Dubious Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Litt off-topic, men er det noen religion som ikke er en av årsakene til at det har blitt krig? Kanskje det beste er å forby religion da? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kanskje det beste er å forby religion da? På nasjonalt eller globalt nivå du tenker på nå? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Fotballspillere med sånne kvinnfolkdulter på hodet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 det heter man buns det er kjempepopulært og "in" nå du må følge trendene her ser jeg vær oppdatert sjekk ut instagram for nyeste trend 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Voksne som gir barn telefoner å leke med, så de ringer 112 og opptar viktige ressurser. http://www.nrk.no/ostlandssendingen/far-nodtelefoner-med-barnelatter-i-bakgrunnen-1.12893738 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 du må følge trendene... vær oppdatert... sjekk ut nyeste trend Dette irriterer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 - Så fin hund du har, hva slags rase er det? - En trend-setter. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Folk som ikke kan undersøke ting selv (les: kjapp googling) og må spørre om de enkleste ting. Og når de hevder de har gjort det, så er det mest løgn, da det tar meg knapt 30-60 sek å finne det de spør om. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Litt off-topic, men er det noen religion som ikke er en av årsakene til at det har blitt krig? Kanskje det beste er å forby religion da? Ja, la det bli forbudt å gå i kirka for gamle fru fransen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Skulle nettopp levere en multiple choice test på itslearning som teller en viss % av endelig karakter. Da jeg leverte så klikket siden og jeg fikk ikke levert, og nå er fristen ute. Ganske sikker på at proferssoren ikke vil gjøre noe.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Det er vel oppgitt på Itslearning hva en skal gjøre når slikt skjer? Kontaktinformasjon osv? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Det irriterer meg litt at det er en "nVidia Pascal"-tråd og en "GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal"-tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1669626 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1656752 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Litt off-topic, men er det noen religion som ikke er en av årsakene til at det har blitt krig? Kanskje det beste er å forby religion da? Ja, la det bli forbudt å gå i kirka for gamle fru fransen Bedre at hun går til syklubben og gjør noe fornuftig med likesinnede Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Folk som smatter veldig høy, når de spiser! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Folk som skriver "viss" - i stedet for å skrive "hvis" Ikke at du ikke har lov å irritere deg over det, men i tilfelle det irriterer deg fordi du tror det er feil, så har jeg en gladnyhet til deg: Endret 11. april 2016 av Therawyn Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Litt off-topic, men er det noen religion som ikke er en av årsakene til at det har blitt krig? Kanskje det beste er å forby religion da? Ja, la det bli forbudt å gå i kirka for gamle fru fransen Bedre at hun går til syklubben og gjør noe fornuftig med likesinnede atheist life 4ever i fucking LOVE science as Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Når kvinnfolket roper på andre siden av huset... "KAN DU TA Å KOMME MED BLABLABLA!!!!!!' "hæææææ?" "KAN DU TA Å KOMME MED BLABLABLAAA!!!!!' "hæææææ?" Aah faen får bare reise meg fra sofaen, gå bort til henne og høre hva hun sier, og så gå tilbake for å hente tingen, faen altså Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Faen.. Tror jeg må repaste CPUen og GPUen igjen. Begynt å gå rimelig tregt her, selv om jeg tok full repaste sist sommer. Klarte å miste laptopen på gulvet par ganger tidligere, men har ikke merket noe HW feil annet enn blåskjerm de gangene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Folk som skriver til kundeservice i feltet der man skal gi tilbakemelding/stjerner på produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå