Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Er så teit å straffe de som gir velstand til staten. Oljenasjonen straffer bilistene sine. Veldig bra opplegg.

Skylder omlag 5-6k til bomveiselskapet. What what whaaat.

Fører det til miljøgevinst? NEI. For da må jeg kjøpe meg gamle volvoer som sluker ettersom sparepengene går til alle avgiftene.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får hodepine av varmen her. Jeg vet at jeg ikke skal klage, men jeg vil heller ha det kaldt og ja muligheten til å kle på varme klær og varme opp huset enn det det er så varmt både ute og inne at jeg får så vondt i hodet at jeg ikke klarer å bevege meg.

Lenke til kommentar

Når vi nå nettopp har vært inne på post-emnet og uten at jeg skal lage en tråd til, men..

Her er ihvertfall reiseruten så langt

USA > Tyskland > Sverige > Norge > USA > Norge

Ble sendt 16 Mai og kom til Norge første gang 23 Mai og tilbake igjen 26 Mai

Lenke til kommentar

Nå har vi fått lov å pusse opp et ubrukt rom i sokkelen slik vi vil selv. Legge gulv, panel osv.

Men dama vil legge takplater og lydisolere i tillegg, men kjenner at gnisten for å gjøre noe endrer kraftig seg når man skal gjøre noe så drastisk som man ikke har peiling på hvordan man skal i det hele tatt begynne med. Sikkert "kjempenkelt" for de som er hendige, men.

Dette er å bite over for mye når man ikke har gjort noe lignende før. 

Så, da blir ingenting gjort.

Lenke til kommentar

Nå har vi fått lov å pusse opp et ubrukt rom i sokkelen slik vi vil selv. Legge gulv, panel osv.

Men dama vil legge takplater og lydisolere i tillegg, men kjenner at gnisten for å gjøre noe endrer kraftig seg når man skal gjøre noe så drastisk som man ikke har peiling på hvordan man skal i det hele tatt begynne med. Sikkert "kjempenkelt" for de som er hendige, men.

Dette er å bite over for mye når man ikke har gjort noe lignende før. 

Så, da blir ingenting gjort.

Du finner sikkert howto på nettet. Det meste er mulig i dag hvis du ikke har stort mer enn to tommeltotter.

Lenke til kommentar

Skal bli spennende å jobbe 2 måneder fremover med helst 10+ timer i overtid hver uke med noe man helst ikke vil jobbe med lenger.. Jippi.

Kjenner følelsen der ;) . Skal jobbe natt i ukjent antall uker fremover. Kan ikke si at jeg gleder meg og ikke min favorittjobb heller. Driver med utdanning så i mellomtiden må jeg ta til takke med denne jobben.

Lenke til kommentar

Folk som klager over en serie som ifg dem bure ha sluttet 1 til to eller flere sesonger tilbake. Hva med å bare STOPPE å følge med? Er man så svak at man må følge en serie til enden?

Selv klarer jeg fint å kutte å se en serie om jeg føler at de har fortalt alt eller ikke får noe mer ut av serien. Istedenfor å bruke tid og bitche om hvor elendig serien er fordi den burde ha sluttet ved sesongen 2 eller 3, eller 1000. Jeez, crybabies

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...