Emancipate Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Når folk uttaler navn helt på sin egen dialekt. Nils Johan Semb: "Dirk Kævvt". Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Jeg skjønner meg ikke på folk som setter bestikket ned i oppvaskmaskinen, med den delen som skal inn i munnen, opp. Da må man ta på den delen som skal inn i munnen, med fingrene. Jammen da blir det ikke rent hører jeg ofte. Mitt bestikk blir alltid rent, punktum. Joa, jeg vet det finnes oppvaskmaskiner med skuff i disse dager, men mange har fortsatt den gamle "holderen". Det er her håndvask kommer inn i bildet. Altså, man vasker hendene sine før man tar ut oppvasken. Endret 8. april 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Cdon er faen meg late ang å svare da, det står å få svar etter 24 timer de gidder ikke svare nei skriver igjen, får jeg ikke svar innen 24 timer neste gang jeg skal skrive etter på. At jeg skal skrive her i forumet. Pleier å bruke chatten deres. Får jeg svar med en gang. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Cdon er faen meg late ang å svare da, det står å få svar etter 24 timer de gidder ikke svare nei skriver igjen, får jeg ikke svar innen 24 timer neste gang jeg skal skrive etter på. At jeg skal skrive her i forumet. Pleier å bruke chatten deres. Får jeg svar med en gang. Kan ikke det jeg grunnen er att jeg er ordblind Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg skjønner meg ikke på folk som setter bestikket ned i oppvaskmaskinen, med den delen som skal inn i munnen, opp. Da må man ta på den delen som skal inn i munnen, med fingrene. Jammen da blir det ikke rent hører jeg ofte. Mitt bestikk blir alltid rent, punktum. Joa, jeg vet det finnes oppvaskmaskiner med skuff i disse dager, men mange har fortsatt den gamle "holderen". Det er her håndvask kommer inn i bildet. Altså, man vasker hendene sine før man tar ut oppvasken. Har ingen problemer med å ikke berøre toppen av bestikket når jeg tar de ut av maskinen Men uansett så er det jo ikke noe stort problem om en er ren på hendene Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Bestikket skal opp, uansett. Da får toppen spylt seg, og vannet renner vekk. Det eneste som skal stå ned, er te-skjeer. Siden skaftet vanligvis er for smalt for hullene i holderen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Min xbox one brukte good tid på å synkroniserer data for Fallout 4 da Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Har ingen problemer med å ikke berøre toppen av bestikket når jeg tar de ut av maskinen Men uansett så er det jo ikke noe stort problem om en er ren på hendene Kan ikke i den villeste fantasi se for meg at du noen gang har vert ren på hendene. Endret 9. april 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Jeg skjønner meg ikke på folk som setter bestikket ned i oppvaskmaskinen, med den delen som skal inn i munnen, opp. Da må man ta på den delen som skal inn i munnen, med fingrene. Jammen da blir det ikke rent hører jeg ofte. Mitt bestikk blir alltid rent, punktum. Joa, jeg vet det finnes oppvaskmaskiner med skuff i disse dager, men mange har fortsatt den gamle "holderen". Trenger ikke oppvaskmaskin, bare å få katten til å slikke av bestikket. Minner meg om den scenen fra Politiskolen 2 , han som Mahoney besøker......skikkelig ungkarsrede han bor i Endret 9. april 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Bestikket skal opp, uansett. Da får toppen spylt seg, og vannet renner vekk. Det eneste som skal stå ned, er te-skjeer. Siden skaftet vanligvis er for smalt for hullene i holderen. Setter spisse kniver ned av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Bestikket skal opp, uansett. Da får toppen spylt seg, og vannet renner vekk. Det eneste som skal stå ned, er te-skjeer. Siden skaftet vanligvis er for smalt for hullene i holderen. Setter spisse kniver ned av åpenbare grunner. For å ødelegge kurven fortest mulig? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kurven er jo ikke stappfull av bestikk, så det er aldri problem å ta hånden litt nedi og ta dem i skaftet nedenfor. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 At Mo i Rana kaller seg polarsirkelbyen når den ligger flere mil sør for polarsirkelen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kverulerende idioter som bare kommer med masse svada - og som bidrar med absolutt null og niks til diskusjoner.... 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Stemmen til Rihanna. Der snakker vi grenseløs irritasjon. Det skjærer i ørene. Helt sant. Da anbefaler jeg ikke at du ser filmen Home, som ikke bare er stappfull av Rihanna sin musikk, men også har henne i hovedrollen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Home kunne vært veldig bra, hadde det ikke vært for stemmen og stemmeskuespillet til Rihanna. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Når folk uttaler navn helt på sin egen dialekt. Nils Johan Semb: "Dirk Kævvt".Hvordan uttalerer du navnet? Lenke til kommentar
CartmanKG Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Trege mennesker og bråk om natta Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Når folk uttaler navn helt på sin egen dialekt. Nils Johan Semb: "Dirk Kævvt".Hvordan uttalerer du navnet? Jeg har ikke behov for å si det i jobben min (eller ellers), men Kaut. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/Nl-Dirk_Kuyt.oga Endret 9. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Var det deg vi hørte der?Sovnet fra alt i 3 -4 tiden og våknet nettopp. Fakerten også altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå