Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At utlendigen og muslimkvinnen Tajick vil ha vekk kongehuset. Hva er det den snipa der tror hun er da?

Jeg er norsk og vil ha vekk kongehuset. 

Det finnes sikkert andre måter å beskrive hvem en person er på enn etnisitet og religion.

Lenke til kommentar

Javel men du er bare en vanlig person, ikke en politiker høyt oppe.

Så en "politiker høyt oppe" får ikke lov til å ha et politisk standpunkt rundt kongehuset.

Interessant. 

Så treg så dette pleier da du ikke være. Ser ikke forskjell på hva som er lov, og hva noen irriterer seg over.(om du ikke har gått deg trådvill da?).  

Lenke til kommentar

Utlendinger er helt greit. Ofte greiere enn nordmenn. Men jeg syns hun Tajik er litt frekk type mer enn hun burde. Men det er bare mitt synpunkt da.

Bryr meg ikke om kongefolka sånsett, og syns det er altfor mye focus på dem. Men monarkiet er en tradisjon med lang historikk og kan godt vernes. Min mening.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg er så lei utlendinger som kommer til Norge og ikke gidder å lære seg god muntlig norsk. OGGA BOGGA JIGGA JAZZ er det jeg hører når jeg skal snakke med utlendinger som har bodd i dette landet i flere tiår og fortsatt snakker som om det var jungelspråket som gjaldt. Lær dere norsk eller kom dere tilbake der dere kom fra.

/rant

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så hvorfor skriver du dette?

At utlendigen og muslimkvinnen Tajick vil ha vekk kongehuset. [...]

Det er opplagt at problemet ditt var hennes etniske bakgrunn, og det irriterer meg.

Ja.. mer en irritasjon altså enn problem. Og at hun er sånn som hun er. Liker ikke personen( innrømmelse)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bare fjomper som vil avsette monarkiet og ha republikk. Maktstyringen i Norge fungerer veldig godt og det er ikke slik at kongen sitter med noe reell politisk makt. Så jeg ser ingen god unnskyldning for og fjerne kongehuset som har vært tradisjon i så mange år. Før kristen konge hadde vi vikingkongene. Det har alltid vært kongeriket Norge.

Lenke til kommentar

Bare fjomper som vil avsette monarkiet og ha republikk. Maktstyringen i Norge fungerer veldig godt og det er ikke slik at kongen sitter med noe reell politisk makt. Så jeg ser ingen god unnskyldning for og fjerne kongehuset som har vært tradisjon i så mange år. Før kristen konge hadde vi vikingkongene. Det har alltid vært kongeriket Norge.

Det irriterer meg at majoriteten i Norge synes det er ok å bruke 500 millioner kroner i året på en familie som ikke har noen reelle arbeidsoppgaver eller makt fordi "det er en god tradisjon".

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med kongefamilien er deres store pengeforbruk og hemmeligholdet bak det hele. De skyr jo spørsmål om økonomi som pesten og sier ting som "det vil jeg ikke svare på fordi jeg vil beskytte vennen vår [han som eier luksusbåten vi leide]" etc. Sett dem på en finansiell slankekur og la det være total åpenhet om hvor mye penger de bruker og ikke minst hva de bruker det på.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...