MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Spotify på ps3 er noe jevla dritt, oxo online versonen av spotify da. Spotify er noe dritt punktum Nei nesten gratis musikk da, for spotify premium er helt topp 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Spotify er fint. Jeg foretrekker gratis med reklamen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hva er greia med "våtdrakt" pisset som dukker opp på db.no hele tiden? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Alle disse sakene om at årets russ er den VERSTE NOENSINNE! Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Når jeg drar en fil over på airdrop på macbooken for å sende til iMacen, så kommer det opp en dialogboks som spør om jeg er vil sende fila. "Vil du sende denne filen? Var det virkelig meningen at du skulle sende denne, du dro fila bestemt fra skrivebordet over til airdrop ikonet, var det med vilje? Er du 100% sikker? Tenk om du sender feil fil, hvilken katastrofe! Jeg må jo bare spørre deg for å være sikker. Og forresten, jeg må poppe opp en dialogboks og spørre om du vil godta denne filen på iMacen i andre enden av rommet også, selv om vi har sendt filer tusenvis av ganger fra og til hverandre" Denne typen ting som gjør at jeg er mer og mer glad for at jeg er så komfortabel med terminal grensesnitt, kjører direkte SFTP på alle dingsene mine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Idéen om at janteloven er noe erkenorsk. Den gjelder i store deler av verden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Kan man si den gjelder helst blant "arbeiderklassen", eller de lavere nivåer så og si?Har litt inntrykk av det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Folk som anbefaler andre å sjekke ut musikk som alle garantert hørt før. Spesielt er dette utbredt på reddit. "HUUUH, Led Zeppelin??! utrolig, det må jeg sjekke ut!" Sa ingen noensinne. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Folk som anbefaler andre å sjekke ut musikk som alle garantert hørt før. Spesielt er dette utbredt på reddit. "HUUUH, Led Zeppelin??! utrolig, det må jeg sjekke ut!" Sa ingen noensinne. Husk på de som er 15 år gamle i dag, da. Ikke sikkert de har hørt om Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er fort gjort å ikke innse når man blir en gammel fis. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Når folk har etternavn som er fornavn til det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 At folk trur squirting ikke er piss. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Folk som anbefaler andre å sjekke ut musikk som alle garantert hørt før. Spesielt er dette utbredt på reddit. "HUUUH, Led Zeppelin??! utrolig, det må jeg sjekke ut!" Sa ingen noensinne. Husk på de som er 15 år gamle i dag, da. Ikke sikkert de har hørt om Led Zeppelin. Unge i dag bryr seg lite om fortid... Ikke veldig lenge siden dette, men: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Om man sjekker øynene hans lurer jeg litt på hvordan han selv kan vite Håper han ser denne videoen når han blir voksen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Om man sjekker øynene hans lurer jeg litt på hvordan han selv kan vite Håper han ser denne videoen når han blir voksen. Ser mer ut som om han er super sarkastisk synes nå jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tror det er ment som sarkasme ja. Det er jo typisk for folk som er født i 1999 til å si at bare 90s kidz vil forstå dette for å vise noe så vanlig som en kassett eller et Nintendo 64 spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Desverre så er ikke dette sarkasme. Dette er en lite intelligent person som tror han har et ess i ermet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tror det er ment som sarkasme ja. Det er jo typisk for folk som er født i 1999 til å si at bare 90s kidz vil forstå dette for å vise noe så vanlig som en kassett eller et Nintendo 64 spill.Synd 90s kids ikke er født på 90tallet, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå