djgudleif Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvorfor har toro to typer tikka masala kits, og den ene (den i svart forpakning) er myeee bedre enn den andre? Og folk kjøper den andre som smaker drit... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 "Suggested Pages" på min Facebook er 99% fitness babes. Klarer ikke forstå hvorfor Facebook trur det er noe jeg vil like. Jeg trykker aldri inn på sånne sider. Damer med muskler er turn-off. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 At jeg bare kan se Game of Thrones på mandager Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 "Suggested Pages" på min Facebook er 99% fitness babes. Klarer ikke forstå hvorfor Facebook trur det er noe jeg vil like. Jeg trykker aldri inn på sånne sider. Damer med muskler er turn-off. Du får sjekke ut Ghostery/privacy badger, eller lignende. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Folk som tar seg nær eller gråter av å høre "den der var stygg/jeg synes ikke den, det de etc var noe fint!" Man det fuck up sier jeg bare. Om noen sier direkte til deg. Bunaden din var stygg, kjæresten din var stygg, er ungen din tilbakestående? Altså, hva er det med at man skal hysje ned på noe man synes er stygt? "Man sier ikke ting høyt, Selvom man synes det er ufint. Da holder man bare munn og nikker" Svake patetiske mennesker, klarer ikke å akseptere at andre synes ting er stygt men ikke du. Skal man begynne å furte/gråte når noen synes at håret ditt ser ille ut eller de klærne du synes ser fint ut, ser egentlig helt latterlig ut. Endret 9. mai 2016 av Laffe 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Måten scrollbarer fungerer i Windows 10 og siste Chrome når man trykker og holder et tomt sted. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Journalister som tror "bruttotonn" er vekta på båten. (Det er volumet.) Endret 10. mai 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Er det noe annet felt enn skipsfart hvor utrykket "tonn" brukes om volum? Jeg kan forstå misforståelsen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Folk som ikke bruker SI-enheter irriterer meg. Eneste unntaket jeg kan leve med er hestekrefter. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Enig. Varmt i dag. 304 Kelvin. 2 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Har 30 pund per kvadrattomme i dekka på bilen 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Av en eller annen grunn finner vi oss i at det ikke brukes SI-enheter på visse ting fortsatt. Hestekrefter er et godt eksempel. Gammeldags, intetsigende mål i seg selv, men vi har et såpass innarbeidet forhold til hva 10hk, 40hk eller 100hk innebærer. TV-en oppgis i tommer, det samme med dekk og felg. Har oversatt en oppskrift jeg arva hvor mengde mel, melk, sukker osv var oppgitt i antall kopper. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Å måle i kopper er det dummeste, kopper er ikke uniforme i det heeeele tatt 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Du mener på samme måte som en fot ikke er det, eller? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 kan ikke Gamezone sende min pakke med posten da, men nei Sikkert 80f varmt! Litt varmt da, men blir tropevarme da blir det varmt, liker du det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 At Dr Bombay ikke er president for Universet , that is a great unjustice Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Tvilsomme mennesker som ødelegger verden for oss andre. Voldelige, sure, gretne, vemmelige, stinkende, heslige, moralsk forkastelige. Gamle erkenorske suringer. Skitne, uintegrerte utlendinger. Bitre ekle folk. Uhøflige fitter som sniker. Parasitter. Det er ikke så mange, men de er veldig tydelige. En ting de har til felles, når de kommer inn i et rom så ser alle "oppegående" på hverandre med avsky. "fyfaen så du han der eller" (Jeg er ikke perfekt menneske selv men jeg er bare sur alene og ikke til bry for noen) Endret 11. mai 2016 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Folk som kaster fra seg søppel og skrot ute i naturen. Eller rett ut av bil-vinduet - mens bilen deres fremdeles er i fart... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå