Delvis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Pengebruk og sånt til kongehuset kan godt være en sak. Men behøver da ikke fjerne det for det. Det blir egentlig to forskjellige temaer. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Vi kan sette et fastsatt maksforbruk på 10 millioner kroner per år. Så kan de by statsoverhoder på Mariekjeks og Fiele kaffe. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Lite gjennomtenkt å ville avsette kongehuset pga pengebruk. Endret 7. april 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Hadde avtalt å kjøpe noe fra en på Finn. Snakket om selger å sende varen senere. Så ingen svar. 2 dager senere har selger allerede solgt til en annen som hentet ... "Rask henting prioriteres føre sending". Er det mulig hvor useriøs mongo man kan være! Jævla kjerringfitte. Skulle ønske man kunne gi de negativt omdømme eller noe slikt. Så skriver hun så fint "det finn handler om, være rask og komme seg i bilen (se samtalen under). Faen er det ikke aldersgrense på Finn ... Fikk så fint svar når jeg skrev det var utrolig useriøst: "Rask henting priorteres føre sending". Så skrev jeg: Et tips neste gang er kanskje å ikke si at du sender den (siden du skulle til posten likevel), for å så plutselig selge den til noen andre bare fordi de hentet den når å sende et brev er så enkelt (....), og ikke si ifra om det til meg du hadde avtalt med. Virkelig useriøst. Så hun bare: "Veldig mange som var interesserte så gjorde det enklest mulig. Det er litt det finn handler om, man må være rask og nesten kaste seg i bilen med en gang når noe er så billig." Så skrev jeg: "Sender du ikke får du skrive det i annonsen. Ikke alle som bor i samme by som selger vettu. Finn handler ikke om useriøse selger slik som deg. Husk det til neste gang du selger noe når du avtaler med en om å sende for å så ikke svare mer og plutselig si den er solgt. Lykke til videre! " EDIT1: Nå fikk jeg nytt svar: "Med tanke på att telefonen er solgt og hentet så er jeg ingen useriøs selger. Du er bare grinete for att du ikke fikk den og det driter jeg egentlig i. Er glad for det. Gå og kjøp deg en ny til 9000. Hade." Er det mulig? Avtale er avtale. Snakk om drittunge. Endret 7. april 2016 av Lami 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hvis dere hadde en avtale om salg, så brøt hun den. Og da er jeg temmelig sikker på at du kan kreve mellomlegget fra henne. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Irriterer meg at jeg må til oslo for å gå på konsert i sommer. Ville vært bedre å holde konserten i Bergen.Samme her. Hvilken konsert skal du på? Iron Maiden, Telenor arena. Da sees vi Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Bjørkepollen snart. Gruer meg Endret 8. april 2016 av [email protected] 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Var da voldsomt til glefsing. Roe deg ned. Her har man lov å irritere seg uten å bli bedt om å 'holde kjeft'. (var til gressgutten) Endret 7. april 2016 av Delvis 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Hvis dere hadde en avtale om salg, så brøt hun den. Og da er jeg temmelig sikker på at du kan kreve mellomlegget fra henneEr bare idioter og viktigperer som anser skriverier i innboksen på finn.no som bindende.Hvordan kan en avtale være bindende når det ikke foreligger signatur? Hvem som helst kan utgi seg for å være meg på finn. Så hold kjeft og ikke sutre over at folk er useriøse på internett! "ER DET MULIG, NOEN PÅ INTERNETT OPPFØRER SEG IKKE SOM JEG VIL?" Ikke noe vits i å hendvende til norske lover, tenk om jeg ikke var norsk? Da kunne jeg avtalt salg med hvem som helst uten at det er bindende. Jævlig rart? Hvordan kan det ha seg? Jo for det er helt forferdelig teit Dette må være noe av det mest lavmåle jeg har lest her inne. Jeg trodde kjerringa fra FINN var useriøs og idiot, men du tar virkelig kaka. Jeg vet ikke liksom ikke om jeg skal gidde å svare deg på alt det du skriver som du tar feil på eller hva ... Når du kan skrive noe slikt vil jeg tro du er av den typen som ikke hører på andre folk, så jeg lar vær. I og med at du faktisk har fått et pluss på innlegget er veldig utrolig, synd det ikke er morsomt. Oppsummert: Avtaler over nett er bindende. Enten det er over nett eller annet sted. Er du innvandrer skal du likevel følge norske lover, tro det eller ei. Endret 7. april 2016 av Lami 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) * Endret 8. april 2016 av [email protected] 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Hun debattdama på NRK gjør seg sånn til. Flaut å se/høre på henne. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Slutt å stirre tomt inn i idiotboksen. Det er ikke noe givende i den, vel kanskje for et blaff i vinden når det kommer ny sesong av GoT, men det er over på et blunk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 At når jeg skal kjøpe noe fra en nettbutikk så "bare må" jeg se igjennom hele vareutvalget i tilfelle det er noe annet jeg skal ha. Lider av det samme, om det er en skikkelig bra nettbutikk. Har heldigvis klippet i stykker alt av kredrittkort så det går greit Ebay er jo farlig, men desverre er det ofte vanskelig å finne akkurat det jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Oppsummert: Avtaler over nett er faktisk bindende. Er du innvandrer skal du likevel følge norske lover, tro det eller ei. Jeg vet det er "bindende", men det burde faen ikke være det. Hånd til hånd, ansikt til anskikt gjelder mer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Oppsummert: Avtaler over nett er faktisk bindende. Er du innvandrer skal du likevel følge norske lover, tro det eller ei. Jeg vet det er "bindende", men det burde faen ikke være det. Dere blir enige om salg av bil med overtagelsesdato Du tar opp lån og er forberedt på noe viktig som skal foregå Selger avbryter salget uten varsel og/eller selger til noen annen Så lenge det kan bevises så står kjøper sterkt i sånne saker og selger kan bli nødt til å dekke reiseutgifter etc. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hippiar på 15-30 år som skal vere så fri og opplyste. Makan til sjølvopptatt bande. Kjenner fleire slike, og det er det minst produktive pakket eg veit om. Er det ei terrorhandling i Europa og folk uttrykker sorg i sosiale medier, er dei kjapt ute med kor teite folk er sidan dei ikkje samtidig uttrykker sorg vedr. ei tilsvarande handling utanfor Europa. Sjølv sit dei på baken og viser ikkje solidaritet med nokon som helst, utan at dei eigentleg veit noko om i kva grad desse dei nettopp kritiserer faktisk bidreg til trengande. Eg kjenner mange som bidreg utan å lage ei stor sak av det, nemlig. Men dei sprer jo kjærleik gjennom å ha langt hår, spele gitar og røyke fnisegras. Graset er ikkje skatta, dei lever på trygd og dei er for høgare skattar, for alle skal bidra. Men dei bidrar ikkje sjølv, utover å ha langt hår, spele gitar og prøve å gjenskape Tilsammans. Kritikk skal dei ikkje ha, for eg er eit produkt av kapitalismen, sjølv om eg er nokså raud av meg, og dei må få leve sånn dei vil. Men dei skal få kritisere andre når og korleis dei vil. Kanskje møter dei på ein demonstrasjon i regi av RU i blant. "Vi må ha solidaritet, men vi skal ikkje måtte delta". Egoistar.. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Eller de folka som skriver kronikker på iPhonene sine om hvor menneskefiendtlig kapitalismen er. Der har du en gjeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hippiar på 15-30 år som skal vere så fri og opplyste. Makan til sjølvopptatt bande. Kjenner fleire slike, og det er det minst produktive pakket eg veit om. Er det ei terrorhandling i Europa og folk uttrykker sorg i sosiale medier, er dei kjapt ute med kor teite folk er sidan dei ikkje samtidig uttrykker sorg vedr. ei tilsvarande handling utanfor Europa. Sjølv sit dei på baken og viser ikkje solidaritet med nokon som helst, utan at dei eigentleg veit noko om i kva grad desse dei nettopp kritiserer faktisk bidreg til trengande. Eg kjenner mange som bidreg utan å lage ei stor sak av det, nemlig. Men dei sprer jo kjærleik gjennom å ha langt hår, spele gitar og røyke fnisegras. Graset er ikkje skatta, dei lever på trygd og dei er for høgare skattar, for alle skal bidra. Men dei bidrar ikkje sjølv, utover å ha langt hår, spele gitar og prøve å gjenskape Tilsammans. Kritikk skal dei ikkje ha, for eg er eit produkt av kapitalismen, sjølv om eg er nokså raud av meg, og dei må få leve sånn dei vil. Men dei skal få kritisere andre når og korleis dei vil. Kanskje møter dei på ein demonstrasjon i regi av RU i blant. "Vi må ha solidaritet, men vi skal ikkje måtte delta". Egoistar.. http://stream1.gifsoup.com/view2/20140403/5011662/kelly-s-heroes-negative-waves-o.gif Oddball : "Always with them negative waves" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Oddball var genial Endret 8. april 2016 av Delvis Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 At utlendigen og muslimkvinnen Tajick vil ha vekk kongehuset. Hva er det den snipa der tror hun er da? Folk som mener at en som er født og oppvokst i Norge er utlending, og som mener at muslimer eller andre ikke skal ha rett til å ytre sine meninger. "Snipa" er folkevalgt politiker, og det er hennes jobb å være meningsbærer og -ytrer. Geir 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå