Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Mens jeg har vært på jobb i dag så har pcn bestemt seg for å oppgradere til Windows 10.

Forbanna dritt, har aldri tenkte tanken at jeg vill det engang.

Nå er skjermbildet redusert med 40%, ikke finner jeg min data maskin eller now. Ser helt dritt ut.

 

Noen måte å få det tilbake til Windows 7???

....................................

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man er redd for forandringer vettu. Vil ikke gi slipp på det man har brukt lang stund og vant med. :p Skal man klage på noe, er det hvorfor folk ikke benytter seg av gratisperioden. Bare sleng inn ny SSD, gjør en clean install og oppgrader til Win 10. Så skift tilbake til gamle og bytt mellom dem som det passer seg. Herlig med å ha 2 slots og kan boote fra den man vil.

Lenke til kommentar

Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen.

Folk på Finn som sender melding og spør om tingen fortsatt er til salgs. Skjer med 70% av alle henvendelser. Hvis den ikke hadde vært til salgs lenger hadde jeg jo fjernet annonsen, jeezez.

Lenke til kommentar

 

Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen.

Folk på Finn som sender melding og spør om tingen fortsatt er til salgs. Skjer med 70% av alle henvendelser. Hvis den ikke hadde vært til salgs lenger hadde jeg jo fjernet annonsen, jeezez.

 

Er ikke alle som fjerner annonsen. Jeg fjerner ikke annonsen før noen randoms som vil kjøpe minner meg på at annonsen fortsatt er oppe

Lenke til kommentar

Trenger ikke fjerne annonsen helt da. Skal egentlig holde å sette den som Solgt eller Inaktiv. Kan være greit å ta vare på annonsene og se hva man har solgt tidligere. Har tidligere irritert meg over at inaktive annonser også fortsatt blir oppvist. Kranglet litt med en om det, sa bare skyld på Finn, er de som ikke klarer holde styr på systemene sine.

Lenke til kommentar

 

 

Folk på finn som spør om ting som står klart og tydelig i annonsen.

Folk på Finn som sender melding og spør om tingen fortsatt er til salgs. Skjer med 70% av alle henvendelser. Hvis den ikke hadde vært til salgs lenger hadde jeg jo fjernet annonsen, jeezez.

 

Er ikke alle som fjerner annonsen. Jeg fjerner ikke annonsen før noen randoms som vil kjøpe minner meg på at annonsen fortsatt er oppe

 

Vel jeg husker på å gjøre det, trodde da de fleste husker det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...