Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut...

Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting

Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure.

 

Tror ikke vi tenker på samme sak!

Uttrykket "remake" i musikkindustrien er ikke som et cover eller remix, men en reproduksjon der det skal høres helt identisk ut. (som oftest brukes dette ordet hvertfall)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

 

 

Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut...

Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting

Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure.

 

Tror ikke vi tenker på samme sak!

Uttrykket "remake" i musikkindustrien er ikke som et cover eller remix, men en reproduksjon der det skal høres helt identisk ut. (som oftest brukes dette ordet hvertfall)

 

Jeg har hørt enkelte schlägere av Dio, som er reprodusert av en annen artist, hvor den nye låta faktisk var bedre enn originalen. Slikt syntes jeg er skikkelig kult. Jeg verdsetter originalen og jobben bak og den vil alltid ha høyest status, men jeg legger ikke skjul på om jeg liker den nye låta bedre selvom den ikke er identisk.

Lenke til kommentar

 

 

Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut...

Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting

Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure.

 

Tror ikke vi tenker på samme sak!

Uttrykket "remake" i musikkindustrien er ikke som et cover eller remix, men en reproduksjon der det skal høres helt identisk ut. (som oftest brukes dette ordet hvertfall)

 

Ok, da lærte jeg noe nytt.

Lenke til kommentar

 

 

Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film.

Eksempler?

 

Reprise

Oslo, 31. august.

Flåklypa Grand Prix

Elling

Kongen av Bastøy

Den Brysomme Mannen

...

...

 

Det er noen kroneksempler der men det er jo langt mellom gullkornene her i Norge.

 

"Bølgen" er forøvrig noe som irriterer meg, makan til makkverk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...