkisk pepperen, bare slå den ut"

Også brukte hun jævlig lang tid og det var kø så sa jeg bare "behold vekslepengene" og stakk derifra.

 

Faen altså. Irriterende og flaut å lage kø. Bare fordi de er så jævla dyre i prisene sine og kortet mitt ble trekt.

 

Mulig jeg tolker dette fullstendig feil, men utifra det du skriver var du i mine øyne både forbanna på henne og flau over denne "filletingen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skulle betale i butikken i dag, en jævla butikk uti ødeland. Hadde 100 kr i kontant. Men så var det faen meg ikke nok for i helvete, 106 kroner for to brus, en liten eske cherrytomater og en pose med tyrkisk pepper??? Da sa jeg at jeg måtte betale 6 kr med kort, men faen, har visst blitt trekt der så hadde minus. Da sa jeg bare "trenger ikke den tyrkisk pepperen, bare slå den ut"

Også brukte hun jævlig lang tid og det var kø så sa jeg bare "behold vekslepengene" og stakk derifra.

 

Faen altså. Irriterende og flaut å lage kø. Bare fordi de er så jævla dyre i prisene sine og kortet mitt ble trekt.

 

Mulig jeg tolker dette fullstendig feil, men utifra det du skriver var du i mine øyne både forbanna på henne og flau over denne "filletingen".

 

Det er flaut å lage kø på en trang søndagsbutikk, man er ikke forberedt på noe sånt. Det er ikke flaut å være blakk / få kortet avvist som du mente. ("flaut å ikke kunne betale for seg". Uenig der.)

 

Jeg var jævlig sur innvendig men var høflig mot kassadama utvendig.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...