Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg drar en fil over på airdrop på macbooken for å sende til iMacen, så kommer det opp en dialogboks som spør om jeg er vil sende fila.

"Vil du sende denne filen? Var det virkelig meningen at du skulle sende denne, du dro fila bestemt fra skrivebordet over til airdrop ikonet, var det med vilje? Er du 100% sikker? Tenk om du sender feil fil, hvilken katastrofe! Jeg må jo bare spørre deg for å være sikker.

Og forresten, jeg må poppe opp en dialogboks og spørre om du vil godta denne filen på iMacen i andre enden av rommet også, selv om vi har sendt filer tusenvis av ganger fra og til hverandre"

Denne typen ting som gjør at jeg er mer og mer glad for at jeg er så komfortabel med terminal grensesnitt, kjører direkte SFTP på alle dingsene mine.

Lenke til kommentar

Folk som anbefaler andre å sjekke ut musikk som alle garantert hørt før.

Spesielt er dette utbredt på reddit.

"HUUUH, Led Zeppelin??! utrolig, det må jeg sjekke ut!"

Sa ingen noensinne.

Husk på de som er 15 år gamle i dag, da. Ikke sikkert de har hørt om Led Zeppelin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Folk som anbefaler andre å sjekke ut musikk som alle garantert hørt før.

Spesielt er dette utbredt på reddit.

"HUUUH, Led Zeppelin??! utrolig, det må jeg sjekke ut!"

Sa ingen noensinne.

Husk på de som er 15 år gamle i dag, da. Ikke sikkert de har hørt om Led Zeppelin.

Unge i dag bryr seg lite om fortid...

Ikke veldig lenge siden dette, men:

age-test-cassette-tape-and-pencil.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Om man sjekker øynene hans lurer jeg litt på hvordan han selv kan vite  :green: Håper han ser denne videoen når han blir voksen.  ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Desverre så er ikke dette sarkasme. Dette er en lite intelligent person som tror han har et ess i ermet. 

Lenke til kommentar

Tror det er ment som sarkasme ja. Det er jo typisk for folk som er født i 1999 til å si at bare 90s kidz vil forstå dette for å vise noe så vanlig som en kassett eller et Nintendo 64 spill.

Synd 90s kids ikke er født på 90tallet, da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...