Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

  1. Folk som kjører under fartsgrensen, og ikke stopper for å slippe folk forbi når det er anledning til det.
  2. Avisenes MIS-bruk av binde-streker.
  3. Alle nyhetskilders masseproduksjon av ting med ett mål, å skape irrasjonal frykt i leserne.
  4. Aviser og nyhetskilder som utelar de relevante delene av og konteksten rundt nyheter, og henger seg opp i unyttige detaljer.

1, 2, og 3 irriterer meg ca like mye (til punktet hvor jeg kan finne på å komme med vokale utbrudd). 4 gjør meg bare oppgitt og får meg til å ikke lese avisene som gjør dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SEX av ti avisartikler handler om sex.

VG's 10 første artikler for øyeblikket:

  1. Marerittet fortsetter i Sverige: Desperat jakt på ukjent gjerningsmann i Malmö To kvinner skutt gjennom leilighetsvindu Livredde innbyggere tør ikke gå ut
  2. To kvinner skutt i Malmö MALMÖ (VG) Gjerningsmannen ble sett løpende fra stedet
  3. - Da blodet fosset skjønte jeg at jeg var skutt Basi Hassan (47) i Malmø kan ha vært den nye «Lasermannens» 14. offer.
  4. Svensk politi: Vi regner med at flere vil bli skutt
  5. Dopingtatt Strømmen-spiller: - Et stort sjokk for meg Spilleren har levert positiv A-prøve - hevder han ikke har dopet seg bevisst
  6. 135 døde av kolera i Haiti
  7. RBK senket av Maradonas svigersønn
  8. God kveld, her er det blide sørland Kraftig snøfall skaper trafikk-kaos - Vi sitter helt fast her og kommer ikke av flekken, sa Jon Haakon Moe som hadde sittet i over to timer i bilen utenfor Tvedestrand
  9. Vær-Kari tordnet mot Bergens-sjåfører
  10. Norsk bikini-triumf Mariann danket ut 112 missehåp. -Jeg er litt stolt, sier hun

4 om folk som blir skutt

1 om doping

1 om mange døde av sykdom

1 om fotball

2 om kaos på veiene

1 om "sex"

oppsummert, 7 "vær redd", 2 sport, 1 sex.

"Bare" 5 misbruk av binde-strek :)

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Irriterer:

Jeg blinker alltid mot bilister som har glemt å slå på frontlyset, eller som har en mørk pære.

Men noen av dem jeg blinker til bare hilser tilbake, og kjører videre, fortsatt med nærlysene avslått.

 

EDIT: det var uvanlig lite sex på den avisforsiden der. Hvor ble det av alle artiklene om Lady Blabla?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Noe som minner meg om den dusten som kjørte uten lys på en vei med null sikt. Da mener jeg absolutt ingen lyskilde utenom fra oss.

Det var ikke en motorsykkelist på vei fra neslandsvatten til kragerø en kveld for litt over en måned siden som brukte blinklyset som eneste lyskilde siden frontlyset var gåent? :p

Lenke til kommentar

7 dager i en uke, da blir midten dag nummer 4 (torsdag), for da er det 3 dager bak og 3 dager forran :)

 

Men onsdag er den midterste av hverdagene

 

Oi du er smart ass, skulle ønske jeg var like interlektuel som deg.

 

Ja ass

 

 

Jeg har vondt i halsen :(

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Mistet alle spotify-playlistene jeg har brukt evigheter på å lage :wallbash:

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Hvordan? Jeg har backup på mine, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Prøver bare å se positivt på ting!

 

Her oppe finnes det ikke politi. Selvfølgelig prøver man å skifte dekk så fort som mulig, men når vinteren kommer så brått så er man litt unnskyldt.

 

Nei man er ikke unskyldt.

 

Vintern kommer vist litt "brått" på hvert år for mange, at dere aldri lærer?! lager trafikk-kaos hvert år.

Lenke til kommentar

At jeg ikke finner noe å irritere meg over for øyeblikket. Oh wait...

 

Whoa, en selvmotsigelse, et paradoks. Nå som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! Men nå som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! Men nå som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! Men å som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! osv osv osv...

Mind-boggling :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...