Emancipate Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Folk som parkerer på parkering forbudt utenfor her. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Emosjonell rap/hip hop. Sånn der melodisk akkord pianoting så kommer det en fyr å synger om slikt som "yoo I am so sad I'll end up like my dad blablabla you got one life take your chances blabla" Så kommer ei kjerring å synger refrenget. Repeat. Kan jo ikke ta bort beaten, grooven og stilen fra hiphop å forvente at det skal bli bra. Blir jo bare helt sykt elendig. Prøver å fortelle alt for mye med helt feil virkemidler. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skjermkortet mitt til 12000 er ødelagt. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Jeg har behandlet maskinen med den ytterste forsiktighet, har filtre på som er så små at støv ikke har en sjans og har dyre vifter. Likevel er det på et eller annet mystisk vis blitt ødelagt. Fuck my life. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skjermkortet mitt til 12000 er ødelagt. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Jeg har behandlet maskinen med den ytterste forsiktighet, har filtre på som er så små at støv ikke har en sjans og har dyre vifter. Likevel er det på et eller annet mystisk vis blitt ødelagt. Fuck my life. Det var synd men er du helt sikker, har du spurt her på avdelingen feks? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=23 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skjermkortet mitt til 12000 er ødelagt. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Jeg har behandlet maskinen med den ytterste forsiktighet, har filtre på som er så små at støv ikke har en sjans og har dyre vifter. Likevel er det på et eller annet mystisk vis blitt ødelagt. Fuck my life. Høres ut som du har et Titan X ? Da er det i så fall veldig nytt og det burde ikke være noe problem å reklamere, såfremt du ikke har gjort noe for å forårsake det selv, hvilket det ikke høres ut som. Har du handlet på Komplett har jeg kun positive ord å si om deres håndtering i slike saker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja, er Titan X. Men jeg tror jeg går gjennom EVGA. Er ikke sikker på om jeg kan reklamere på det lenger. Ja, kjøpt hos Komplett. Vet de er bra. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dama snakker til meg når jeg har headset på helt naturlig som om jeg hører det hun sier. Jeg hører ikke en dritt og hold kjeft nå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja, er Titan X. Men jeg tror jeg går gjennom EVGA. Er ikke sikker på om jeg kan reklamere på det lenger. Ja, kjøpt hos Komplett. Vet de er bra. Komplett er som regel veldig ryddig med både garanti og reklamasjon. Så bør vel gå bra. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Går inn på mine innlegg, der er det plutselig en ramme med reklame fra Prisguide. Den legger seg over de øverste 4-5 trådene som har nytt innhold. Blokker jeg ramma med Adblock kan jeg ikke lenger trykke på noen av trådene i det hele tatt. Blokkerer jeg den ikke får jeg ikke trykket på de øverste trådene. Dafuq. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja hva pokkern er det de holder på med, få den prisguiden vekk igjen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg skulle RASE om det samme, men den er visst borte nå. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Uke siden jeg spiste popcorn. Plukker fortsatt skallbiter. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Endra HTMLen for å den fjerna. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Å faktisk ikke ha tid til noe. Før sa man det kanskje pga man skulle noe annet den dagen og ville ha 7 timer på å slaske på sofaen i mellom. Nå er det faktisk ikke mulig å presse inn noe i timeplanen, og når man nå sier "kan ikke bli her så lenge" er det faktisk ikke lenger en hvit løgn... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Min ps3 låste seg fullstendig i sted , men heldigvis har en ny ps3 i kjelleren Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Min ps3 låste seg fullstendig i sted , men heldigvis har en ny ps3 i kjelleren Min gode gamle ps3 phat, kjøpt av en kompis i uåpnet eske klager over at den blir for varm, ramper opp viftene og skrur seg til slutt av. Har byttet termisk pasta, og målt temperaturen internt i maskinen, og den blir aldri varmere en ca 10 grader over romtemp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Ja, er Titan X. Men jeg tror jeg går gjennom EVGA. Er ikke sikker på om jeg kan reklamere på det lenger. Ja, kjøpt hos Komplett. Vet de er bra. Du har vel hørt om norsk kjøpslov ? Forøvrig kan du ikke velge fritt selv. De aller flest produsenter óg importører vil alltid henvende deg til en butikk, og som regel der du handlet varen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Min ps3 låste seg fullstendig i sted , men heldigvis har en ny ps3 i kjelleren Min gode gamle ps3 phat, kjøpt av en kompis i uåpnet eske klager over at den blir for varm, ramper opp viftene og skrur seg til slutt av. Har byttet termisk pasta, og målt temperaturen internt i maskinen, og den blir aldri varmere en ca 10 grader over romtemp. Huskern brodern hadde en ny ps3 som ble overhopphetet i et skap med åpen bakside. Måtte ha frontdøren åpen hver gang han brukte den. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Min ps3 låste seg fullstendig i sted , men heldigvis har en ny ps3 i kjelleren Min gode gamle ps3 phat, kjøpt av en kompis i uåpnet eske klager over at den blir for varm, ramper opp viftene og skrur seg til slutt av. Har byttet termisk pasta, og målt temperaturen internt i maskinen, og den blir aldri varmere en ca 10 grader over romtemp. Huskern brodern hadde en ny ps3 som ble overhopphetet i et skap med åpen bakside. Måtte ha frontdøren åpen hver gang han brukte den. Min vil ikke fungere uansett hva jeg gjør eller hvor jeg plasserer den. Er en helt strøken Phat ps3 uten så mye som en ripe. Fryktelig irriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå