Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

Naboer som sitter og røyker på balkongen (bor i blokk). Er jo nødt til å ha dører og vinduer åpne fordi det er en milliard grader ute, og den stinkende røyklukta kommer inn etter 1 sekund. Folk klarer ikke ta hensyn. Ikke alle liker den kvalme lukta der. Idioter

Sånn er det å bo i blokk.

 

Om noen hadde klagd på at jeg røyket ute på min egen balkong hadde jeg blitt forbanna.

 

 

:p

Lenke til kommentar

 

 

Naboer som sitter og røyker på balkongen (bor i blokk). Er jo nødt til å ha dører og vinduer åpne fordi det er en milliard grader ute, og den stinkende røyklukta kommer inn etter 1 sekund. Folk klarer ikke ta hensyn. Ikke alle liker den kvalme lukta der. Idioter

Sånn er det å bo i blokk.

 

Om noen hadde klagd på at jeg røyket ute på min egen balkong hadde jeg blitt forbanna.

https://www.youtube.com/watch?v=GaH7R_Di0dE

 

:p

Haha genialt.
Lenke til kommentar

Det irriterer meg grenseløst at jeg fremdeles blir rystet over forslagene til MDG. Helvetes nyrestein-entusiaster hele gjengen. Greit at man skal spare miljøet, men noen av forslagene er så sinnsyke at jeg tror alle skyter heroin inni tinningen før de drar på "jobb".

 

Jeg får til tider akutt hjernesvinn av idiotien folk fremviser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Mat" på boks og det derre fjordland drittet er for simpelt ja. Latskap på boks.

Fjordland :D er veldig godt, du må prøve du angrer ikke. Det samme sa maximalyd om tikka masala, å det smakte veldig godt. Så godt att jeg spiser tikka vær dag nesten :love: 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

La meg rundt 22 i går, fikk ikke sove før midnatt. 4-5 timer med søvn i natt og ble vekket av fuglekvitter før alarmen ringte kl 6. Bruddsøvn fram til kl 7 med persienner og dør som slo hele tiden. Generelt i dårlig form og helt tiltaksløs. Null arbeidslyst. Vil heller bare dra hjem og sysle med ting der.

Lenke til kommentar

På fem minutt fikk eg både beskjeden om at eg ikkje treng meir psykologhjelp slik det ser ut OOOOOOOOOOOOOOOOOG at kompis har skaffa billettar til Morrissey i Bergen. Nei, dette var svært, du!

 

EDIT: Berre posta det her i staden for i forumkafeen, eg. Med eit uhell. In other news: Heimeeksamen. Makan til irriterande! PFØY!

Endret av Teitgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At "vekkerklokke" har blitt til "alarm" på norsk.

Alarm er da et generelt begrep.

 

Jeg kan ha flere alarmer på telefonen min og gi dem ulike navn.

 

En av alarmene kan hete "vekkerklokke" og gå av 06:30.

En annen kan hete "husk barnehagen" og gå av 15:45.

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg de åpningen til 21-nyhetene hos TV 2, for ett par minutter siden?

 

Noe av det aller første han programleder-fyren sa var ett eller annet om at "det aller verste som fransk politi har fryktet, har nå skjedd...."  - eller ett eller annet i denne duren....

 

Da tenker vel folk med en gang at "Helvete, har det vært ett nytt terror-angrep i Frankrike - med veldig mange døde og skadde?"

 

Men nei da, det var bare noen fotball-pøbler som hadde blitt hanket inn av fransk politi, i forbindelse med de fotball-greiene i Frankrike.... :confused:

Lenke til kommentar

Sykt land.

 

http://m.nettavisen.no/na24/-jeg-fikk-vondt-inni-meg-da-jeg-sa-det/3423233064.html

Hva med å drite i å sende bilder du ikke ønsker skal bli screenshotta?

 

Og det gir jo ikke mening at du må loade snappen (uten å se den), slå av wifi/data, ta screenshot, skru av og på telefonen.

Man vet jo ikke på forhånd at snappen er verdig et stealth screenshot.

Og hun sier jo selv at hun visste at det fantes tredjeparts apper som tar screenshots uten å gi varsel.

 

Så hvorfor er dette svært tungvindte og ubrukelige "trikset" liksom urovekkende?

 

Faen i helvete drittkjerring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...