Delvis Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Trine skei Grande: "Æ meine...Æ meine...Æ meine..Æ meine Æ meine.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jævla tv drit. Oppussing, matlaging, oppussing, matlaging, oppussing, matlaging. Cake boss. Mitt bittelille hjem. Mitt bittelille hus. Sinnasnekkern. Sinnasnekkern sverige. Hus i tretoppene. Top chef. Master chef. Hele norge baker. Kakekrigen. Fuck off Veldig enig! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Spoiler for Jungelboken som går på kino nå: Christopher Walken som Louie... med sangstemme.. Nei.. Bare nei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jævla tv drit. Oppussing, matlaging, oppussing, matlaging, oppussing, matlaging. Cake boss. Mitt bittelille hjem. Mitt bittelille hus. Sinnasnekkern. Sinnasnekkern sverige. Hus i tretoppene. Top chef. Master chef. Hele norge baker. Kakekrigen. Fuck off ¨ Ingen ser på TV lenger, gammer'n. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jævla tv drit. Oppussing, matlaging, oppussing, matlaging, oppussing, matlaging. Cake boss. Mitt bittelille hjem. Mitt bittelille hus. Sinnasnekkern. Sinnasnekkern sverige. Hus i tretoppene. Top chef. Master chef. Hele norge baker. Kakekrigen. Fuck off ¨Ingen ser på TV lenger, gammer'n. Etter jeg flytta inn her så stod tven ubrukt i ca et år før dama flytta inn. Må ha TV når man har samboer. Å finne noe på netflix man blir enig om å se er ikke en kamp jeg gidder å kjempe hver dag. Så da får TVen diktere hva vi skal se på og være bakgrunnstøy som fyller tomheten og elendigheten et samboerskap medfører. (kødda, men det er litt sannhet i det) Man kan ikke unngå å gløtte opp av pcen og bla gjennom kanalene av og til for å se om det faktisk er noe å se på... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jævla tv drit. Oppussing, matlaging, oppussing, matlaging, oppussing, matlaging. Cake boss. Mitt bittelille hjem. Mitt bittelille hus. Sinnasnekkern. Sinnasnekkern sverige. Hus i tretoppene. Top chef. Master chef. Hele norge baker. Kakekrigen. Fuck off Løsningen er jo veldig enkel. Slutt å se på tv Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Det som er problemet etter at Tv ble digitalisert, er at du må ha og betale for en haug med kanaler du aldri bruker.Eneste alternativet er rikstv uten abo, men da er det jo kun NRK du får sett. Hadde det ikke vært for div sportssendinger som går på sånt som MAX, Tv2 Zebra og Viasat 4 hadde jeg ikke brydd meg. Men det kunne vært greit om de tilbød mindre kanalpakker enn det som er. Tror det er noe med teknologien og avtaler som gjør at det ikke er mulig. Du er nødt til å ha den minste feks Start hos get som har 40 canaler. Rundt kr 400 pr mnd.Kunne du fått en pakke på rundt 12-15 kanaler som du valgte selv, hadde det vært mer likt noe. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Norgespakker finnes da, f. eks.: https://satellitt.canaldigital.no/norgespakken Rikstv: https://rikstv.no/produkter/kanalpakker/favoritter/ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 TV er latterlig, et oppegående menneske har uansett ikke tid til å se mer enn 45 minutter per dag uansett, knapt nok det. Kvalitet > Kvantitet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Beste hadde sikkert vært å få seg en parrabol ja. Da kan man sikkert bestemme mer selv. Kjenner til noen som er med i parrabolklubber, og vet hvordan de kan se alt mulig gratis. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jo større familie / slekt jo flere bursdager, fødsler, barndåper, selskaper. Alt som angår noen andre i familien angår meg selv om jeg ikke ønsker å ta del i det og det er ikke sosialt akseptabelt å ikke dukke opp i et selskap. Man må hele tiden konstant snakke om ting som "hvordan går det på jobben da" blablabla... Etter noen sørgelige høflighetsfraser og et par kakestykker ("oi den kaka var kjempegod! må få oppskriften da") så sitter jeg bare der og er klar til å dra hjem. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jo større familie / slekt jo flere bursdager, fødsler, barndåper, selskaper. Alt som angår noen andre i familien angår meg selv om jeg ikke ønsker å ta del i det og det er ikke sosialt akseptabelt å ikke dukke opp i et selskap. Man må hele tiden konstant snakke om ting som "hvordan går det på jobben da" blablabla... Etter noen sørgelige høflighetsfraser og et par kakestykker ("oi den kaka var kjempegod! må få oppskriften da") så sitter jeg bare der og er klar til å dra hjem. Hør hør. Ja det er ikke bare irriterende, det er en lidelse. Det suger tusenlapper(gaver) og det suger energi og livslyst. Vil helst flytte langt vekk fra alt som heter slekt/famile. Synd men sånn er det Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jo større familie / slekt jo flere bursdager, fødsler, barndåper, selskaper. Alt som angår noen andre i familien angår meg selv om jeg ikke ønsker å ta del i det og det er ikke sosialt akseptabelt å ikke dukke opp i et selskap. Man må hele tiden konstant snakke om ting som "hvordan går det på jobben da" blablabla... Etter noen sørgelige høflighetsfraser og et par kakestykker ("oi den kaka var kjempegod! må få oppskriften da") så sitter jeg bare der og er klar til å dra hjem. Du aner ikke hvor enig jeg er i det. Vår familie har alltid vært alt annet enn tett. Drama og bullshit hvor enn jeg snur meg. Spesielt mellom min mor og resten. Likevel blir jeg tvunget gjennom emosjonelt blackmail til å dra i den konfirmasjonen og det brullypet. Sitte der med sånn 100 andre mennesker, når jeg knapt kjenner hovedpersonene; resten har jeg aldri sett i mitt liv engang. Fun. Not. Skal love deg at angsten slår inn da. Må sitte stiv som en pinne mens hjertet bare vil hoppe ut av brystet og komme seg til helvete bort derfra. Neste gang sier jeg at jeg ligger hjemme med heftig influensa. Kan ikke gå rundt og smitte andre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 At slike ting er blitt lov: http://www.vgtv.no/#!/video/126936/ronaldo-scoret-kontroversielt-maal-i-5-1-seier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 - Wealthcoaching - MLM/Nettvermarkedsføring/pyramidespill forespørsler - Vaksinemotstandere - Scientologi - Teleevangelister med hus i 100millionerklassen og privatjet - Evolusjonsnektere - kognitive bias Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) At slike ting er blitt lov: http://www.vgtv.no/#!/video/126936/ronaldo-scoret-kontroversielt-maal-i-5-1-seier Var det ikke lov tidligere? Endret 16. april 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Nei, det er nytt av fjoråret. De endret reglene så terskelen for å være involvert i spillet ble betydelig høyere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Folk på restaurant som klager over kald béarnaise-saus. Selvfølgelig blir den fort kald når den er tilberedt riktig. Og selvfølgelig blir den glovarm når man fosskoker béarnaise-saus toro pulver drit Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Når man kjøper et nytt av det samme produktet som man har fra før, fordi man vet at det er bra, og det viser seg at det er forandret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Alle disse passordene som kreves for absolutt alt. Yes takk veldig mye, nå får jeg ikke lastet ned apper til nettbrettet mitt fordi det har gått i glemmeboka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå