Dubious Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Når nettet detter ned/ut Har blitt så avhengig av internett at jeg ikke klarer å sove uten at jeg vet at nettet er oppe og er stabilt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) La meg i går, kvalm og jævlig. Tenkte at det gikk over til i dag, og hadde materitt hele natten gjennom. Våknet med halsbrann, kvalme og magekramper fra helvete. Hva faen var det i pizzaen jeg spiste i går? Ugh! Edit: Mente mareritt, men det var faktisk ikke noen dum typo. Materitt - når du har mareritt på grunn av dårlig mat du inntok i løpet av dagen. Endret 23. mai 2016 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Ekstremt nullt å snakke om ein film for å få folk til å sjå den, for så å seie noko så sinnsjukt nullt som "og så er det DEN twisten på slutten!!!". Kompis av meg var slik i si tid. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Når man åpner en spotify link så åpner den spotify web player der man må logge inn, i stedet for å åpne spotify. Det er sikkert et googlesøk unna men det gidder jeg ikke å gjøre as Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Når nettet detter ned/ut Har blitt så avhengig av internett at jeg ikke klarer å sove uten at jeg vet at nettet er oppe og er stabilt Samme her du. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 At jeg ikke har nok evner til å bli en god onkel.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 display: fixed; Dette er det 2010-tallets <marquee>. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Eksamen om 3 dager og jeg blir ikke bedre Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Veit ikke hvordan eksamen du har. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 At jeg ikke har nok evner til å bli en god onkel..Bare kjøpe en rosinbolle i ny og ne, er ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Andre som har problemer med hun Owing i dagsrevyen, eller er det bare meg?Klarer ikke hun der rett og slett, kan ikke for det. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 At jeg satt med 4.5t med en presentasjon Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Vi monterer dører i et boretslag. Arbeidsdagen vår er mellom 07 og 15.30. Fikk melding kl 21.30 hvor ei vi skal til i morgen lurte på noe angående skifting av døren hennes.Å sende melding på den tiden er utrolig frekt å jeg har lite lyst til å tenke jobb på denne tiden av døgnet men, jeg svarte. Nå kl 22.10, så svarer hun ikke på meldingen min med en ny melding.. nei.. Hun RINGER.Ikke F om jeg tar den. Da kan hun bare lure videre... Forbanna idioter som ikke respekterer andres tid og privatliv Endret 23. mai 2016 av Kjetil_90 3 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 En barnehagelærer som ikke snakker norsk og skal lære ungene og utvikle snakke- og språkferdighetene sine :-))) Vi skal jo være en multikultur, vet du. "Åle, puhti bædsjott as, gir meg ikke potitt engang på lønsjen a, gi meg noe flus 'a" Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Vi monterer dører i et boretslag. Arbeidsdagen vår er mellom 07 og 15.30. Fikk melding kl 21.30 hvor ei vi skal til i morgen lurte på noe angående skifting av døren hennes. Å sende melding på den tiden er utrolig frekt å jeg har lite lyst til å tenke jobb på denne tiden av døgnet men, jeg svarte. Nå kl 22.10, så svarer hun ikke på meldingen min med en ny melding.. nei.. Hun RINGER. Ikke F om jeg tar den. Da kan hun bare lure videre... Forbanna idioter som ikke respekterer andres tid og privatliv Sånt må en forvente når en oppgir privat nummer til kunder 3 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Vi monterer dører i et boretslag. Arbeidsdagen vår er mellom 07 og 15.30. Fikk melding kl 21.30 hvor ei vi skal til i morgen lurte på noe angående skifting av døren hennes. Å sende melding på den tiden er utrolig frekt å jeg har lite lyst til å tenke jobb på denne tiden av døgnet men, jeg svarte. Nå kl 22.10, så svarer hun ikke på meldingen min med en ny melding.. nei.. Hun RINGER. Ikke F om jeg tar den. Da kan hun bare lure videre... Forbanna idioter som ikke respekterer andres tid og privatliv Jeg har ventet siden før jul for å få en vaskemaskin skiftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå