GullLars Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Folk som kjører under fartsgrensen, og ikke stopper for å slippe folk forbi når det er anledning til det. Avisenes MIS-bruk av binde-streker. Alle nyhetskilders masseproduksjon av ting med ett mål, å skape irrasjonal frykt i leserne. Aviser og nyhetskilder som utelar de relevante delene av og konteksten rundt nyheter, og henger seg opp i unyttige detaljer. 1, 2, og 3 irriterer meg ca like mye (til punktet hvor jeg kan finne på å komme med vokale utbrudd). 4 gjør meg bare oppgitt og får meg til å ikke lese avisene som gjør dette. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 SEX av ti avisartikler handler om sex. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) SEX av ti avisartikler handler om sex. VG's 10 første artikler for øyeblikket: Marerittet fortsetter i Sverige: Desperat jakt på ukjent gjerningsmann i Malmö To kvinner skutt gjennom leilighetsvindu Livredde innbyggere tør ikke gå ut To kvinner skutt i Malmö MALMÖ (VG) Gjerningsmannen ble sett løpende fra stedet - Da blodet fosset skjønte jeg at jeg var skutt Basi Hassan (47) i Malmø kan ha vært den nye «Lasermannens» 14. offer. Svensk politi: Vi regner med at flere vil bli skutt Dopingtatt Strømmen-spiller: - Et stort sjokk for meg Spilleren har levert positiv A-prøve - hevder han ikke har dopet seg bevisst 135 døde av kolera i Haiti RBK senket av Maradonas svigersønn God kveld, her er det blide sørland Kraftig snøfall skaper trafikk-kaos - Vi sitter helt fast her og kommer ikke av flekken, sa Jon Haakon Moe som hadde sittet i over to timer i bilen utenfor Tvedestrand Vær-Kari tordnet mot Bergens-sjåfører Norsk bikini-triumf Mariann danket ut 112 missehåp. -Jeg er litt stolt, sier hun 4 om folk som blir skutt 1 om doping 1 om mange døde av sykdom 1 om fotball 2 om kaos på veiene 1 om "sex" oppsummert, 7 "vær redd", 2 sport, 1 sex. "Bare" 5 misbruk av binde-strek Endret 21. oktober 2010 av GullLars Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Irriterer: Jeg blinker alltid mot bilister som har glemt å slå på frontlyset, eller som har en mørk pære. Men noen av dem jeg blinker til bare hilser tilbake, og kjører videre, fortsatt med nærlysene avslått. EDIT: det var uvanlig lite sex på den avisforsiden der. Hvor ble det av alle artiklene om Lady Blabla? Endret 21. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noe som minner meg om den dusten som kjørte uten lys på en vei med null sikt. Da mener jeg absolutt ingen lyskilde utenom fra oss. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 At det er vintervær, og jeg kjører på sommerdek. Vinterdekkene må pusses ned til metallet og males på nytt før jeg kan skru dem på. Dette har jeg nå brukt to fridager på. Og det er ingen garanti for at jeg kan bruke bilen i morgen. Hjula er ikke ferdige, og jeg håper på mildvær i morra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Pfsh! Sommerdekk på glattføre er bare mer moro! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nei, det er livsfarlig og ulovlig. Fatter'n fortalte at politiet holdt kontroll i et fjellpass i nærheten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Prøver bare å se positivt på ting! Her oppe finnes det ikke politi. Selvfølgelig prøver man å skifte dekk så fort som mulig, men når vinteren kommer så brått så er man litt unnskyldt. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noe som minner meg om den dusten som kjørte uten lys på en vei med null sikt. Da mener jeg absolutt ingen lyskilde utenom fra oss. Det var ikke en motorsykkelist på vei fra neslandsvatten til kragerø en kveld for litt over en måned siden som brukte blinklyset som eneste lyskilde siden frontlyset var gåent? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nope, det var en hvit, eldre Mercedes nesten ved Lofoten. Totalt mørke og ingen lys. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) 7 dager i en uke, da blir midten dag nummer 4 (torsdag), for da er det 3 dager bak og 3 dager forran Men onsdag er den midterste av hverdagene Oi du er smart ass, skulle ønske jeg var like interlektuel som deg. Ja ass Jeg har vondt i halsen Endret 22. oktober 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mistet alle spotify-playlistene jeg har brukt evigheter på å lage :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Hvordan? Jeg har backup på mine, jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg lagde ny bruker til Spotify. Så trodde jeg at når jeg koblet den opp med facebook, ville alle lpaylistene bli flyttet til den nye brukeren.. Det skjedde ikke. Fikk heldigvis ordnet opp igjen. Burde kanskje ha de på backup Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Burde kanskje ha de på backup Det kan være lurt. Lenge siden jeg tok backup though. I backupprofilen er det vel bare 1/5 av alle spillelistene mine. Slitsomt å ta backup når man har mange spillelister. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hvor mange har du? Og hvordan tar du backup? Skrive HTTP linkene inn i notepad? dette ble litt off topic.. Arrgh det snødde igår Endret 22. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Våkna med tett nese og vondt i halsen. Småkjipt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Prøver bare å se positivt på ting! Her oppe finnes det ikke politi. Selvfølgelig prøver man å skifte dekk så fort som mulig, men når vinteren kommer så brått så er man litt unnskyldt. Nei man er ikke unskyldt. Vintern kommer vist litt "brått" på hvert år for mange, at dere aldri lærer?! lager trafikk-kaos hvert år. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 At jeg ikke finner noe å irritere meg over for øyeblikket. Oh wait... Whoa, en selvmotsigelse, et paradoks. Nå som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! Men nå som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! Men nå som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! Men å som jeg har funnet meg dette å irritere meg over, så er det jo ikke sant at jeg ikke har funnet noe. Men da kan jeg jo ikke irritere meg ut fra dette, dermed blir det jo sant igjen. Men da har jeg jo noe å irritere meg over! osv osv osv... Mind-boggling 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå blir man sikker halshugd her, men har kommet 15-ish cm med snø i natt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå