Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Folk er blinde for kattens signaler. Den gir flere advarsler, og likevel fortsetter de å kose med den som et annet leketøy, og så blir de klort og skjønner ingenting.

ndoLbB3.gif

 

Ser jo tydelig at den hvite katten slutta å kose et halvt sekund.

Uakseptabelt.

 

Spøk til alvor, tar man til seg primitive dyr med skarpe klør, tenner og et nokså utemmelig urinstinkt er man selv ansvarlig for alt som måtte skje som følge av det.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523

Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå å tenkte på hvordan jeg skulle bygge opp veinettet i Cities: Skyline.

 

Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå og tenkte på hvordan jeg skulle bygge opp veinettet i Cities: Skyline.

Lenke til kommentar

Katter angriper deg ikke ut av det blå. De er enslige skapninger som holder seg for seg selv. Har hatt katter i 7 år nå (3 stk) og hver eneste gang noen har blitt klort eller bitt aå er det pga de har gjort noe dumt og det er derfor deres egen feil, ikke pus sin. Ikke pus sin feil at man prøver å ta dem med i dusjen, eller at man koser og prøver å leke med katten samtidig aå blir man "plutselig klort". No bitch, det er du som sender pus blandede signaler.

 

Man burde aldri gå bort til en katt du ser ute heller, blir arg når folk lar småungene sine løpe etter katter ute, og så våge å bli sint når krapylet deres er blitt klort og/eller bitt etter at du som foreldre lot barnet løpe etter en katt og presse seg inn i kattens personlige sfære. Altfor mange reagerer med "den katten skal dø!!!" når man egentlig burde snu seg mot barnet sitt og si "sånt skjer når du ikke lar katten være i fred". Er ikke rart folk har ekstreme holdninger når det kommer til dyr hvis man alltid skal pakke ungen inn i bomull istedenfor å la dem ta konsekvensene for sine handlinger og skrive det av som en meget god erfaring lært.

 

Edit: Har selv blitt bitt til blods av en valp og en rotte. Elsker fremdeles hunder og rotter og lar ikke mine engangs ubehagelige erfaringer farge mitt syn om alle hunder og rotter.

Var det rottweilere eller pitbulls som var ulovelig i norge? Vel, begge rasene er god som gull, de er bare så lydig at de slåss med andre hunder hvis de får beskjed om det.(feil trening)Før jeg fikk meg hund, så var katter veldig flink til å hoppe i fanget på meg, for å bli koset. Men det er dette:

 

Folk er blinde for kattens signaler. Den gir flere advarsler, og likevel fortsetter de å kose med den som et annet leketøy, og så blir de klort og skjønner ingenting.

Jeg er vant til hunder, aner jo ikke hva katta vil når den kommer til meg, jeg regner jo med den vil kjæles. Er 4 år siden jeg har bodd med en katt, og jeg er vokst opp med hunder rundt meg.

 

Nå tok jeg det til en ekstrem stråmann tidligere, men likevel.

 

Jo mer du overser katter, jo flinkere er de til å hoppe opp i fanget på deg, og stryke seg rundt beinet ditt og slikt.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

Katter angriper deg ikke ut av det blå. De er enslige skapninger som holder seg for seg selv. Har hatt katter i 7 år nå (3 stk) og hver eneste gang noen har blitt klort eller bitt aå er det pga de har gjort noe dumt og det er derfor deres egen feil, ikke pus sin. Ikke pus sin feil at man prøver å ta dem med i dusjen, eller at man koser og prøver å leke med katten samtidig aå blir man "plutselig klort". No bitch, det er du som sender pus blandede signaler.

 

Man burde aldri gå bort til en katt du ser ute heller, blir arg når folk lar småungene sine løpe etter katter ute, og så våge å bli sint når krapylet deres er blitt klort og/eller bitt etter at du som foreldre lot barnet løpe etter en katt og presse seg inn i kattens personlige sfære. Altfor mange reagerer med "den katten skal dø!!!" når man egentlig burde snu seg mot barnet sitt og si "sånt skjer når du ikke lar katten være i fred". Er ikke rart folk har ekstreme holdninger når det kommer til dyr hvis man alltid skal pakke ungen inn i bomull istedenfor å la dem ta konsekvensene for sine handlinger og skrive det av som en meget god erfaring lært.

 

Edit: Har selv blitt bitt til blods av en valp og en rotte. Elsker fremdeles hunder og rotter og lar ikke mine engangs ubehagelige erfaringer farge mitt syn om alle hunder og rotter.

Var det rottweilere eller pitbulls som var ulovelig i norge? Vel, begge rasene er god som gull, de er bare så lydig at de slåss med andre hunder hvis de får beskjed om det.(feil trening)Før jeg fikk meg hund, så var katter veldig flink til å hoppe i fanget på meg, for å bli koset. Men det er dette:

 

 Pitbull som er ulovlig, noe jeg ikke er enig i at de burde være, men det er sånn loven er dessverre.

 

Katter har bittesmå microsignal som de gir av, det spørs også på hvordan du som eier oppdrar pus, er du en kødd mot pus så ender du opp med en kødd til katt. Kun den ene katten min kan finne på å klore folk hvis den blir kost på magen, men jeg ser klart og tydelig at det er fordi han blir forvirret mellom lek og kos, hvis han finner på å gjøre det mot meg så sier jeg høyt ''Neeeei!'' og ser strengt på han, så fortsetter vi å kose, vi elsker magekos! Min lillesøster var redd for å plukke han opp en periode og, men hver gang hun skulle prøve å plukke han opp så nølte hun, og det plukker jo pus opp og kan finne på å stikke av/klore seg vekk, så fort hun lærte seg å bare gjøre det (tok noen år for å være ærlig) så var det plutselig null problem å plukke opp pus.

Lenke til kommentar

 

 

Katter angriper deg ikke ut av det blå. De er enslige skapninger som holder seg for seg selv. Har hatt katter i 7 år nå (3 stk) og hver eneste gang noen har blitt klort eller bitt aå er det pga de har gjort noe dumt og det er derfor deres egen feil, ikke pus sin. Ikke pus sin feil at man prøver å ta dem med i dusjen, eller at man koser og prøver å leke med katten samtidig aå blir man "plutselig klort". No bitch, det er du som sender pus blandede signaler.

 

Man burde aldri gå bort til en katt du ser ute heller, blir arg når folk lar småungene sine løpe etter katter ute, og så våge å bli sint når krapylet deres er blitt klort og/eller bitt etter at du som foreldre lot barnet løpe etter en katt og presse seg inn i kattens personlige sfære. Altfor mange reagerer med "den katten skal dø!!!" når man egentlig burde snu seg mot barnet sitt og si "sånt skjer når du ikke lar katten være i fred". Er ikke rart folk har ekstreme holdninger når det kommer til dyr hvis man alltid skal pakke ungen inn i bomull istedenfor å la dem ta konsekvensene for sine handlinger og skrive det av som en meget god erfaring lært.

 

Edit: Har selv blitt bitt til blods av en valp og en rotte. Elsker fremdeles hunder og rotter og lar ikke mine engangs ubehagelige erfaringer farge mitt syn om alle hunder og rotter.

Var det rottweilere eller pitbulls som var ulovelig i norge? Vel, begge rasene er god som gull, de er bare så lydig at de slåss med andre hunder hvis de får beskjed om det.(feil trening)Før jeg fikk meg hund, så var katter veldig flink til å hoppe i fanget på meg, for å bli koset. Men det er dette:

 

 Pitbull som er ulovlig, noe jeg ikke er enig i at de burde være, men det er sånn loven er dessverre.

 

Katter har bittesmå microsignal som de gir av, det spørs også på hvordan du som eier oppdrar pus, er du en kødd mot pus så ender du opp med en kødd til katt. Kun den ene katten min kan finne på å klore folk hvis den blir kost på magen, men jeg ser klart og tydelig at det er fordi han blir forvirret mellom lek og kos, hvis han finner på å gjøre det mot meg så sier jeg høyt ''Neeeei!'' og ser strengt på han, så fortsetter vi å kose, vi elsker magekos! Min lillesøster var redd for å plukke han opp en periode og, men hver gang hun skulle prøve å plukke han opp så nølte hun, og det plukker jo pus opp og kan finne på å stikke av/klore seg vekk, så fort hun lærte seg å bare gjøre det (tok noen år for å være ærlig) så var det plutselig null problem å plukke opp pus.

 

Ja, denne var jo fullvoksen allerede, og som sagt, jeg vet jo enda ikke hvordan jeg skal tolke en katt. Men ja, i værste fall så tar du en blodåre med en katt, kan være mye værre med hund. Tviler veldig sterkt på at du finner noen som er ustabile nok til dags dato med hund eller katt, eller fisk i ansvar. Mattilsynet er flink til å troppe opp med politiet bak seg, noe jeg synes er veldig fint.

 

Pitbull ble ulovlig fordi den ser farlig ut

Labrador er like farlig, men den er jo så søt...

Jo større hund, jo snillere er de som regel.

Du vet hvordan organisert poker er ulovelig i Norge? I noen land, burma eller india?? Så var det forbudt å eie mer enn en kort stokk, det er like verdiløs løsning på et problem.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Når det er kaldt og jævlig ute, lengter jeg etter varmen. Når det er varmt og jævlig ute (som nå), lengter jeg etter kulden. Jeg blir aldri fornøyd.

 

Skjønt, jeg er heller ikke laget for å være ute når det er over 20 grader. Og nå er det over 30 i sola, og 26 i lufta. Og det føles feil hver gang jeg rømmer heten og går inn til air condition, fordi fuck it, det er sol og varme i Trøndelag! Kan'ke sitte inne da.

Lenke til kommentar

(...) fordi fuck it, det er sol og varme i Trøndelag! Kan'ke sitte inne da.

Slikt irriterer. Hater når kompiser skal dra meg med ut fordi "det er jo så fint vær!".

 

Jeg veit jeg sier dette i denne tråden vært eneste år, men en gang til skader ikke: Jeg bestemmer selv hva som er "fint vær".

Det irriterer meg at "fint vær" er synonymt med "sol og skyfritt" i dagligtalen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå å tenkte på hvordan jeg skulle bygge opp veinettet i Cities: Skyline.

Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå og tenkte på hvordan jeg skulle bygge opp veinettet i Cities: Skyline.

Mener å huske at man ikke skal påpeke stavefeil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...