Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En kompis av meg og en venn av han har begynt å ha som en trend der de knuser flasker helt random, på murveggen/bakken, ute.

 

Hva faen er det for noen personer jeg har som venn. Akkurat det der synes jeg er så jævlig lavmål at jeg ikke har ord. Tøft vettu ....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Irriterer meg over folk som ikke kan akseptere at man tenker langsiktig. Bruk pengene nå og Vær fattig når man blir eldre. Vel, det kommer en generasjon etter meg så hvorfor I helvete skal jeg tenke bare på meg. Hva så om jeg kjører en yarris? Hva så om jeg velger å leie en leilighet og ikke kjøpe en leilighet eller hus. Folk dømmer så jævlig lett I dagens samfunn. Bare fordi man har titalls mill I aksjer så er man ikke rik. Dumbfucks!

Aksjer er papir ikke en bunke med flere tusen kroner...

 

Det er jo faktisk nettop det det er, du kan ta de pengene ut når som helst.

Selvfølgelig. Men igjen.. å anse meg som rik er bare tåpelig OG idiotisk bare fordi man velger å investere I aksjer. Stor forskjell på det å ha aksjer og det å ha penger på din personlig bankkonto. Aksjene kan jeg "tape" nå, I morgen eller om ett år.

 

Det kan man ikke gjøre om man har penger på sparekontoen din.. med mindre det skjer økonomisk bank kollaps selvsagt

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

En kompis av meg og en venn av han har begynt å ha som en trend der de knuser flasker helt random, på murveggen/bakken, ute.

 

Hva faen er det for noen personer jeg har som venn. Akkurat det der synes jeg er så jævlig lavmål at jeg ikke har ord. Tøft vettu ....

Unger Lami er di 2 :nei:

Lenke til kommentar

Det kalles å være fjortis. DVS 14 eller yngre.

 

40 åringer kan være fjortiser i dag. På min tidl arbeidsplass var det flere slike.

De bare drev å kastet vann påhverandre og sånt. Spesielt en som var 40 år, lekte seg støtt med å sku av sikringene, spraye drittlukt(sånn morogreie som fås kjøpt), tømme vann i hjelmene til andre, gjemme vekk tingene deres og sånt.

Og det var til ogmed en som hadde verv. Typisk.

Lenke til kommentar

Og fortsatt så

Hun skjønner jeg jo,hun vil jo bare ha mediedekning. Hadde ikke overasket meg en smule om hu la ut bildene selv.

Og fortsatt må folk klikke inn på disse lenkene. Akkurat som når folk ikke har evnen til å skifte kanal, men må whine for at dem sender den og den filmen eller serien.

Lenke til kommentar

Måten avisartikler er skrevet på er helt forferdelig stygt.

 

Overskrift:

Nearly 60% of Qatar population live in 'labour camps'

 

Innledning, brødtekst

1.4 million people, or 58 per cent of the country's population, live in what the Ministry of Development Planning and Statistics officially designates as "labour camps"

 

Første avsnitt:

 

DOHA: Almost 60 per cent of Qatar's 2.4 million population live in what the government calls "labour camps", figures from an April 2015 census showed Sunday, highlighting the issue of the emirate's huge migrant workforce.

 

The figures from the Ministry of Development Planning and Statistics (MDPS) revealed that 1.4 million people live in what the department officially designates as "labour camps".

 

Jævlig viktig å si alt fire ganger...

Det er spesielt ille i noen enkelte norske avisartikler der også teksten under bildet sier det samme som det første avsnittet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...