djfrosk Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) skal aldri kjøpe en tv i mitt navn heldigvis! pappa betaler Endret 27. april 2016 av djfrosk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tegneserien "Rocky" i avisa. Er bare proppet med dialog og svada uten pustepause. Sjelden noe poeng i det hele tatt. Dårlig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Faen meg mange tullinger som sender meg eposter om låne meg penger da, di er noen premie duster delux Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 skal aldri kjøpe en tv i mitt navn heldigvis! pappa betaler Kjøpte TV i mitt navn jeg, fra gamle MPX (eller var det Komplett..) Aldri betalt lisens i mitt navn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Jeg sender eposten min til spotify men ser ikke noe svar, grunn er for å bytte passord på spotify kontoen min Endret 27. april 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg sender eposten min til spotify men ser ikke noe svar, grunn er for å bytte passord på spotify kontoen min Trykk på Help og Your account i Spotify. Så kan du endre passord selv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg sender eposten min til spotify men ser ikke noe svar, grunn er for å bytte passord på spotify kontoen min Trykk på Help og Your account i Spotify. Så kan du endre passord selv. Fikk eposten nå, fikk byttet passord men takk for det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Programmer som ikke klarer å huske om vinduet var maksimert. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Programmer der du ikke kan maksimere eller i det hele tatt endre størrelsen på vinduet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Nett rest med autocorrected! Ja slick ser det it nar jeg IKKE renter opp ordered, herregud sa retard. (Nettbrett med autokorrektur.) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som 'avler' på huskatten sin... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut... Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut... Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting Likte du ikke min greatest hit , "Spis du egg , får du skjegg"....it's underrated , I tell ya Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Kjæresten sitter hjemme hos meg og har hjemmekontor, mens jeg er på jobb én times togtur unna. Likevel nekter han å bruke fem minutter på å sette på potetene før jeg kommer hjem. Altså... dump han Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 at jeg kun klarer å bruke høyrehånden... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som lager REMAKES av sanger med andre formål enn å lære av det. Og legger det ut... Hva er vitsen? Dersom det ikke høres likt ut er det jo bare en failure, og dersom det høres omtrent likt ut, hva er oppnådd da? Ingenting Det kan hende noen liker den nye versjonen bedre. Det hender jo at originalversjonene er en failure. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Kjæresten sitter hjemme hos meg og har hjemmekontor, mens jeg er på jobb én times togtur unna. Likevel nekter han å bruke fem minutter på å sette på potetene før jeg kommer hjem. Altså...dump han Blir vel som gjengangeren med hjemmeværende damer, som klager på hvor lite mannen gjør som faktisk er i en vanlig jobb. Skulle tro man får gjort ganske mye hjemme på 8 timer, og ettersom man er hjemmeværende, så blir jo dét automatisk hennes jobb til det daglige. Sikkert ikke like interessant å være hjemme hver dag, men en del av disse velger det jo faktisk selv. Angående ditt eksempel så er det bare å gi han et ultimatum. Jeg må bare få poengtere at hvis han faktisk utfører mye jobb på hjemmekontoret, hvilket han får betalt for, så er det ikke noe problem å gjøre småting i heimen, bare det ikke går utover den faktisk jobben. Så potetoppgaven burde hvert fall kunne utføres. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Si til gubben at han får sette på poteten eller så blir det ingen potet. Er jo ofte det som tar tid å koke. Og du vil sikkert ha mat raskt når du kommer hjem Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Si til gubben at han får sette på poteten eller så blir det ingen potet. Er jo ofte det som tar tid å koke. Og du vil sikkert ha mat raskt når du kommer hjem Kan jo bare si det så enkelt som at om han ikke gjør det, så lager hun middag selv, men da KUN til seg selv Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Hadde en sag under armen når jeg gikk inn døra, og så kom taggene borti kanten på karmen og lagde et hakk.Bare et prikkelite hakk, men Gu som jeg hater sånt. Vemmelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå