Emancipate Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Var det deg vi hørte der? Nei, det var fra wikipedia. Den fila var grunnen til at jeg linket dit i første omgang. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Emancipate: Når er du klar for at ørene dine skal falle av? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Fotballspiller ble tvunget til hårklipp fordi det ble regnet som "anti-islam". Finner ikke ord... https://sports.vice.com/en_us/highlight/saudi-arabian-sports-authorities-stop-match-to-cut-off-players-anti-islamic-hairdo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Han ble hvertfall ikke pisket til døde Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Folk som nærmest forandrer personlighet - avhengig av hvilke andre personer som tilfeldigvis sitter i nærheten. Jeg kjenner en slik idiot som (for eksempel) i ett øyeblikk kan se på en eller annen TV-serie eller film, og han påstår at det er noe av det beste / morsomme / spennende - som han har sett på veldig lang tid..... Men dersom en eller annen nisse-fjott stikker innom, så forandrer denne idioten mening nærmest på sekundet. Da er det liksom ikke måte på hvor idiotisk og latterlig det TV-programmet / filmen er! I tillegg klager han over at JEG tydeligvis er en "komplett idiot" fordi jeg har valgt å titte på akkurat det TV-programmet! Endret 10. april 2016 av WeirdFace 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Folk som nærmest forandrer personlighet - avhengig av hvilke andre personer som tilfeldigvis sitter i nærheten. Helt enig. forferdelig irriterende Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Jeg gir faen i hvordan det ser ut hjemme! La meg være i fred. Jeg vil ikke pynte. Jeg vil ikke ha det 100% ryddig til enhver tid. Slutt å kommenter, slutt å mas, slutt å gi bort pyntegjenstander uten funksjon. Drit i å komme inn døren dersom det ikke er bra nok her. Man sover og spiser hjemme. Sitter ikke i stua og reflekterer "åå så stygt det er her inne, ikke et bilde på veggene, nå blir jeg sykt deprimert, må på ikea og bruke penger på unyttige ting for å bli lykkelig og vise besøkende hvor pent det er her" Jeg hater den norske drømmen som er "STUDIE, 400k+ i året, KONE/MANN, FAMILIE BARN, HUS, BIL DET MÅ FOR FAEN VÆRE EN TESLA, BÅT, HYTTE!!! ALT MÅ VÆRE PERFEKT OG HUSET MÅ PYNTES TIL RANDEN OG VI MÅ SE PÅ HVER GANG VI MØTES HVER HELG, ET ENESTE AVVIK SÅ ER VI FAEN MEG FORTAPT OG VI BLIR BAKSNAKKET AV HYTTENABOEN FOR VI HAR BARE 45TOMMER TV PÅ HYTTA" Endret 10. april 2016 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Stein på plenen er ganske irriterendes. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) "Bare fordi vitenskapen sier at gud ikke finnes, så betyr ikke det at han ikke finnes. Det er som når folk sier hva som vil skje med deg når man havner I svart hull og hva som er inni der. Hvordan kan de vite det når de ikke har vært der inne. Dvs de predikerer og har en teori. De TROR hva som skjer/er inni svare hull, men er ikke 100% sikker. Så hvordan kan dem være sikker på hva som eksisterer eller ikke eksisterer. " Slike folk Endret 10. april 2016 av Laffe 4 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Folk som støtter seg til vitenskapen for bevis på Guds eksistens. Eller Guds ikke-eksistens. Samme ulla. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hva annet skal man støtte seg til enn vitenskapen? 3 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ingenting. Slike funderinger kan ikke støttes av noenting. Vitenskapen kan si noe om verden, men Gud er ikke en del av verden. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Folk som støtter seg til vitenskapen for bevis på Guds eksistens. Eller Guds ikke-eksistens. Samme ulla.På en måte forstår jeg tankegangen til personen. Det vil alltid være slikt at når det man tror noe er vitenskaplig uoppnåelig eller umulig så er det umulig, noe som I senere tid (100+år etter) har fått det til å bli mulig. På lik linje som når mange trodde for ørten/hundre år siden ikke ville oppnåes/var mulig, som vi I dag har klart å oppnådd. Så når jeg hører såkalte vitenskapsmenn forteller at det og det er umulig så ler jeg bare. For kanskje om 100 år så har det vi tror I dag er umulig, mulig Men gud... meh. Endret 10. april 2016 av Laffe 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Vitenskapen kan si noe om verden, men Gud er ikke en del av verden. De religiøse mener at Gud er en del av verden. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Folk som skriver "viss" - i stedet for å skrive "hvis" 5 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Folk som bruker smilefjes som punktum. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Folk som støtter seg til vitenskapen for bevis på Guds eksistens. Eller Guds ikke-eksistens. Samme ulla.På en måte forstår jeg tankegangen til personen. Det vil alltid være slikt at når det man tror noe er vitenskaplig uoppnåelig eller umulig så er det umulig, noe som I senere tid (100+år etter) har fått det til å bli mulig. På lik linje som når mange trodde for ørten/hundre år siden ikke ville oppnåes/var mulig, som vi I dag har klart å oppnådd. Så når jeg hører såkalte vitenskapsmenn forteller at det og det er umulig så ler jeg bare. For kanskje om 100 år så har det vi tror I dag er umulig, mulig Men gud... meh. Det som irriterer er at de ikke skjønner forskjell på kvalifisert gjetning og gjetning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Folk som skriver "viss" - i stedet for å skrive "hvis" Folk som ikke kan forskjellen på hvis, vis og viss. Og folk som absolutt skal forandre på skrifttype og -størrelse i innleggene sine (I fixed it for you). 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hva annet skal man støtte seg til enn vitenskapen? Allah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå