BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det var ikke du som var over streken her, det var Dragen som kalte artisten tilbakestående. Forskjell på å mislike noe og harselere en som leverer når man ikke leverer selv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Ja, det å kalle henne tilbakestående er ikke høflig. Dog ser jeg ikke helt hvordan det hadde hjulpet om Dragen hadde vært Mozart. Det hadde fortsatt være uhøflig. Endret 6. april 2016 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Jeg står for det jeg sa. Hun er tilbakestående. Hvis Rihanna ikke liker det, så er hun velkommen til å ta kontakt med meg. Endret 6. april 2016 av Dragen 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Har ikke hun en alvorlig lidelse et eller annet? Bare erindrer hun fortalte noe sånt da hun var i programmet til skavelan. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det jeg kan finne på Google, er at hun ikke gadd å utføre noen konserter i februar og skyldte på bronkitt. Men hun var visstnok frisk nok til å feire bursdagen sin med fest. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så ufattelig mye du vet om noen du ikke liker 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det jeg kan finne på Google, er at hun ikke gadd å utføre noen konserter i februar og skyldte på bronkitt. Men hun var visstnok frisk nok til å feire bursdagen sin med fest. Bronkitt kan sikkert gjøre det vanskelig å synge, har du tenkt på det? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Du går ikke på fest når du har bronkitt. Det finner du ut når du har levd noen flere år og har hatt bronkitt, Emancipate. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Nå er jeg nysgjerrig på å høre på noe musikk som du har lagd. Det er ikke umulig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Folk som speler offerkortet. Det er heilt greit å spele offer når ein er eit offer, men det finst ålreite måtar å gjere det på også. Og folk som ikkje klarer å forholde seg ålreit til folk som faktisk er offer i ei sak. Begge sider, eigentleg. Men aller helst dei som går for fort ut og peikar seg sjølv ut som stakkar. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) 99% av mennesker er offer og 1% er kremen av kremen Endret 7. april 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 At utlendigen og muslimkvinnen Tajick vil ha vekk kongehuset. Hva er det den snipa der tror hun er da? 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 det er en konspirasjon for å gjøre ap like upopulært som rød valgallianse! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 At utlendigen og muslimkvinnen Tajick vil ha vekk kongehuset. Hva er det den snipa der tror hun er da? Trenger ikke være muslim for å ville ha vekk kongehuset Hele sulamitten er bare en stor utgift for Norge Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Smalltalk! Folk som kun prater om været og hvilken type poteter de ønsker å bruke til middag. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Stemmen til Rihanna. Der snakker vi grenseløs irritasjon. Det skjærer i ørene. 5 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Smalltalk! Folk som kun prater om været og hvilken type poteter de ønsker å bruke til middag. Hva?! Altså, hvis du ikke vet forskjellen på mandelpotet og beate kommer du deg aldri langt her i livet. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Salatbaren i kantina på jobb er alltid ekslusiv og fristende. På vei bort til kassen er det mye varm-mat og diverse fristende ting. Vel jeg ankommer alltid salatbaren først og blir fristet til å kjøpe det jeg finner der. Jeg tok en del ting som passet sammen, og litt reker osv. Så går jeg til kassen, og det er faen meg taco... Så jeg tenker, faen, tar litt av det, og litt av det. Greide stort sett å spise tingene hver for seg uten å blande dem, men nå sitter jeg igjen med en skrekkelig blanding av guacamole, tacokjøttdeig, reker og sopp. Fuck Endret 7. april 2016 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå