1c3t34 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ...Mange som misforstår det der. Får man inn en gitarist og en trommis blir det ikke nødvendigvis rocka 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å uventet gå tom for Spotify Premium. 3 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å ikke ha spotify premium Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å uventet gå tom for Spotify Premium. Uventet gå tom for busskort, spotify premium og en plutselig telefonregning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å bruke 2000,- på kollektivtrafikk hver måned irriterer ja.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 295 her, og kollektivtrafikken suger fremdeles. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å bruke 300,- på kollektivtrafikk hver måned irriterer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å bruke 0,- på kollektivtrafikk hver måned irriterer. Okei da, jeg bruker kanskje en hundring i måneden i snitt, hvis vi ser bort i fra skolekortet som jeg får gratis. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg er så glad jeg slipper kollektivtrafikk. Utrolig deilig å kunne kjøre til skole og jobb. Hater de overfylte trikkene/bussene/båtene/togene i Oslo og Akershus. 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mye betaler oslo-\akershusfolket for månedskort for kollektivtransport? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Litt over 300 kroner i måneden. For en ungdom/student som må komme seg til skolen/jobben, er dette helt sykt. Endret 4. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mye betaler oslo-\akershusfolket for månedskort for kollektivtransport? Mine utgifter: 400,- i månedskort på NSB og Ruter sine tog og busser for ungdom. 1635,- Månedskort på flytoget. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mine bussutgifter: 0,- Herlig med bil! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og staten/politikerne maser på at vi skal bruke mer kollektiv trafikk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Med dagsens bensinpriser så lønner det seg ganske overlegent å satse på offentlig transport. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mine bussutgifter: 0,- Herlig med bil! Jeg reiser 140km daglig ca. 20 ganger i måneden. Det lønner seg relativt mye med kollektivtransport til 2000,- fremfor bil da? Ikke at jeg har regnet noe særlig på det da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Og staten/politikerne maser på at vi skal bruke mer kollektiv trafikk. Politikerne kan gå og hoppe i høyet. Med dagsens bensinpriser så lønner det seg ganske overlegent å satse på offentlig transport. Enig med den, men buss [skryte] har ikke skinnseter, varm luft strømmende ut av nakkestøttene, massasjeseter, [/skryte]lukter dårlig, har dårlig luft uten AC, er varm, kan ikke styres selv, stopper på hver busstopp, og inkluderer ikke bråkende småunger/ bråkende gamle damer som putter tyggis under setene. Endret 4. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Med dagsens bensinpriser så lønner det seg ganske overlegent å satse på offentlig transport. Enig med den, men buss [skryte] har ikke skinnseter, varm luft strømmende ut av nakkestøttene, massasjeseter, [/skryte]lukter dårlig, har dårlig luft uten AC, er varm, kan ikke styres selv, stopper på hver busstopp, og inkluderer ikke bråkende småunger/ bråkende gamle damer som putter tyggis under setene. Toget jeg tar er aldri fullt (ca. 30% fullt hver dag). Det er varmluftsoppvarming (må ta av meg jakken for ikke å svette), setene kan legges ned såpass at jeg sovner, de viser nyheter på skjermer, ingen forstyrrende billettkontroll og stopper få steder. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tror ikke på deg. Neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå