Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Nettavisene er altfor dyre, altså, 199kr i måneden for å lese sensasjonalistisk svada?

Ja, det er helt vannvittig. Kan ikke tenke meg at noen betaler så mye.

Et mer realistisk nivå ville vært 25 kroner. Det er omtrent maksimum jeg er villig til å betale for tjenesten de tilbyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Har aldri hatt penger fram til neste lønning... Skulle ønske det var mulig

Er ikke det bare å bruke mindre, eller har du veldig lav lønning og høye faste utgifter?

Det er bare å lage et budsjett som de fleste voksne gjør - selv folk med god lønn. Drar du f.eks i matbutikken hver eneste dag og bare plukker fritt, da flyr kronene KJAPT.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Prøver meg på budsjett i Januar hvert år og sklir ut med en gang..  (Glemmer å fylle inn)

Problemet med å ha penger er at de brukes...

Har en lite penger så brukes det og mindre (har levd på brød og vann)

Et budsjett trenger ikke være komplisert. Sjekk hvor mye du sitter igjen med hver måned etter at regningene er betalt. Så prøver du å huske at du f.eks hver dag kun kan bruke 60 kroner på mat, 50kr på ditt og 40 kr på datt. Drar du på kafé og kjøper kaffe til 55kr, har du altså kun 5 kroner igjen den dagen til mat. Når du begynner å tenke slik, begynner du å tenke fy faen så dyrt det er på kafé, den og den er helt unødvendig osv. 

Det er ikke nasjonalt statsbudsjett som skal vedtaes her ;)

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nå begynner jeg å bli lei av at tilbudsvarer slås inn til full pris. Kostet 10 kroner, betalte 26 kroner. Da hadde jeg aldri kjøpt den.

På Rema holdt jeg på å gå glipp av rabatt , glemte å spesifisere "den har gått ut på dato"...heldigvis oppdaget jeg det etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har aldri hatt penger fram til neste lønning... Skulle ønske det var mulig

Er ikke det bare å bruke mindre, eller har du veldig lav lønning og høye faste utgifter?

Det er bare å lage et budsjett som de fleste voksne gjør - selv folk med god lønn. Drar du f.eks i matbutikken hver eneste dag og bare plukker fritt, da flyr kronene KJAPT.

Ja , det er sikkert at dem gjør :p

Er ikke så nøye på det , greit å bruke en hundrings på mat hver dag.

Lenke til kommentar

Folk som leser at Pokemonkortene deres er verdt tusenvis av kroner fra elendige tabloider som VG og Dagbladet, og legger ut søppelet sitt på Finn og Ebay for ti ganger mer enn det er verdt.

Prøver å snakke vett i skallen på folk når jeg skal forhandle, men så lenge kortet deres koster 2500,- på Ebay så skal de ha den summen. 

F*** F*** F***

Endret av PlayfulMushroom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...