Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som går inn på en artikkel for å skrive: agurknyhet/hva med å skrive noe interessant?

 

Vel, hva med å ikke klikke inn på artikkelen? Om universet eller det som skjer utenfor jordkloden ikke interesserer deg eller giossip-shit. Hva med å ikke trykke på den jævla l artikkelen. Er man så tilbakestående og mentalt skadet I hode at man ikke klarer å ignorere artikkelen? Folk som kommenterer slikt anser jeg som svake individer med svært lav hjernekapasitet, da man kan se det når man trykker på profilen deres.

 

Selv hopper jeg over artikler som ikke interesserer meg og har ingen behov for å skrive agurknyhet. Haha

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Når jeg går inn i en tråd som Bilkaféen her på forumet, og slenger inn noe som burde fange stor interesse, men så fortsetter de bare å diskutere hvordan man demonterer dekk og bremsekallipere osv. 

 

Første innlegget mitt finner du her om du scroller litt ned: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554394&page=1211

 

Så kommenterer jeg direkte akkurat hva de prater om her, med en stor newsflash, men ingen effekt i det hele tatt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554394&page=1212

 

Dette er en tråd hvor man kan prate om alt bilrelatert. Om noen kommer med noe interessant så er det vanlig å få en reaksjon. Ikke folk som sitter der og skriver side opp og side ned om hvordan man demonterer bremsekallipere ZzzZzZZzzZzzz

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har kjørt 4000 km siden januar. Er det mulig at lengdemåleren i bilen måler/viser feil?

Jeg vil ikke tro det er helt 100% ufeilbarlig teknologi.

Men 4000 siden januar og vi er nesten halvveis inn i 2016, det gir jo en årlig kjørelengde på 8000-10000 som ikke er spesielt mye...

Lenke til kommentar

Jeg regner med det. Speedometer er misvisende, og måler i prinsippet ikke hastighet direkte. De måler hvor fort hjulene går rundt, og oversetter dette til kilometer i timen. Avhengig av slitasje på dekk og dekkstørrelse vil dette påvirke hastigheten, og dermed også kilometerteller. Har ikke noen stor betydning, spesielt på såpass korte avstander som 4000 går jeg ut fra.

Lenke til kommentar

 

Irriterer meg at jeg har kjørt 4000 km siden januar. Er det mulig at lengdemåleren i bilen måler/viser feil?

Jeg vil ikke tro det er helt 100% ufeilbarlig teknologi.

Men 4000 siden januar og vi er nesten halvveis inn i 2016, det gir jo en årlig kjørelengde på 8000-10000 som ikke er spesielt mye...

 

Det gikk 8000 fra september til januar, og 4000 fra januar til i dag.

Det er ikke langt jeg har kjørt heller, mellom 10 km til 50 km på en dag (vanligvis bare en tur på butikken, som er ca 10 km tur/retur), variende etter gjøremål. I år så har det ikke vært langturer, men unntak nå i helgen som fikk en rundtur på ca 200 km.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...