Curumo Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Når man drømmer om at man er sammen med en person, fiktiv eller ekte, og så våkner man og går hele dagen og føler seg betatt av denne personen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor det er irriterende, med mindre du har kjæreste, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 3 amigos potetgull , terningkast 1.....wth er det for no tull , den er jo ganske god ?? Terningkast 1 fra hvem? Synes den er ganske god jeg og. Var kanskje adressa.no som ga den terningkast 1...... Bruker og legge meg utpå morrakvisten og sove til ettermiddag/kveld , står ikke opp før jeg føler meg i slag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Kystvakta hiver 2 år gamle lysrør pga de vil bli miljøvennlig annerkjent , disse kunne fint ha vart 15-20 år og de tenker ikke på at det vil føre til mer forurensing å lage nye. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 "byfogdembete" Da har jeg hørt det også, for et kvalmt ord! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Sykt irriterende at jeg må finne ut hva firmaet tjener og lage månedlige rapporter ved å grave i en veldig kompleks relasjonsdatabase. Disse skal vises fram til sjefen til personalsjefen min som viser det til sjefen sin. Jeg er lengst ned på rangstigen i firmaet. Hvorfor kan ikke de som er høyere opp som faktisk vet hva som draes inn av penger (bare å ha dialog med regnskap, administrasjon osv) og heller rapportere det til dem som er lenger ned? "Jo for vi skal vite hva vi tjener en måned i fremtiden." Jeg har for mye ansvar. Jeg vet jo ikke om tallene stemmer! Endret 6. april 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Sangen "Work" av Rihanna og Drake irriterer meg noe grenseløst. Bytter radiokanal eller skur lyden helt ned hver gang den dukker opp på radioen. Kan ikke fatte at radiokanaler velger frivillig å spille av denne, eller at folk kan like den. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Fullstendig enig. Den beviser hvor talentløs Rihanna er. Eneste hun gjør er å bjeffe. Og hun er for tilbakestående til å gjøre det riktig. Dette er samme dama som gjorde russisk rulett kult blant ungene. Hun klarte å lire av seg "jeg vil ikke være en rollemodell for barn" for noen år siden. Eh, jo. Når du lager "musikk" spesifikt for drittunger, så blir du en rollemodell når de blir fan. Endret 6. april 2016 av Dragen 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Eneste hun gjør er å bjeffe.Bjeffe? Jeg måtte google denne teksten og fant denne kommentaren: Since they are not from the Caribbean they would not know that's its not gibberish but Patois. Caribbean dialect shared between our small countries: Jamaica, Bahamas, St.Kitts ...Dancehall music us full of this. Just cause u dint understand a certain language don't mean it doesn't make sense. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Eneste hun gjør er å bjeffe.Bjeffe? Jeg måtte google denne teksten og fant denne kommentaren: Since they are not from the Caribbean they would not know that's its not gibberish but Patois. Caribbean dialect shared between our small countries: Jamaica, Bahamas, St.Kitts ...Dancehall music us full of this. Just cause u dint understand a certain language don't mean it doesn't make sense. Det er fortsatt en latterlig dårlig og irriterende sang. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Når du spør etter noe på en butikk og forklarer/vet akkurat hva du skal ha: "Hva skal du bruke det til!?".Trenger bare et ja eller nei. Enten har de det jeg spør etter eller ikke. ---------------- 2: At det bestandig er en eller annen pissefeil jeg ikke så før jeg har postet, og må få den stygge "redigert" linja nedenfor. Endret 6. april 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Ja, de burde hatt "grace period" på redigereringer. F.eks. at redigeringer innen 1 minutt ikke ga den beskjeden. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 redigereringer. Godt forslag Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Det er fortsatt en latterlig dårlig og irriterende sang. Det er lett å klage på andre hvis du ikke produserer noe selv. De fleste som produserer noe selv har respekt for andre enten de liker det eller ikke. Endret 6. april 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det er fortsatt en latterlig dårlig og irriterende sang. Det er lett å klage på andre hvis du ikke produserer noe selv. De fleste som produserer noe selv har respekt for andre enten de liker det eller ikke. Man kan syntes at et spill er dårlig selv om man ikke er spillutvikler selv. Samme gjelder vel for musikk. Alle har sine preferanser. La meg rette på meg selv: JEG syns "Work" er en latterlig sang. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Joda, man kan kritisere låter og spill, men man bør helst ikke artister eller kodere med mindre man leverer selv og selv da skal man bare levere et bedre produkt og la det snakke for seg selv. Nå var det vel Dragen som gikk til angrep på artisten her mens du stort sett kritiserte låten. Det er mye enklere hvis man holder seg til det man liker og lar andre like det de liker. Dine gråstein er andres gullklumper og omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Tåler du ikke at andre uttrykker misnøye for favorittartisten din? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Liker ikke populærmusikk. Er lei av at de som ikke leverer selv er de som skriker høyest om hvor dårlige andre er. Endret 6. april 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så det du sier er at dersom man ikke produserer musikk så kan man ikke snakke negativt om musikk, eller irritere seg over sanger? 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Liker ikke populærmusikk. Er lei av at de som ikke leverer selv er de som skriker høyest om hvor dårlige andre er. Nå er jeg nysgjerrig på å høre på noe musikk som du har lagd. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå