Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Nei, ikke noe sånt. Jeg lurer på om det faktisk er mulig å få utskrevet sterkere smertestillende i forbindelse med disse smertene, for det er virkelig uutholdelige. Tenker at jeg da får tabletter nok til at det varer kun for noen dager hver måned. Alle kjerringråd fungerer så klart ikke og Ibux, Paracet, Naproxen og lignende har null effekt. Jeg kan ikke bruke prevensjon da jeg er veldig mottagelig for bivirkningene hormonelt sett. 

Får bare bite tennene sammen. Det hjelper jo faktisk ikke å klage heller.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når folk blir tatt i noe idiotisk og skylder på at det var en glipp. Kanskje en glipp at det idiotiske kom igjennom kvalitetskontrollen, men at man klarte å tenke ut noe idiotisk i utgangspunktet er ikke glipp, det tyder på dårlige holdninger eller at man iq-limitert.

Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner at det er ok å ha preferanser som ikke inkluderer alle sammen på planeten. Uff, skrekk og gru, noen finner deg ikke attraktiv! På tide å syte og klage på det som diskriminering som ikke burde finnes, for ALLE SKAL VÆRE LIKE MYE VERDT. Skyt meg! Er enklere enn å takle denne idiotien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At Captcha fortsatt er en ting som finnes. På et visst nettforum jeg frekventerer ofte må jeg nå trykke på bilder av biler, innsjøer, gateskilt og blomster for å få lov til å poste. Hver eneste gang. Man skulle tro at dette ikke skulle være nødvendig i 2016.

Lenke til kommentar

Du kan få naproxen på resept (er mye sterkere enn utgaven du får på apoteket uten resept). Er ett helvete for leveren din, men funker som en drøm.

Det visste jeg ikke. Jeg trenger det kun de første to dagene, resten av uken er smertene mulige å leve med. Takk! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...