w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som ikke fjerner bilder når de siterer en hel novelle på et forum bare for å si "nice" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut... Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure. Tror ikke vi tenker på samme sak! Uttrykket "remake" i musikkindustrien er ikke som et cover eller remix, men en reproduksjon der det skal høres helt identisk ut. (som oftest brukes dette ordet hvertfall) Endret 28. april 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut... Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure. Tror ikke vi tenker på samme sak! Uttrykket "remake" i musikkindustrien er ikke som et cover eller remix, men en reproduksjon der det skal høres helt identisk ut. (som oftest brukes dette ordet hvertfall) Jeg har hørt enkelte schlägere av Dio, som er reprodusert av en annen artist, hvor den nye låta faktisk var bedre enn originalen. Slikt syntes jeg er skikkelig kult. Jeg verdsetter originalen og jobben bak og den vil alltid ha høyest status, men jeg legger ikke skjul på om jeg liker den nye låta bedre selvom den ikke er identisk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Dating Naked på FEM, så vidt jeg kan se handler det om å være åpen med kropp og slikt? Men... Det er SENSURERT. WHAT THE FUCK. HVA ER HENSIKTEN. HVORFOR. HVA FAEN. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 om man absolutt skal ha potet så får en kjøpt kokt potet på butikken Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut... Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure. Tror ikke vi tenker på samme sak! Uttrykket "remake" i musikkindustrien er ikke som et cover eller remix, men en reproduksjon der det skal høres helt identisk ut. (som oftest brukes dette ordet hvertfall) Ok, da lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film. Snurp igjen smella di 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film. Norsk film suger 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film. Eksempler? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Den grønne streken i VLC.Løses enkelt med et Google-søk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film.Eksempler? Reprise Oslo, 31. august. Flåklypa Grand Prix Elling Kongen av Bastøy Den Brysomme Mannen ... ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film. Norsk film suger Tenk at en fyr med minions-avatar svarer på noe som helst som har med film å gjøre. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 om man absolutt skal ha potet så får en kjøpt kokt potet på butikken De potene der er ikke like gode som du koker selv, poteter namn Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film.Snurp igjen smella diFaktisk er det noe som fenger meg veldig med Lasse og Geir. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Folk som mener norsk film er ræva. Faen så ignorant. Vi har da mye god norsk film.Eksempler? Reprise Oslo, 31. august. Flåklypa Grand Prix Elling Kongen av Bastøy Den Brysomme Mannen ... ... Det er noen kroneksempler der men det er jo langt mellom gullkornene her i Norge. "Bølgen" er forøvrig noe som irriterer meg, makan til makkverk Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Faen spurt alle kompiser som er hjemme om å bli med på et arrangement i dag jeg har lyst på, men ingen kan/gidd. Fuck lyf. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 annonser som tøff, mye for pengene etc og hva med "superlett" drikkesekk som holder 6 liter... da er den ikke så lett lengre (over 6 kilo) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Eller "sentrumsnær" når boligen er flere km unna sentrum. Eller "i <kommune>" når den ikke ligger i den kommunen. Eller "stor og luftig" når den er på 30 m². Endret 30. april 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå