Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg i går, kvalm og jævlig. Tenkte at det gikk over til i dag, og hadde materitt hele natten gjennom. Våknet med halsbrann, kvalme og magekramper fra helvete. Hva faen var det i pizzaen jeg spiste i går? Ugh!

Edit: Mente mareritt, men det var faktisk ikke noen dum typo. Materitt - når du har mareritt på grunn av dårlig mat du inntok i løpet av dagen. :p

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi monterer dører i et boretslag. Arbeidsdagen vår er mellom 07 og 15.30. 
Fikk melding kl 21.30 hvor ei vi skal til i morgen lurte på noe angående skifting av døren hennes.
Å sende melding på den tiden er utrolig frekt å jeg har lite lyst til å tenke jobb på denne tiden av døgnet men, jeg svarte. 
Nå kl 22.10, så svarer hun ikke på meldingen min med en ny melding.. nei.. Hun RINGER.

Ikke F om jeg tar den. Da kan hun bare lure videre...

Forbanna idioter som ikke respekterer andres tid og privatliv :grumpy:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En barnehagelærer som ikke snakker norsk og skal lære ungene og utvikle snakke- og språkferdighetene sine :-)))

Vi skal jo være en multikultur, vet du.

"Åle, puhti bædsjott as, gir meg ikke potitt engang på lønsjen a, gi meg noe flus 'a"

Lenke til kommentar

Fikk melding kl 21.30 hvor ei vi skal til i morgen lurte på noe angående skifting av døren hennes.

Å sende melding på den tiden er utrolig frekt å jeg har lite lyst til å tenke jobb på denne tiden av døgnet men, jeg svarte. 

Nå kl 22.10, så svarer hun ikke på meldingen min med en ny melding.. nei.. Hun RINGER.

Sånt må en forvente når en oppgir privat nummer til kunder

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har ventet siden før jul for å få en vaskemaskin skiftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...