Loverdose Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Nei, ikke noe sånt. Jeg lurer på om det faktisk er mulig å få utskrevet sterkere smertestillende i forbindelse med disse smertene, for det er virkelig uutholdelige. Tenker at jeg da får tabletter nok til at det varer kun for noen dager hver måned. Alle kjerringråd fungerer så klart ikke og Ibux, Paracet, Naproxen og lignende har null effekt. Jeg kan ikke bruke prevensjon da jeg er veldig mottagelig for bivirkningene hormonelt sett. Får bare bite tennene sammen. Det hjelper jo faktisk ikke å klage heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Det er selvsagt mulig. Ikke nødvendigvis hos akkurat din, men da kan du jo bytte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Du kan få naproxen på resept (er mye sterkere enn utgaven du får på apoteket uten resept). Er ett helvete for leveren din, men funker som en drøm. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Den er bare dobbelt så sterk. Endret 19. mai 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 BARE? En pille løsner alle knuter, og da er det best å være nær ett toalett for den løser magen din også! Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Biler som ikke bruker blinklys eller kjører helt ut i det andre feltet i forbikjøringen. Og når folk tilogmed stirrer rett ned i mobilen mens de kjører forbi.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Det regner. Hvis du bor i sør eller øst er vel det utelukkende positivt med tanke på den store brannfaren som har vært i det siste. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Prøver å ringe fastlegen på fasttelefon, men får beskjed om at telefonen er slått av eller ikke nås for øyeblikket. Noen har visst snublet over kontakten der borte.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Foretrekker regn over sol, så det som irriterer meg er sol.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Streikevakter tror jeg er de mest irriterende skapningene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Streikevakter tror jeg er de mest irriterende skapningene. Tenk over at det er streik som har opparbeidet alle de rettigheten du tar for gitt når du går på jobben. Sykedager, HMS, at sjefen ikke kan sparke deg uten saklig grunn, etc. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Når folk blir tatt i noe idiotisk og skylder på at det var en glipp. Kanskje en glipp at det idiotiske kom igjennom kvalitetskontrollen, men at man klarte å tenke ut noe idiotisk i utgangspunktet er ikke glipp, det tyder på dårlige holdninger eller at man iq-limitert. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Folk som ikke skjønner at det er ok å ha preferanser som ikke inkluderer alle sammen på planeten. Uff, skrekk og gru, noen finner deg ikke attraktiv! På tide å syte og klage på det som diskriminering som ikke burde finnes, for ALLE SKAL VÆRE LIKE MYE VERDT. Skyt meg! Er enklere enn å takle denne idiotien. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Streikevakter tror jeg er de mest irriterende skapningene. Tenk over at det er streik som har opparbeidet alle de rettigheten du tar for gitt når du går på jobben. Sykedager, HMS, at sjefen ikke kan sparke deg uten saklig grunn, etc. http://www.nrk.no/norge/filmet-ulovlig-boikott-1.12951826 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 At Captcha fortsatt er en ting som finnes. På et visst nettforum jeg frekventerer ofte må jeg nå trykke på bilder av biler, innsjøer, gateskilt og blomster for å få lov til å poste. Hver eneste gang. Man skulle tro at dette ikke skulle være nødvendig i 2016. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Det er nok heller motsatt, dess mer moderne tid, dess mer behov for captcha, fordi botene er smartere. Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Du kan få naproxen på resept (er mye sterkere enn utgaven du får på apoteket uten resept). Er ett helvete for leveren din, men funker som en drøm. Det visste jeg ikke. Jeg trenger det kun de første to dagene, resten av uken er smertene mulige å leve med. Takk! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Da har du ikke spillt BDO, der må en trykke på 2 tall for hver eneste ting en skal kjøpe på AH, noe som blir ganske strevsomt når en skal kjøpe flere ting, og nei, det hjelper ikke mot bots da de kaprer de beste tingene uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå