BadCat Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Hjemmekontor er ikke kjøkkentjeneste Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Neida, men han sov til nærmere 11 i morges, så da har han vel fem minutter til overs for å sette på potetene. Da handler det faktisk bare om prioriteringer, og han prioriterer i hvert fall ikke meg eller jobben sin, for å si det sånn. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ah, sånn og forstå. Da ser jeg problemet! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Neida, men han sov til nærmere 11 i morges, så da har han vel fem minutter til overs for å sette på potetene. Da handler det faktisk bare om prioriteringer, og han prioriterer i hvert fall ikke meg eller jobben sin, for å si det sånn. Når han sto opp så sent må du vel skjønne at han ikke har tid til poteter! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Potet er fattigmanns kost Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Så sløvt. Går man bare hjemme så har man klar middag til samboer kommer hjem. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Så sløvt. Går man bare hjemme så har man klar middag til samboer kommer hjem. Ja, eller. Dagen min begynner 05.30, med tog, trening, jobb, handle, tog, hjem. Dagen hans begynte rundt 11, med stå opp, jobbe, lage middag. Jeg krever ikke at han skal ta husvasken eller noe mens han har hjemmekontor, men når han bare dasser halve dagen, og så sier at han ikke har tid til å begynne på maten før jeg kommer hjem, da føler jeg meg sånn passe uviktig. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Potet er fattigmanns kost Dummeste jeg har hørt.. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 3 amigos potetgull , terningkast 1.....wth er det for no tull , den er jo ganske god ?? Terningkast 1 fra hvem? Synes den er ganske god jeg og. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Bowling er sinnsykt kjedelig. Å se folk på TV som drar på bowling er enda kjedeligere. Har virkelig ikke snøring på hvor mange ganger jeg har sett folk jeg ikke bryr meg noe om bowle på TV i beste sendetid. Det gjelder også forøvrig folk som hopper i fallskjerm på TV, det blir ikke mer kult og spennende bare fordi det er forskjellige folk som gjør det. Har sett det en milliooon ganger men de fortsetter gang på gang å sende sånn drit på TV. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Nå ble det vel spennende? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Spennende når de må hentes med SeaKing i fjellskrenten Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Nå ble det vel spennende? hahahahahahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 At det begynner å bli for varmt ute allerede, gruer meg til sommeren.... April-August/September er den verste tiden av året. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Potet er fattigmanns kost Hvis du lar den gjære så er den for alle. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Potet er fattigmanns kost Hvis du lar den gjære så er den for alle. Potevin er heftige saker. Potene fryser du ned et døgn i forveien. Setter vinen med appelsiner gjær og hjortetakksalt. Så tømmer du potene oppi dagen etter nå den har begynt å gå. Får 21 % vin. blank og klar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Driver liksom og sparer til skjegg og greier, og så må jeg shave imorra Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Vel, du må brenne for å gå over 22% da gjæret tar livet av seg selv ved det punktet. Men ja. Endret 5. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 "Dette spillet er grensesprengende, du kan endre utfallet i historien basert på valg du gjør" Ja, sykt, dette har aldri vært før Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hehe, ja i visual novels er det jo standard med flere endinger, gjerne 3-7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå