Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Åja det er jo pinse. Har ikke posten åppe i morra nei?

Henter pakken etter 17 mai, sikkert oppe da

Fikk en hente lapp om en pakke, den var for stor for postkassen min. tullinger

Jeg har bestilt til døra over 10 ganger, alle ganger har det vært "Forsøkt levert" mens jeg har vært hjemme og bokstavelig talt har hatt døren min åpen, og husnummer som du ikke kan unngå å se i fra veien. De gir faen og bare kjører alt opp på postkontoret. (Bor i hus)

DHL derimot, de ringer og spør hvis de ikke finner deg.

Nei jeg går ned å henter pakken min i stedet, :)  Ang Dhl bruker jeg helst ikke,  ikke fra den svenske marklin siden da, kjøpte meg et stort marklin digitalt start sett i sverige,  det kostet 2000.kr å sende fra svergie til norge, jeg fikk det start settet dagen etter jeg har bestilt det men jeg valgte ikke den exspress sendingen selv da. du har jo sett bilder av det :dremel:

Fikk en hente lapp om en pakke, den var for stor for postkassen min. tullinger

Fått det selv og de blir ankomstregga på postkontoret... og i flere av mine tilfeller var de ankomstregga på postkontoret FØR lappen i det hele tatt var kommet i postkassa. Så de hadde ikke forsøkt engang å se om det gikk i postkassa og var selv hjemme.

Har tenk di kunde ringe på, hvis di kan lese da, er ikke første gangen det skjer meg da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke Politiet få viktigere ting å bry seg om.

Jeg synes ikke naboer skal klage for mye, det bråker å leve, og innse det.

Klart jeg forstår om kidsa kjører full guffe på 12" Cerwin Vega midt på natta Søndag før arbeid, men det er uansett alltid greit å si ifra før man ringer onkel polliti.

Lenke til kommentar

nope. ring onkel blå

Ganske unødvendig å ringe politiet. Kan man ikke bare gå å si ifra på en vennlig måte først? Syns ikke politiet skal være nødt til å gjøre sånne oppgaver når folk ikke gidder si ifra selv en gang.

Mente det sarkastisk da i disse tider ringer folk politi for alt mulig ;) . Men kunne jo skrevet det bedre :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

At frp /høyere er akkurat lik som sosialistpartiene. Feige, uærlige og lyver så det spruter avføring. Dessuten så er det bekreftet at frp er uintelligente og kunnskapsløse.

Når de ikke har flertall så må de inngå kompromisser. Utrolig mange som ikke skjønner det.

Til det siste, så tror jeg nok det varierer noe du.

Lenke til kommentar

nope. ring onkel blå

Ganske unødvendig å ringe politiet. Kan man ikke bare gå å si ifra på en vennlig måte først? Syns ikke politiet skal være nødt til å gjøre sånne oppgaver når folk ikke gidder si ifra selv en gang.

Så er spørsmålet hvordan man kan si noe slikt på en vennlig måte når _alle_ vet at man ikke skal holde på med slik på en helligdag. Det er frekt, og jeg ser ikke poenget med å spørre "hei kan du vær så snill og slutte det var litt irriterende".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi hadde besøk av min onkel og min bestemor, og vi satt i hagen å grillet på en søndag kveld. Da han startet å klippe gresset gikk jeg bort og spurte om han kunne klippe gresset senere, men han ga meg bare et stygt blikk og satt på seg hørselsvernet igjen. Da ble jeg provosert.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ble sikkert han også. Ser det fra hans vinkel: Han har tatt seg tid klippe akkurat da, og så kommer en nabo og ber han vente for det passer ikke han. Hallo.
Dedt er alltid lov å klippe plen, må ha bedre grunn enn grilling for å ..ja.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det skal være et problem å jobbe ute I hagen på en søndag. Akkurat på lik linje som hvorfor butikker skal være stengt på søndager. Hykleri

Det er jeg i prinsippet helt enig i. Men når jeg kunne utnytte loven til å få middagsfred, så (prøvde) jeg å gjøre det. Selv om jeg var og er uenig i loven jeg dro nytte av.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ubrukelige toaletter på spise- og utesteder.

Etter at jeg har gått på do så er jeg lite interessert i å strekke meg etter en kran som er 1 m unna. Så langt unna er det vel ikke? Det blir så langt når du står foran en vask som er på størrelse med et badekar. Vannet som kommer ut er iskaldt og spruter overalt enn på hendene dine. Krana henger dessuten høyt. Skal du ha hendene rett under krana så renner vannet langs armene dine og under klærene, tar du dem litt lenger ned så blir du nesten ikke våt. Alternativt møter du på en vask som er så liten at du kun får vasket en hånd om gangen. Såpe er det selvfølgelig tomt for, mer enn én dispenser gidder man jo ikke å punge ut for heller. Tørkepapir er det enten tomt for eller så har man rett og slett latt være å henge opp en dispenser. Noen ganger finner man en håndtørker som er utstyrt med en vifte  som har gitt opp å blåse luft dagen den forlot fabrikken, samt et varmeelement på 50W. På veien ut må du dra i 1-2 håndtak, dørene går selvfølgelig feil vei så du ikke får åpnet med beina.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...