Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg ikke sjekket fødested (er ikke den som interesser med mest hun). De har rett til å ytre seg, har ikke "ment" noe annet. Bar tok meg retten til å irritere meg over hennes ytringer .. og sammenhengen da forøvrig. Hun har selvsagt lov, og skal fortsette med det. Men jeg har også lov til å mislke det

Sexy: Nei jeg har bare littegrann skavanker.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke sjekket fødested (er ikke den som interesser med mest hun). De har rett til å ytre seg, har ikke "ment" noe annet. Bar tok meg retten til å irritere meg over hennes ytringer .. og sammenhengen da forøvrig. Hun har selvsagt lov, og skal fortsette med det. Men jeg har også lov til å mislke det

Sexy: Nei jeg har bare littegrann skavanker.

Selvsagt. Poenget er at hennes fødested og religion ikke påvirker ytringen hennes. Konsentrer deg om ytringen, og ikke personen.

Ser ikke helt hvorfor det er spesielt irriterende at nettopp hun har den meningen.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har noe med utrykket og fremtoningen. Jeg oppfatter det som hun som den/det hun er, ikke har den tyngde og fundeamentet

som bør til, for å legge føringer for noe sånt. På Norges største parti og nordmenns vegne. Det er da bare min oppfatning det. Men den står jeg ved. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Jeg skjønner meg ikke på folk som setter bestikket ned i oppvaskmaskinen, med den delen som skal inn i munnen, opp. Da må man ta på den delen som skal inn i munnen, med fingrene. Jammen da blir det ikke rent hører jeg ofte. Mitt bestikk blir alltid rent, punktum. Joa, jeg vet det finnes oppvaskmaskiner med skuff i disse dager, men mange har fortsatt den gamle "holderen".

Lenke til kommentar

Er det ei terrorhandling i Europa og folk uttrykker sorg i sosiale medier, er dei kjapt ute med kor teite folk er sidan dei ikkje samtidig uttrykker sorg vedr. ei tilsvarande handling utanfor Europa.

Haha, JA. Dette er det verste som finnes. 

"Øøøhhhh, hvorfor skriver du RIP Brussels og ikke Lagos eller Vest-Sahara......BRYR DU DEG IKKE, DITT HYKLERSKE MENNESKE?" 

Det er noen som har gått glipp av forelesningene som går på fysisk vs. psykisk distanse. 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på folk som setter bestikket ned i oppvaskmaskinen, med den delen som skal inn i munnen, opp. Da må man ta på den delen som skal inn i munnen, med fingrene. Jammen da blir det ikke rent hører jeg ofte. Mitt bestikk blir alltid rent, punktum. Joa, jeg vet det finnes oppvaskmaskiner med skuff i disse dager, men mange har fortsatt den gamle "holderen".

Trenger ikke oppvaskmaskin, bare å få katten til å slikke av bestikket. :tease:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det har noe med utrykket og fremtoningen. Jeg oppfatter det som hun som den/det hun er, ikke har den tyngde og fundeamentet

som bør til, for å legge føringer for noe sånt. På Norges største parti og nordmenns vegne. Det er da bare min oppfatning det. Men den står jeg ved. :grumpy:

Hun er da stemt frem til den posisjonen hun har av sine partifeller, så å påstå at hun ikke kan uttale seg eller mene noe på vegne av partiet blir noe rart. Eller?

AP frigjør uansett alle i disse avstemningene. Så det er definitivt allerede kultur i partiet for å kunne bære uenig i partiets standpunkt i denne saken.

Lenke til kommentar

Folk som mener at en som er født og oppvokst i Norge er utlending, og som mener at muslimer eller andre ikke skal ha rett til å ytre sine meninger. "Snipa" er folkevalgt politiker, og det er hennes jobb å være meningsbærer og -ytrer.

Geir :)

Spiller ingen rolle hvor man kommer fra. Enten praktiserer man norsk språk, kultur, moral, etikk, levesett osv, eller så gjør man det ikke.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Da må man ta på den delen som skal inn i munnen, med fingrene.

Man kan bruke oppvaskhansker.

Men ingen gjør jo det ;) Jeg kan også vaske hendene på morgenen, ta på latexhansker som jeg bruker hele dagen så jeg slipper å komme i kontakt med alle mulige rare bakterier ;)

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle hvor man kommer fra. Enten praktiserer man norsk språk, kultur, moral, etikk, levesett osv, eller så gjør man det ikke.

Fristende tanke. Det er bare så mange der ute (og her på forumet) som praktiserer (eller i hvertfall promoterer) både moral og etikk jeg ikke deler. Er det dem eller jeg som ikke er norsk da...?

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hun er da stemt frem til den posisjonen hun har av sine partifeller, så å påstå at hun ikke kan uttale seg eller mene noe på vegne av partiet blir noe rart. Eller?

AP frigjør uansett alle i disse avstemningene. Så det er definitivt allerede kultur i partiet for å kunne bære uenig i partiets standpunkt i denne saken.

Spørs om ikke kvoterings-spøkelset har lurt i kulissene?

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Cdon er faen meg late ang å svare da, det står å få svar etter 24 timer de gidder ikke svare nei skriver igjen, får jeg ikke svar innen 24 timer neste gang jeg skal skrive etter på.  At jeg skal skrive her i forumet.  :confused:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...