Dubious Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Av alle tusenvis av brukere på Skype, må trollene absolutt finne meg.. Får dere forespørsel fra en som heter April Mayo, er det bare å blokkere og rapportere. Eller dere kan trolle tilbake. Vurderte det selv, men suger på sånt og gidder ikke kaste bort tida heller. Så vidt jeg vet så skal det være en innstilling hvor en kun tillater venner Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 At kassen i en butikk er helt tom når du kommer inn(byggern). Tomt og ledig. Jeg skal ha en enkel liten sak. Akkurat når jeg skal bort til kassa dukker det opp noen ingensteds fra, smetter foran, og blir stående å plyndre i evighet med spørsmål og ditt datt. Det der skjer meg støtt, begynner nesten å lure. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Folk som uttaler "robot" som "råbått". Spesielt den første å-en er bare malplassert. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg kaller de bare for rødbeter. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Robåter. Hvis du vil være skikkelig kul så kan du kalle de for autonome agenter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Bare du ikke sier ævvtånåme, så. Stikkontakter som er 30 cm opp på veggen. Pøbler. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Stikkontakter som er 30 cm opp på veggen. Pøbler. 50 år senere...stikkontaker som er helt nede ved gulvet. Pøbler. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Det sekundet man er overbevist om at man skal dø når man gynger litt for langt tilbake i en gyngestol. Endret 26. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Reklame, nyhetene, reklame, sporten, reklame, været og reklame. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) "følger med på et spennende program på TV2" "Vi kommer tilbake etter nyhetene, sporten og været." Ikke send nyhetene midt i et spennende program! Endret 26. april 2016 av Dr. Urdahl 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Det er 2016. Ingen ser på TV lenger. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Du får firkantøyne av TV, vet dere. Bedre å stirre på flere dataskjermer. Endret 26. april 2016 av Dr Jones 1 Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Det er 2016. Ingen ser på TV lenger. "Jeg hørte faktisk om en som hadde sett et program på TV. Han hadde mistet Internett-tilgangen sin midlertidig for vedlikehold eller noe, så han kjedet seg og lurte på hva denne gamle og støvete svarte boksen i hjørnet av stua var. Han fant enkelte knapper på den og trykket på dem. Plutselig ble det både lyd og bilde på denne boksen. Han fant fort ut at det var ingen mulighet for å kontrollere hva som ble vist på boksen, så han slo den i stykker ganske kjapt. Senere kom han over en nettside som beskrev hva en TV var. Han lurte på hvor lenge denne boksen (TVen) hadde samlet støv i huset sitt." Vi er vel ikke helt der enda? Endret 26. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 For å si det slik. Jeg har en TV rett foran meg, men den er kun koblet til en datamaskin. Eneste gangene jeg ser på TV er når jeg er hjemme hos gamlingene og har ingenting bedre å finne på. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg har noe som kan kalles Tv på stua... men kan ikke huske sist den ble brukt som det. Den er koblet til en NAS via HDMI og har også chromecast tilkoblet og noe annet. Er for mye reklame på TV og repriser av ting de har sendt utallige ganger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Nei hvis man ikke er sports interessert heller så. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Da jeg ser på nyhetene, så ser jeg faen meg di tulllingene kjøtthodene i tv 2 nyhetene viser noe på skjermen, å di ber di som ser på om klikke seg inn tv2. Det er helvete klikbatt som på itavisen å sitter å ler trur di inteligentne men di er faen meg noen jevlige kålhoder Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 NRK-lisensen. Fikk brev fra jævlene i posten i dag selv. Er gøy å måtte betale for en kanal jeg aldri ser på. "Alle skal med" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå