Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen butikker har faktisk fått opplegg i kassa der de kan taste inn fødselsdato for å få "grønt lys" på at vedkommende er over 18 år.

Jeg har opplevd at ansatte i kassa ville at jeg skulle vise legitimasjon på alkoholfri øl:

-Har du leg?

-Det her er alkoholfri øl

-Men kan jeg få se på din legitimasjon?

-For å kjøpe alkoholfri øl?

-Ja

-Nei det får du ikke, det er ikke noe å vise legitimasjon for

*Tenke*tenke*tenke*

-Ok da.

*blip*

Dedikerte drinkmikser er det visst legitimasjonsplikt på, selv om de er alkoholfrie og må tilsette sprit selv. Hvor gamle man må være er jo noe man må tenke ut en gang i året. Dags dato, 1998, så er man gammel nok nå om dagen til det man får på matbutikken

Energidrink er det jo aldersgrense på.

Jeg irriterer meg over at jeg er "voksen" nå, det er noen apps og slike ting jeg går helt glipp av.

Men det kan også være fordi jeg styrer en bestemt retning å holde meg oppdatert i, i stedet for å være oppdatert i alle retninger.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

De siste tre månedene har jeg måtte ta av sparekontoen mot slutten av lønningsperioden, også fyller jeg opp igjen det jeg tok når jeg får lønning.

Kommer meg aldri oppå igjen!

Ingen kommer seg opp med sparekonto i dag. Kjøp aksjer heller.

Lenke til kommentar

Naboer som sitter og røyker på balkongen (bor i blokk). Er jo nødt til å ha dører og vinduer åpne fordi det er en milliard grader ute, og den stinkende røyklukta kommer inn etter 1 sekund. Folk klarer ikke ta hensyn. Ikke alle liker den kvalme lukta der. Idioter

• Liker 7
Lenke til kommentar

Naboer som sitter og røyker på balkongen (bor i blokk). Er jo nødt til å ha dører og vinduer åpne fordi det er en milliard grader ute, og den stinkende røyklukta kommer inn etter 1 sekund. Folk klarer ikke ta hensyn. Ikke alle liker den kvalme lukta der. Idioter

Sånn er det å bo i blokk.

Om noen hadde klagd på at jeg røyket ute på min egen balkong hadde jeg blitt forbanna.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Noen butikker har faktisk fått opplegg i kassa der de kan taste inn fødselsdato for å få "grønt lys" på at vedkommende er over 18 år.

Byrjar å bli nokre år sidan eg jobba i kassa på Rema, men den gongen fekk ein alltid popup med "Er kjøperen født før xx.xx.xxxx" når ein scanna eIt produkt med aldersgrensa. Reknar med det framleis er same opplegg dei fleste stader.

Endret av MKap
Lenke til kommentar

Kunder som skjeller deg ut fordi en vare har gått ut. Jeg er bare et stakkars menneske som sitter i kassa. Har ingenting med bestilling av varer å gjøre. JEG SITTER I KASSEN. TALK TO MY BOSS PLEASE.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...