Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det er en myte at man blir voldelig av å se på film. Men det er kun dersom man er stabil ellers. Ustabil ungdom, med mørk bakgrunn vil kunne få inspirasjon av voldelige filmer (på lik linje med alt annet). Er det nå jeg skal rope ut: RASISME!?! Haha, skrik i vei. Jeg endte forresten opp med å skrive "små negerbarn" i kåseriet jeg pratet om for noen uker siden, om du husker det. IM RACIST! Når det kommer til ting som irriterer meg..... 15-16 år gamle gutter. Mange av de er så evig hormonvrak. 2-3 hormonvrak som skal tøffe seg for hverandre + 1-2 jenter disse hormonvrakene også skal tøffe seg for + trang buss = HELVETE HOLD NÅ KJÆFT JÆVLA DRITTUNGER. Fy faen, like før jeg trøkka shishkebaben jeg spiset på bussen i trynet på han ene som satt bak meg. Dette var på buss på vei hjem fra jobb. Jeg var sliten, og de var irriterende som få. Fy faen så sur jeg kan bli på sånne drittunger. Endret 3. januar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er en myte at man blir voldelig av å se på film. Men det er kun dersom man er stabil ellers. Ustabil ungdom, med mørk bakgrunn vil kunne få inspirasjon av voldelige filmer (på lik linje med alt annet). Er det nå jeg skal rope ut: RASISME!?! Haha, skrik i vei. Jeg endte forresten opp med å skrive "små negerbarn" i kåseriet jeg pratet om for noen uker siden, om du husker det. IM RACIST! It was a joke. _____________ Also, jeg irriterer meg over lønn som ikke er på konto enda. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sexy *bilde* Er det en modellromferge i bakgrunnen der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Aldersgrenser kan være både bra og dårlig. Det kan være bra av fler grunner. Aldersgrense på visa f.eks. begrenser unge sine muligheter til å bruke penger hemningsløst på nettet fra de får sitt første bankkort som 13åring. Dette er en god aldersgrense. Alkohol mener jeg er helt selvfølgelig. Liker hvordan skillet mellom 20 og 18 er også (er selv 18). Samme gjelder tobakksvarer. Lappen burde vært 18, helt klart. Kanskje høyere for gutter også - men det igjen kan bli uretferdig. Selv om man er 18, er det stor forskjell på folk. Personlig er jeg 18, og vet med meg selv at dersom jeg hadde hatt lappen hadde jeg kjørt ordentlig. Dette er absolutt ikke tilfelle for alle vennene mine. Å sitte på med mange av de er noe jeg unngår, fordi jeg personlig mener de ikke burde hatt lappen før de var enda litt eldre i hodet. Men her er det en generel vurdering fra staten som har blitt gjort, og man kan ikke forskjellsbehandle. Hvem skal bestemme om du er moden nok til å ha lappen, drikke alkohol eller se en film? Moren din? Ja, det kunne vel fungert om hun var objektiv - noe hun ikke vil være. Så da gjenstår det en tilfeldig mann ála NAV, som skal fastslå modenheten din på en kort samtale. Funker dårlig. Better safe than sorry. Når det kommer til filmer synes jeg det er greit. Dersom man kjøper filmer som 12åring, får man ikke kjøpt filmer med høyere aldersgrense enn 12 år. Dersom det er greit for foreldrene dine at du som 12åring ser på en film som har 18+ (noe som i mange tilfeller kan være helt greit), får heller en av foreldrene kjøpe filmen, og gi den til barnet. Aldersgrenser på film er hovedsaklig for å skåne ellers sårbare barn, og ungdom. Det er en myte at man blir voldelig av å se på film. Men det er kun dersom man er stabil ellers. Ustabil ungdom, med mørk bakgrunn vil kunne få inspirasjon av voldelige filmer (på lik linje med alt annet). Aldersgrense på film er dessuten langt mer fleksibel enn andre ting. Det er ikke greit at barnet på 15 får kjøpt alkohol dersom faren er med i butikken og sier ok - men på kino er dette greit. Aldersgrenser er fint, men kan i noen tilfeller være uretferdig. Edit: Modenhetssertfikat på diskusjon.no? Jeg håper du tuller. Igjen; hvem skal avgjøre om du er moden nok? Oppfører man seg ikke blir man bannet, så ser ikke helt problemet. Det å i det hele tatt komme med et slikt forslag viser mangel på modenhet spør du meg. Enig i alt du skriver. Men tenkte litt på spill også. F.eks så er BFBC2 og Modern Warfare 16 år, mens Modern Warfare 2, Black Ops osv er 18 år. Begge er skytespill der du plaffer ned folk. Mamma syns det er helt greitt at jeg spiller spill som er 16 år, selv om jeg er 15. (Blir 16 i februar da..) Men hun liker ikke at jeg spiller spill som er 18 år. Selv om de 2 spillene jeg har som er 18 år, er nesten nett det samme som noen spill jeg har som er 16 år- Utlendinger av typen som alltid skal tøffe seg, snakker kebabnorsk, tror de kan okkupere alt og kalle det deres og som oversvømmes av halvdesperate småjenter med pudder klint utover fjeset som gjør at skillet mellom fjes og hals ser ut som natt og dag. Støtter denne. Er et par sånne her jeg bor. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er en myte at man blir voldelig av å se på film. Men det er kun dersom man er stabil ellers. Ustabil ungdom, med mørk bakgrunn vil kunne få inspirasjon av voldelige filmer (på lik linje med alt annet). Er det nå jeg skal rope ut: RASISME!?! Haha, skrik i vei. Jeg endte forresten opp med å skrive "små negerbarn" i kåseriet jeg pratet om for noen uker siden, om du husker det. IM RACIST! It was a joke. I know. Jeg bare liker å svare seriøst på vitser også. It's what I do. Ødelegger alle vitsene jeg kan. Bare fordi. 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Når det kommer til ting som irriterer meg..... 15-16 år gamle gutter. Mange av de er så evig hormonvrak. 2-3 hormonvrak som skal tøffe seg for hverandre + 1-2 jenter disse hormonvrakene også skal tøffe seg for + trang buss = HELVETE HOLD NÅ KJÆFT JÆVLA DRITTUNGER. Fy faen, like før jeg trøkka shishkebaben jeg spiset på bussen i trynet på han ene som satt bak meg. Dette var på buss på vei hjem fra jobb. Jeg var sliten, og de var irriterende som få. Fy faen så sur jeg kan bli på sånne drittunger. Kjenner jeg meg igjen? Uheldigvis, ja. Noen ganger føles det fryktelig å ha selvkontroll. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Når det kommer til ting som irriterer meg..... 15-16 år gamle gutter. Mange av de er så evig hormonvrak. 2-3 hormonvrak som skal tøffe seg for hverandre + 1-2 jenter disse hormonvrakene også skal tøffe seg for + trang buss = HELVETE HOLD NÅ KJÆFT JÆVLA DRITTUNGER. Fy faen, like før jeg trøkka shishkebaben jeg spiset på bussen i trynet på han ene som satt bak meg. Dette var på buss på vei hjem fra jobb. Jeg var sliten, og de var irriterende som få. Fy faen så sur jeg kan bli på sånne drittunger. Satan så irriterende det er med folk som spiser når de tar kollektivtransport. Slutt sporenstreks! Lukta av fastfood, smatting, slurping av brus, etc. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har spilt Batman Arkham Asylum i sikkert en time. Da jeg startet spillet igjen litt senere var alt borte og jeg må nå starte på nytt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan fungerer de windows live tingene her? Må virkelig foreldra mine lage en xboxkonto for at jeg skal få spille batman på PC? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er jo bare for deg å lage en ;P Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det sto at foreldra mine måtte lage en også, men det virker som at jeg kunne skippe det. Uansett, hva er vitsen med at man skal gjøre så mye tull bare for å få spille spillet sitt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) aldri mer games for windows live! utrrrolig dårlig. Endret 3. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Irriterer meg at jeg måtte vente 4 timer på Gardermoen og 4 timer på Evenes, bare fordi jeg ikke sjekket ventetiden før jeg bestilte billetter. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det sto at foreldra mine måtte lage en også, men det virker som at jeg kunne skippe det. Uansett, hva er vitsen med at man skal gjøre så mye tull bare for å få spille spillet sitt. Mirakelet kalt DRM 1 Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sykt irriterende med folk som rett og slett kopierer andres verk. Spesielt folk på 29 år, som burde vite bedre. Direkte kopi av noe jeg postet her Han har faktisk tatt seg bryet med å endre 2 linker, til sin egen Dropbox referral link. Shame on you Eirik! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sykt irriterende med folk som rett og slett kopierer andres verk. Spesielt folk på 29 år, som burde vite bedre. Direkte kopi av noe jeg postet her Han har faktisk tatt seg bryet med å endre 2 linker, til sin egen Dropbox referral link. Shame on you Eirik! Dumt å skrive "Please share this article", ha ingenting skrevet på sia om noe opphavsrett, for så å bitche om at folk deler artikkelen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det sto at foreldra mine måtte lage en også, men det virker som at jeg kunne skippe det. Uansett, hva er vitsen med at man skal gjøre så mye tull bare for å få spille spillet sitt. Mirakelet kalt DRM jeg har aldri ulovlig lastet ned spill. Hvorfor må jeg straffes? Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sykt irriterende med folk som rett og slett kopierer andres verk. Spesielt folk på 29 år, som burde vite bedre. Direkte kopi av noe jeg postet her Han har faktisk tatt seg bryet med å endre 2 linker, til sin egen Dropbox referral link. Shame on you Eirik! Dumt å skrive "Please share this article", ha ingenting skrevet på sia om noe opphavsrett, for så å bitche om at folk deler artikkelen. Det er forskjell på å kopiere på denne måten, og å dele da. dele DENNE artikkelen, ikke si at du har skrevet den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå