Skogslik Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Mens jeg har vært på jobb i dag så har pcn bestemt seg for å oppgradere til Windows 10. Forbanna dritt, har aldri tenkte tanken at jeg vill det engang. Nå er skjermbildet redusert med 40%, ikke finner jeg min data maskin eller now. Ser helt dritt ut. Noen måte å få det tilbake til Windows 7??? .................................... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Ja, under innstillinger skal det være knapp for å rulle tilbake til Win 7. Bare ta et raskt søk på Google. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Se det ja, nå er det tilbake til normalen. Herlig! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Skjønner ikke hvorfor noen vil tilbake til 7 når man har installert 10 men Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Man er redd for forandringer vettu. Vil ikke gi slipp på det man har brukt lang stund og vant med. Skal man klage på noe, er det hvorfor folk ikke benytter seg av gratisperioden. Bare sleng inn ny SSD, gjør en clean install og oppgrader til Win 10. Så skift tilbake til gamle og bytt mellom dem som det passer seg. Herlig med å ha 2 slots og kan boote fra den man vil. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Treige tullinger som ofte bruker ett par minutter - på noe som egentlig burde tatt tretti eller førti sekunder. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen. Folk på Finn som sender melding og spør om tingen fortsatt er til salgs. Skjer med 70% av alle henvendelser. Hvis den ikke hadde vært til salgs lenger hadde jeg jo fjernet annonsen, jeezez. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 At sporingstjenesten på posten.no ikke fungerer nå. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen. Folk på Finn som sender melding og spør om tingen fortsatt er til salgs. Skjer med 70% av alle henvendelser. Hvis den ikke hadde vært til salgs lenger hadde jeg jo fjernet annonsen, jeezez. Er ikke alle som fjerner annonsen. Jeg fjerner ikke annonsen før noen randoms som vil kjøpe minner meg på at annonsen fortsatt er oppe Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Trenger ikke fjerne annonsen helt da. Skal egentlig holde å sette den som Solgt eller Inaktiv. Kan være greit å ta vare på annonsene og se hva man har solgt tidligere. Har tidligere irritert meg over at inaktive annonser også fortsatt blir oppvist. Kranglet litt med en om det, sa bare skyld på Finn, er de som ikke klarer holde styr på systemene sine. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen. Folk på Finn som sender melding og spør om tingen fortsatt er til salgs. Skjer med 70% av alle henvendelser. Hvis den ikke hadde vært til salgs lenger hadde jeg jo fjernet annonsen, jeezez. Er ikke alle som fjerner annonsen. Jeg fjerner ikke annonsen før noen randoms som vil kjøpe minner meg på at annonsen fortsatt er oppe Vel jeg husker på å gjøre det, trodde da de fleste husker det Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Dama setter uåpnet hermetikk i kjøleskapet slik at det skal "vare lengre". Men rapsoljen i peppermakrellen stivner, og lapskausen samt bønnene blir stivere og vanskeligere å få ut av den jævla boksen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Kjøper du lapskaus på boks? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Ja. Bare denne her: Endret 7. juni 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Mer smak og næring i gress. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg pleide å være så "hardcore" at jeg laget min egen kraft til lapskausen min. Den på boks er faktisk ikke så ille. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Alltid forestilt meg at mat på boks er simplere enn annet. Men det er kanskje bare innbildning? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 "Mat" på boks og det derre fjordland drittet er for simpelt ja. Latskap på boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå